לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ותודה לפלאפון שהביאוני עד הלום


ארבעה בתים וגעגוע של אשכול נבו, המוות והפינגווין של אנדריי קורקוב, לשקוע בספר טוב של ג'ספר פורד,
לילה טוב, אף אחד של ג'ניפר ויינר, בתו של שומר הזיכרון של קים אדוארדס ואיזשהו ספר ילדים.
וכל זה בעלות של 2 ספרים בלבד.
באותו נושא - יש למישהו את נער החידות ממומביי להלוות לי ?

נכתב על ידי פֶּטֵל , 28/8/2007 22:34   בקטגוריות קצר וקולע, סיפרותי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל ב-27/9/2007 19:10
 



חזרתי?


מצער אותי ממש שהסיבה היחידה לעדכון הזה זו בעצם העובדה שהחצי נרדם לו כאן לידי, וכבר עברתי על כל האינטרנט (שלא נדבר על כל ישראבלוג) וכעת כבר אין לי מה לעשות. מצער אותי יותר שאפילו שיש לידי ספר הנחשב קלאסיקה (נראה לי לפחות. 100 שנים של בדידות נחשב קלאסיקה?), אין לי שום חשק לקרוא אותו. בעיקר כי הוא מודפס באופן המעצבן אותי נורא.

 אז כמו שידוע, לאחרונה אני עובדת באורנג'. בעצם, רק לפני שבוע סיימתי את הקורס (אפילו קיבלתי תעודה ומין קופסא כזו עם דפים) ועברתי למוקד עצמו. אז החל מיום ראשון אני כבר עונה לשיחות. זה לא כזה מפחיד כמו שזה היה נשמע לי, בעיקר כי עדיין יש השגחה צמודה על כל אותם נציגים חדשים. מה שכן, יצא לי להתקל בהמון מקרים מצחיקים/מוזרים/מחרפנים שנאלצתי לפתור. אני עדיין מתלבטת אם לפרסם אותם בבלוג או להוציא ספר אחרי שתגמר שנת ההתחייבות שלי לפרטנר.

אני חייבת לציין שלעבוד באורנג' זו חוויה מדהימה. מפנקים אותנו כאילו אין מחר. כל יום ראשון וחמישי יש לנו "יום מוקד" ומביאים מגוון פינוקים, בין אם זה פופקורן, צמר גפן מתוק (!!11), פנקייקים או אייס קפה. ביום שני הקרוב יש גם מסיבה בריכה, שזה בעצם אומר שאני באה לעבוד מ8וחצי עד 15, אחרי זה שעתיים ישיבת צוות, אחרי זה שעתיים האזנות וב19:30 לוקחים אותנו לקיבוץ חרושים לחגוג בבריכה, כאשר ב12 יצאו ההסעות מאורנג' לבתים. מזל שלמחרת אני עושה משמרת ערב. לא יודעת אם אני בקטע של הבריכה עצמה, אבל היי, זו מסיבה של אורנג' - גם בלי הבריכה בטח יהיה מטורף.

חוץ מהעבודה, לא קורה שום דבר מעניין. נפגשת עם חן מדי פעם, מבלה סופי שבוע עם החצי (שמסיים קורס בעוד 3 שבועות ואז חודש חופש!) ומתמכרת לעונה השישית של דוגמניות. הצלחתי כבר להרוס לעצמי את הסוף של העונה השישית בזה שראיתי את הפרק הראשון של השמינית ובה הם במקרה אמרו משהו על המנצחת של העונה השישית, אבל בקטנה, זה קרב כשכבר הייתי פרק אחד לפני הסיום. אפילו מתעורר אצלי חשק סמוי להיות דוגמנית בעצמי.

אה, וקראתי את הארי פוטר 7 אי שם לפי שבוע. ועד כה מצאתי רק בנאדם אחד בתחום החברים שלי שגם סיים אותו, ואנחנו מקיימים את רב השיחות שלנו בהחלפת fanarts. אני באמת אשמח לגלות ששנינו לא היחידים בישראל (ולא, אני לא אחזור לפורום ><). הממ, בעצם אולי כן, יש פורום הארי פוטר למבוגרים, לא?

 בכל מקרה, אני חושבת שחזרתי.

בברכת, it did NOT happen,

פטל.

נב. מי שיחק עם הטבעות שלי? איך "סרקאזם לעם" הפך לטבעת מעריצים של איזה להקה ראשל"צית?!
נכתב על ידי פֶּטֵל , 10/8/2007 18:59   בקטגוריות עבודה, סתם מחשבות, סיפרותי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-20/8/2007 00:03
 



ספרים ומשחק מכור.


סוף סוף סיימתי לקרוא את האלכימאי של פאולו קואלו, באמת עשיתי שיא אישי בזמן הכי ארוך שאפשר למתוח ספר. התחלתי אותו אז, ולקחתי אותו אתמול מהספריה כדי לקרוא את ה20 עמודים שנותרו לי.
לא יודעת מה להגיד עליו, הוא היה יומרני מדי, אם זו המילה הנכונה. אולי לא קיבלתי את הרושם הנכון כי היתה הפסקה של חודשיים באמצע הקריאה. פשוט אהבתי את ורוניקה מחליטה למות של קואלו יותר.

 

חוץ מהספר הזה לקחתי ביום ראשון את האיש שהפך לעצמו של דייויד אמברוז.
ספר פשוט מעולה. הוא כל הזמן מתוסבך בתוך עצמו, קורים המון דברים בלתי צפויים ולא מובנים ואז הם מתגלים ומוסברים לאט לאט. ובכל התגלות חדשה היתה לי צמרמורת של פליאה, זה פשוט נהדר. ממש כמו פייט קלאב. אני צריכה לקרוא עוד ספרים כאלה. לא שהערפדים רעים, אבל זה היה ממש גירוי אינטלקטואלי שלא מהעולם הזה [הא, איזה משעשעת אני. מי שקרא את הספר יבין את הpun].

ומכיוון שהספריה סגורה מחר לקחתי מליזי ספר, מישהו לרוץ אתו של דויד גרוסמן. נראה אם הספר מצדיק את הרפיוטיישן שיצא לו.

 

וכפי שהובטח בכותרת, משחק מכור:

שיעמם לי בשיעור ספרות אז קישקשתי ביומן, מה שהוביל לציור הזה ליד התאריך שבו אנחנו הולכים, ככל הנראה, למשחק מכור:

נכתב על ידי פֶּטֵל , 11/1/2005 22:15   בקטגוריות סיפרותי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טמפוס ב-13/1/2005 16:33
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)