לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

שאלון וילדה מגושמת.


השאלון נחמס מכאן.

 

-התחלה-


שם:
פטל

גיל:
20 שכזה.

 

-במחשב שלכם-
תפתחו את המיסמכים שלי במחשב שלכם..מה יש בתיקייה הראשונה מימין?
My Pictures
איזה תמונה יש לכם בשולחן העבודה?
אותה התמונה שבכותרת הבלוג.

יש לכם אייסיקיו או מסנג'ר?
שניהם.

איזה מישחקים יש לכם במחשב?
icytower, family fued ומשחק קלפים בשם tri-peacs או משו כזה.
יש לכם פיינטשופ או פוטושופ?
פוטושופ.

 

-בבית-
יש לכם פוסטרים על הדלת של החדר?
לא, אבל יש דגל אנגליה, 3 דיסקים הפוכים, סטיקר ("רע לי זה פאסה"), מדבקת נגד עישון, 2 פתקים קטנים עם הכיתוב I swear I dont have a gun תפורים אחד לשני, ושלט מעץ שהוכן ע"י פוצי שעליו כתוב Blame it on the love of Rock N Roll.

איזה מיטה יש בחדר,זוגית או קומתיים או רגילה?
רגילה. ממש קטנה. כאילו, היא גדולה יחסית למיטות יחיד רגילות, אבל עדיין, 2 אנשים לא נכנסים בה בנוחות.

תפתחו את המגירה הקרובה אליכים,מה יש בה?
ציורים, מזכרות מג'ק, מחברות אישיות, גלולות, עדשות ועוד כל מיני דברים שמצדיקים את העובדה שהיא נעולה רב הזמן.

איפה עומד המחשב?
הנייד (3>) מולי, על השולחן בחדר (לפעמים על שרפרף בחדר, אם אבא צריך את השולחן), והרגיל במרפסת.

החדר מסודר?
היום סידרתי את השולחן ואת השידה. על הכורסא זרוקים בגדים והמיטה לא מוצעת, ובגלל שזה מה שהכי בולט אז כל המאמצים שלי הלכו לפח ולא, החדר לא מסודר.

תפתחו את הארון , מה הבגד הכי בולט?
שום דבר מיוחד. יש כומתה שזרוקה סתם כך על סווצ'רטים מקופלים, אני מניחה שזה תופס תשומת לב.

תמונות שלכם תלויות בחדר?
לא. אבל יש ציור ענק של דאלי.

תסתכלו רגע מתחת למיטה..יש אבק?!
מתחת למיטה יש שטיח מקופל קרוב לקצה, מאחוריו בוודאות יש אבק.

 

-בבית ספר-
לומדים ב-חטיבת ביניים , תיכון או יסודי?
niether

לומדים טוב?
אני נוטה לחשוב שבד"כ כן.

אוהבים ללמוד?
פחות או יותר.

מה הכי כיף בבי"ס-חברים, לימודים או האוכל בקפיטריה?
חברים. וכשמצליחים, אז גם לימודים.

אוהבים מתמטיקה?
רק כשאני מבינה את זה.

ואנגלית?
כןכן.

לובשים מדים של בית ספר?
בתיכון ובחטיבה לא באמת היתה לי הרבה ברירה. ולמען האמת, טוב שכך.

מצפצפים על המורים?
באופן ציני שכזה, כן. חוץ מאשר באוניברסיטה, שם הם באמת זכו לכבוד שלי.

לועסים מסטיק בזמן השיעור?
כמובן!

סופרים את השניות על לסוף היום?
זכור לי.

 

-ברחוב-
מדברים בשפת רחוב?
הא?

זורקים מסטיק לכביש?
לפעמים.

זורקים נייר ליד הפח ולא בתוכו?
זה סתם טיפשי.

יורקים על המידרכה?
לא.

שוכבים על הספסל כשאתם עייפים?
על ספסלי אוטבוס כשבמילא צריך לחכות לו.

רואים תמונה יפה על הלוח המודעות אז לוקחים אותה?!
בכיף הייתי לוקחת את התמונה היפה של ג'וני דפ (אקא ג'ק ספראו) מתחנת האוטובוס. אבל על לוח המודעות לא יצא לי להתקל בתמונות יפות.

מרביצים למישהו רק כי הוא עיצבן אתכם?
לא באופן בלתי הפיך.

עוזרים לילדה קטנה במצוקה?
תראו לי ילדה במצוקה ואני אעזור לה.

עוברים את הכביש רק אחרי שהיסתכלתם ימינה ושמאלה?
לא, לפי שמיעה.

 


 

אז מסתבר שלהשאיר אותי לבד בבית זה לא חכם, חוץ מהעובדה שהספקתי כבר להתמכר לגיבורים הצלחתי גם להפצע מספר רב של פעמים.

בעיקר, נשפך עלי שמן רותח כשהכנתי טבעות בצל בטיגון עמוק. איכשהו אספתי עם הכף שאיתה ערבבתי שמן ופחות או יותר שפכתי אותו על הרגל שלי. אז עכשיו יש לי כתם ורדרד יפייפה על רגל שמאל, ולשים גרביים נהיה ממש מאתגר.

 

אה, כל זה לא משנה הרבה מול העובדה שבעוד פחות מ2 יממות מגיע הסופ"ש.

^^~

נכתב על ידי פֶּטֵל , 6/6/2007 21:46   בקטגוריות שאלון  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-10/6/2007 14:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)