לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

תשובות לשאלון השבועי


מה את קונה כשאת נכנסת\יוצאת מסרט קולנוע?

פופקורן וקולה. לחצי יש אובססיה לקולה בסרטים אז באמצע הסרט קונים עוד קולה. למרות שלפיראטים פשוט הגנבנו בקבוק. הא, דפקנו ת'מערכת.

 

איפה את הכי נהנת לאכול גלידה? בעבודה ^^ למרות שבזמן האחרון אני לוקחת שם אולי 2 טעימות מטעמים שאני לא מכירה כדי לא להתפס לא מוכנה ע"י לקוחות. אני מפחדת להשמין. חוץ מהעובדה הגלידה האהובה עלי זה של מקדונלדס.

 

מתי אכלת ארטיק\גלידה פעם ראשונה? עוד אי שם ברוסיה, לפני גיל 6. וזה בוודאות לא היה יום קייצי, בעיקר כי לא זכורים לי כאלה מרוסיה בכלל.

 

מה את הכי אוהבת לאכול? המבורגרים. ^^

 

השלימי: בואו לקנות בבורגר-ראנץ’ כמו... לא לא לא. אל תבואו לקנות בבורגר ראנץ'. ממש מגעיל שם. לא מבינה בכלל איך כל פעם שאני עוברת ליד סניף עדיין יש לקוחות. כ"כ הרבה אנשים מתלוננים על האוכל שלהם.

 

יצאת למסעדה יוקרתית עם חבר שלך לדייט ראשון. מה תאכלו? אם זה דייט ראשון אז איך הוא כבר חבר שלי? .. חורים בעלילה. אמ, אני פשוט אוכל מה שנראה לי הכי טעים ולא יותר מדי יקר מהתפריט. באמת שזה משתנה מיום ליום וממסעדה למסעדה. וכנ"ל לגביו, אני מניחה.

 

מתי הייתה הפעם האחרונה שישבת מול המקרר והכנת ארוחת שחיתות? פעם אחרונה שישבתי מול המקרר היתה ביום ממש חם. האמת היא שאני פשוט מעדיפה לא לבשל (ר' כוויה על הרגל), אני מחממת/מטגנת אוכל מוכן. אז ארוחות שחיטות לא יבואו ממני.

 

קו מפריד.

 

יש לי עכשיו סוג של התלמדות במקום שמוכר חופשות בטלפון (ר' פוסט קודם). זה די מציק לי, למען האמת. בכל ראיון עבודה אמרתי שאני בדיוק מחפשת עבודה ועושה הרבה ראיונות עבודה בנימה כזו של, גם אם תקבלו אותי זה לא אומר שאני בטוח אבוא לעבוד אצלכם. ואתמול האחראית משם מתקשרת אלי ואומרת לי משהו בסגנון, "טוב את באה מחר להתלמדות ואני רוצה שכבר מחרותיים תתחילי לעבוד".

בעיקרון אני די בעד העבודה הזו, זה יכול להיות ממש הרבה כסף. חשבתי על זה, ואם כל משמרת אני מוכרת רק 3 חבילות זה עדיין יותר מ3 בחודש. אז נראה, אני אעבוד שם חודש-חודשיים ונראה איך זה.

תאחלו לי בהצלחה ב"התלמדות".

 

[ומשום מה, הביתספר היסודי שנמצא במרחק של בניין ממני כבר מנגן יומיים את השיר "ולנטינו" בלופים.. זה עדיף ע"פ התקווה שהם היו שמים גם ככה כל יום ב8, אבל גם זה יתחיל להמאס באיזשהו שלב.]

 

[ Hiro <3 ]

נכתב על ידי פֶּטֵל , 12/6/2007 08:51   בקטגוריות שאלון, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-12/6/2007 19:58



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)