לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

שבעת החטאים שלי.


 

היא שילחה את זה לכיווני. הוא יצר את זה.

 

גאווה: זכורות לי אולי פעמיים בכל חיי שהייתי באמת גאה בעצמי על משהו. ציון הפסיכו', אפילו שביחס לחברים החכמים מדי שלי הוא לא משהו, והקבלה לעתודה. אבל לא נראה לי שלזה הכוונה בחטא הזה. לדעתי החטא הזה מתחלק ל2 חלקים: אהבה עצמית והתנשאות. אהבה עצמית אין לי יותר מדי. מדי פעם אני מסתכלת במראה, בזווית מסוימת עם איפור מסוים ושיער ביום טוב וחושבת לעצמי ש, הממ, אולי אני כן נראית טוב. אבל זה רק מדי פעם. בנוגע להתנשאות, רק בקורס זכור לי שבאמת הרגשתי עליונה, וגם זה חזר לנשוך אותי כשסיימתי רק רביעית בכיתה.

 

קנאה: אנשים שמצליחים בלי להתאמץ, אנשים שיודעים להתאמץ, אנשים שיודעים לצייר מעולה בלי לשים לב, אנשים שיודעים מה הם יעשו בחיים, בנות בלי תחת, אנשים שלא דופקים קשרים, אנשים שלא קרו להם אסונות.

 

זעם: הדרך הכי טוב להביא אותי למצב של זעם בלתי נשלט היא לשקר לי או להתייחס אלי כאילו אני טיפשה. גם אם זה לא רק אלי: קבוצה של 18 בנות, רק 15 צריכות לשמור. המפקדים מחליטים מי כן ומי לא. 3 הבנות שלא שומרות הולכות הביתה ואנחנו, אלה שנשארות ללילה, רוצות לדעת למה דווקא הן. אז אחת הלכה הביתה כי היא מצטיינת שבועית, דפוק אבל שיהיה. אחת כי אחרת היא לא תגיע הביתה בשעה נורמלית, אבל היא במילא זונה אז לא יכלנו לצפות למשהו אחר. אבל השלישית שעשתה רק שמירה אחת עד כה, כשזו כבר היתה השלישית שלי ושל בנות אחרות, הלכה הביתה כי, לפי המפקדים, "היא אף פעם לא מתלוננת". כן. גם אם אני הייתי עושה רק שמירה אחת לא הייתי מתלוננת. ואז היה זעם.

 

עצלות: פעם ב3 חודשים בערך יש לי יום כזה שאין לי כח לעשות כלום. אפילו לראות טלוויזיה זה מאמץ גדול מדי בשבילי. ביום הזה הפתרון הטוב ביותר בשבילי הוא ללכת לישון 7 דקות אחרי שקמתי בבוקר. בד"כ אני לא בנאדם עצל במיוחד, זה שלפעמים לא בא לי לרדת ולעלות 4 קומות ברגל כדי להביא קולה זה לא עצלנות, זה פשוט הגיוני.

 

חמדנות: אני לא רוצה דברים חומריים, באמת, חשבתי על זה עכשיו ואני די מרוצה ממה שיש לי. גם אצלי זה מתקשר לקנאה. הייתי שמחה לגנוב לאנשים את הכשרונות שלהם. לא להשאיר אותם בלי, כמובן, אבל למה הם לא חולקים? :(

 

גרגרנות: בעיקר דברים מלוחים: צ'יפסים, גרעינים, טוסטים של ג'ק, לחם שום.זה לא שאם תשימו מולי זה יעלם, כי אני אוהבת למתוח את התענוג (חוץ מאשר הטוסטים של ג'ק, שהם אלוהיים מדי בשביל להשאיר לאח"כ), אבל אף אחד אחר בהחלט לא יאכל את זה. ואני יודעת שזה יפתיע, דווקא שוקולד לא הכי עושה לי את זה.

 

תאווה: חרמנית, אוהבת, נוגעת, מלטפת, מנשקת, מחבקת. אבל הכל עד גבול הטעם הטוב. לפי ההגדרה, תאווה היא באמת משהו שאי אפשר לשלוט בו - משהו שעשוי להביא עד אונס, בגידה ומה רק לא. הערה: lust, שנשמעת הרבה יותר טוב, זו המילה האהובה עלי. בכל מקרה, לפי ההגדרה, בחטא הזה לא חטאתי. אבל בגרסא הממותנת שלו - כן, הו כן.

 

5.5 חטאים מתוך 7. לא רע.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 5/2/2007 19:04   בקטגוריות שאלון  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ¥FriKi_DeViL¥ ב-5/3/2007 15:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)