לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

...


לא קיבלו אותי לעבוד בהוט. חזרתי בדיוק לאותו המצב שהייתי בו לפני שבועיים, בעלת עבודה חלקית ביותר (2 משמרות בשבוע). חבל, דווקא רציתי. כנראה שיותר מדי. זה ידוע, כמה שאני יותר מראה לעולם שאני רוצה משהו - ככה פוחתים הסיכויים שאני אקבל אותו. גם להפך: לא הראיתי הרבה עניין בג'ק לפני תחילת הקשר והקשר רק משגשג, לא חשבתי בכלל על איך יהיה לטוס לאנגליה (ולא הרשיתי לאף אחד להתחיל איתי באותה תקופה משפטים ב"תחשבי מה יקרה אם ... ") והוספתי לעצמי חוויה של פעם בחיים כשזה כן התאפשר.
וכאן, כאן חפרתי לכל מי שהיה מוכן לשמוע כמה בא לי לעבוד שם, כמה סידורי העבודה נוחים שם, כמה כיף שחברה שלי כבר עובדת שם, ובטח שאם קיבלו אותה אז יקבלו גם אותי, ואם עברתי מבחני קצונה אז גם ראיון עבודה לא יהיה בעייתי וכמה שאני בטוחה שיקחו אותי.
פטל? שלום, כאן המציאות.
לזכותו של ג'ק יאמר שהוא בכנות נשמע מופתע כשאמרתי לו שלא לקחו אותי.
 
וכן, אני יודעת שיהיו עוד חברות שיחפשו עובדים אבל אם לא התקבלתי לכאן מה קובע שאני אתקבל לשם? זה אותם מבחנים בסופו של דבר, ומהמבחן של היום לא החכמתי הרבה (after thought: אולי כשקיבלתי את הפתק דחייה כן הייתי צריכה להכנס ולדרוש לדעת מה לא היה בסדר..הייתי כ"כ בשוק).
 
אוף.
נכתב על ידי פֶּטֵל , 25/6/2007 15:58   בקטגוריות עבודה, דיכי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dee* ב-26/6/2007 21:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)