לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

אני רוצה הרפתקאה.


אני רוצה משהו .. חדש. משהו מרענן, מאתגר.

משהו שיוציא אותי מהשעמום הזה.

 

אני רוצה להתאהב מעל לראש.

לחשוב רק עליו. כל הזמן. לקבל פרפרים בבטן כשאני אראה אותו. לדעת שהוא אוהב אותי, ורק אותי. אני רוצה לרצות אותו ורק אותו.

או לפחות להיכנס לסטוץ נורא טוב.

 

אני רוצה לנסוע למקום חדש.

לראות נופים, להכיר אנשים חדשים, לשמוע סיפורים חדשים ומרתקים.

או לפחות לנסוע עם החברים לכינרת, מתישהו.

 

אני רוצה הרפתקאה.

משהו חדש, מרענן.

אמיתי.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 8/10/2004 02:05   בקטגוריות סתם מחשבות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל ב-11/10/2004 15:58



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)