לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

תשובות לשאלון השבועי


אני לא יכולה בלי:
ג'ק שלי, מוזיקה, ספרים.

נמאס לי מ:
הצבא, אוטובוסים, רס"רים.

אני אוהבת את:
ג'ק.

אני שונאת כש:
רס"רים קטנים ומעצבנים מתנהגים כמו פינצ'רים ונובחים לכל הכיוונים.

אני מכורה ל:
תשחצים, גרעינים, סוכריות סודה.

הייתי רוצה להיות ב:
רגילה, חופשה עם ג'ק, חפש"ש.

אף פעם:
לא אבין את ההגיון הצבאי.

הדבר הכי מגעיל זה:
...

הדבר הכי כיפי זה:
להשתחרר ב1 בצהריים מהבסיס.

חופשת החלומות שלי היא (איפה, מתי, עם מי):
פריז, אחרי השחרור כנראה, עם ג'ק.

אני לא אשכח איך...:
היתה פעם ראשונה של כל דבר עם ג'ק.

הדבר הראשון שאני חושבת עליו בבוקר:
"דמיט. שוב קמתי לפני השמש."

הפעם האחרונה שבכיתי:
שלשום.

הגבר המושלם בשבילי:
ג'ק שלי.

אני מחכה לרגע שבו:
אשתחרר, אצא לרגילה, אחליף מסגרת.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 22/1/2007 21:36   בקטגוריות שאלון  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pastel Princess ב-31/1/2007 23:30



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)