לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

חלום מוזר (כן, חזרנו לזה).


אז כבר הרבה זמן לא כתבתי על חלומות שהיו לי, בערך כבר חצי שנה. אז הגיע הזמן.

 

אז ככה, הייתי בהופעה של MCR וממש התלהבתי והכל (בעיקר כי לאחרונה אני ממש מתלהבת מהמוזיקה שלהם, וכ"כ רוצה שהם יגיעו באמת לארץ!). רק שבאיזשהו שלב הותקפתי ע"י מישהו/משהו שתלש לי את האוזן והרג אותי.

ואז גם מייק מעקרות בית נואשות (כןכן) נכנס בסערה לאולם שבו הם הופיעו ומילמל משהו על נקמה. והדבר הבא שאני רואה זה את הסולן של אמ.סי.אר נראה מת על הריצפה ומין מכשיר מחשמל כזה תלוי על הקיר, עושה עדיין קולות של חשמל.

אחרי כמה שניות הסתבר שג'רארד לא מת אלא נהיה ערפד (אנשים קשוחים כמוהו לא מתים, הם מתערפדים) והחלטנו שאנחנו צריכים להתחתן כי שנינו מתים-חיים.

הדבר האחרון שאני זוכרת זה שהתלהבתי מ2 החורים שהוא עשה לי בצוואר.

 

פוסטים עם לינקים זה כיף.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 21/3/2007 18:43   בקטגוריות I have a dream.  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'סי ב-31/3/2007 17:40



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)