לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני אפילו לא צריכה לחשוב על ניסוח, הם עשו זאת בשבילי.


?Where'd You Go

?Where'd you go
I miss you so
Seems like it's been forever
That you've been gone

She said "Some days I feel like shit
"Some days I wanna quit, and just be normal for a bit
I don't understand why you have to always be gone
I get along but the trips always feel so long
And, I find myself trying to stay by the phone
Cause your voice always helps me to not feel so alone
But
I feel like an idiot, workin' my day around the call
But when I pick up I don't have much to say
So, I want you to know it's a little fucked up
That I'm stuck here waitin', at times debatin
Tellin' you that I've had it with you and your career
"?Me and the rest of the family here singing "Where'd you go

I miss you so
Seems like it's been forever
That you've been gone
?Where'd you go



 

עכשיו אני מבינה שהיה מיותר לעשות לעצמי הערות מנטליות במהלך היום על דברים שאני רוצה לספר לך,
להתייעץ איתך עליהם או סתם לשאול אותך. אני מרגישה שמערכת היחסים תקפה רק ליומיים מתוך השבוע.
שהתקופה הזו תגמר כבר.
נכתב על ידי פֶּטֵל , 27/6/2007 00:05   בקטגוריות דיכי, אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל ב-7/7/2007 20:38
 



...


לא קיבלו אותי לעבוד בהוט. חזרתי בדיוק לאותו המצב שהייתי בו לפני שבועיים, בעלת עבודה חלקית ביותר (2 משמרות בשבוע). חבל, דווקא רציתי. כנראה שיותר מדי. זה ידוע, כמה שאני יותר מראה לעולם שאני רוצה משהו - ככה פוחתים הסיכויים שאני אקבל אותו. גם להפך: לא הראיתי הרבה עניין בג'ק לפני תחילת הקשר והקשר רק משגשג, לא חשבתי בכלל על איך יהיה לטוס לאנגליה (ולא הרשיתי לאף אחד להתחיל איתי באותה תקופה משפטים ב"תחשבי מה יקרה אם ... ") והוספתי לעצמי חוויה של פעם בחיים כשזה כן התאפשר.
וכאן, כאן חפרתי לכל מי שהיה מוכן לשמוע כמה בא לי לעבוד שם, כמה סידורי העבודה נוחים שם, כמה כיף שחברה שלי כבר עובדת שם, ובטח שאם קיבלו אותה אז יקבלו גם אותי, ואם עברתי מבחני קצונה אז גם ראיון עבודה לא יהיה בעייתי וכמה שאני בטוחה שיקחו אותי.
פטל? שלום, כאן המציאות.
לזכותו של ג'ק יאמר שהוא בכנות נשמע מופתע כשאמרתי לו שלא לקחו אותי.
 
וכן, אני יודעת שיהיו עוד חברות שיחפשו עובדים אבל אם לא התקבלתי לכאן מה קובע שאני אתקבל לשם? זה אותם מבחנים בסופו של דבר, ומהמבחן של היום לא החכמתי הרבה (after thought: אולי כשקיבלתי את הפתק דחייה כן הייתי צריכה להכנס ולדרוש לדעת מה לא היה בסדר..הייתי כ"כ בשוק).
 
אוף.
נכתב על ידי פֶּטֵל , 25/6/2007 15:58   בקטגוריות עבודה, דיכי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dee* ב-26/6/2007 21:46
 



אוקסימורון ודמעות.


נפגשתי עם ג'ו אתמול, אחרי בערך 5 חודשים שלא התראנו. היא שוב איבדה את הארנק והיתה כולה עצבים, אז 5 דקות לאחר שהתיישבנו היא הוציאה סיגריה.

"אל תעשני עלי. חשבתי שלפחות בבית אני אתחמק מזה."

"איבדתי את הארנק, מגיעה לי סיגריה."

"צודקת, תהני מהסרטן ריאות שלך."

"את יודעת שסבא שלי מת מסרטן ריאות?"

(נשימה עמוקה) "את יודעת שסבתא שלי מתה?"

...

 

ביום רביעי, בין תורנות מטבח אחת לשניה, הוחלט להעביר לנו שיעור על תאונות דרכים. נכנסתי לכיתה, התיישבתי וכעבור 10 שניות ביקשתי מהמפקדת אישור לא להיות נוכחת בשיעור. המפקדת שלי, אגב, היא ממש בנאדם טוב. העברתי כ30 דקות בחוץ, בשיחה עם איש-הקבע שעושה איתנו את הקורס. וזה טוב, כי אם הייתי לבד אח"כ היו נורא כואבות לי העיניים. בכיתי, פשוט בפנים.

 

זה עדיין לא נתפס.


ביום חמישי היה לנו שיעור ערכים. המילים "צבא הומני" עלו כמה וכמה פעמים, ואחריהן האיש הקטן בראש שלי צעק "אוקסימורון!". אז מה שאנחנו מאכילים את החיילים שלנו ונותנים לחלק מהם מיטות בחדרים חמים? להרוג לעולם לא יהיה הומני.

 

עוד משהו צבאי, יש בסיס קרוב לבית, שיש בו תפקיד המיועד לבוגרי הקורס, רק שהוא הרבה יותר מעניין ממה שבאמת עושים אחרי הקורס שלי. too good to be true, ולעולם לא יקרה.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 8/12/2006 15:56   בקטגוריות דיכי, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-29/12/2006 09:24
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)