לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

בחורה עובדת.


היו לי 2 ראיונות עבודה היום. שניהם בטלמרקטינג.

הראשון הוא במכירת תלושים הנותנים 50% הנחה על בתי מלון, צימרים, ספא-ים ומסעדות, והשני במכירה כלי בית באופן ממש מעצבן. בשניהם המשכורת היא בסיסית לשעה (20 ש"ח) ועמלות. בראשון, של החופשות, על כל חוברת שוברים שאני מוכרת אני מקבלת 50 ש"ח ובסופו של חודש בודקים מה יצא יותר גבוה, סכום השעות כפול 20 או סכום המכירות כפול 50 ואת הגבוה ביותר אני מקבלת כמשכורת חודשית. זו שראיינה אותי שם אמרה שאנשים מגיעים עד משכורות של 14,000 בחודש, אבל משום מה קשה לי להאמין לה.

בחברה השניה זו שראיינה אותי אמרה שיש עמלות אבל לא ידעה לציין אילו, מסתבר שזה משתנה ממוצר למוצר. לא אחוזים, אלא סתם מספר ראנדומלי.

מסתבר שבחברות טלמרקטינג יש מין קטע כזה של לשים לוח במרכז בחדר, עליו לרשום את השמות של כל העובדית במשמרת וכאשר מישהו מוכר הוא בא ומשנה את המספר שכתוב ליד השם שלו. קוראים לך יונתן ומכרת עד כה 2 מוצרים אז על הלוח יהיה כתוב "יונתן 2" בין השמות האחרים. בראיון הראשון, שהגעתי אליו שעה אחרי שהם התחילו לעבוד באותו היום, כבר נמכרו 7 מוצרים. מישהי אפילו מכרה 2 חוברות תלושים כאלה בשעה והופה, תאורתית כבר יש לה 100 שקל ביד. תוך שעה.

אבל זו עבודת תיכון/פנסיונרים. היא לא תתרום לי לעתיד או לקורות חיים.

 

מצד שני, שלחתי קורות חיים לפלאפון והיום התקשרה אלי אישה משם ואמרה שיש להם משרה בשירות לקוחות להציע לי. רק שהיא ברמת גן - גבעתיים. חוץ מהעובדה שזה קרוב לבסיס הנוכחי של ג'ק, זה לא מפתה במיוחד. חוץ מזה היא אמרה גם שיש משרה פנויה בקניון חולון, שזה כבר יותר קרוב. רק שזה לא בשירות לקוחות אלא בחנות שלהם.

הבעיה איתם שהם רוצים שאני אתחייב ל14 חודשים, לא פחות. ועדיף יותר. בהתחלה יש גם קורס של חודשיים, מ8 עד 5 בערב, גם כן ברמת גן. ובגלל הקורס הזה אני אחוייב ל14 חודשים. אם אני אפר את ההתחייבות אז ייגבו ממני 2500 ש"ח שהקורס הזה שווה. כמובן שאם אני אפר את ההתחייבות בחודש ה13 אז יגבו ממני פחות, באופן משמעותי. הסכום הולך וצונח עם הזמן שאני נשארת בחברה.

העבודה שם, לפי דבריה של האישה שדיברה איתי, פותחת בפני הזדמנויות. אם מתפנה משרה בכירה יותר אז קודם בודקים אם יש מישהו מבתוך החברה שרוצה אותה ומתאים לה, ורק אז מציעים אותה לאנשים מבחוץ.

הקורס הקרוב נפתח ב19.6, ובינתיים נשארתי איתה בסטטוס של "אני אברר אוטובוסים ואחזור אליך". כמובן שלא שאלתי אותה אם יש תשלום כלשהו במהלך הקורס (מה שלא נראה לי), או אם יש החזרי אוטובוסים או מה בכלל התנאיים במשרה שהציעו לי.

 

העבודה שיש לי בינתיים, בגלידרייה, כנראה לא תחזיק הרבה זמן. עכשיו שמגיע הקיץ אז הם מתעקשים שאני אעשה סופ"שים. אפילו השבוע שאמרתי שאני יכולה לעבוד שלישי עד שישי, נדפקתי עם משמרת בשבת ושישי. מה שאומר שאני רואה את ג'ק בערך שעה וחצי בסופ"ש. בינתיים המשמרת בשבת בבירורים, אבל לא נראה לי שהרבה ישתנה. העיקר כשרציתי לעבוד בשישי כל פעם דחו לי אותו.

 

אני רוצה לחדד ולציין שאין לי מליון ואחד אופציות כמו שזה נשמע. 2 חברות הטלמרקטינג יכולות בכלל לא להעסיק אותי, לא חתמתי איתן על כלום. בימים הקרובים צריכים רק להודיע לי אם התקבלתי.

 

הקטע הכי מצחיק הוא שקורות החיים שלי באמת עשו משהו, סה"כ כבר מה יש בהם? תעודת בגרות וחצי שנה במקדולנדס?

 

לפחות אני מתקדמת לאנשהו.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 10/6/2007 18:48   בקטגוריות יום שכזה., עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-10/6/2007 21:17



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)