לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: XD. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צחוקים בבית כנסת.


דברים מצחיקים שקרו בחלק 2 מתוך 3 של הבר מצווה של הבנדוד:
א. כמעט נכנסנו לבית כנסת עם שקית טופי בתוך שקית של טיב טעם.
ב. אשה מבוגרת כלשהי שאלה את אחותי בת ה14, אם היא אמא של הבנדוד בן החודשיים שלנו. (ואח"כ היה לה קשה להאמין שדודה שלי בת ה30 היא אמא של חתן הבר מצווה)
ג. אחותי: אני באמת נראית כמו אמא.
   אני: אמא או אימו? כי שניהם נכונים.
 
חלק 3 מתוך 3 מתקרב בצעדי ענק, בתכנית: צבע, פן, שמלה ועקבים. שאלוהים ישמור אותי.
נכתב על ידי פֶּטֵל , 28/10/2007 15:19   בקטגוריות קצר וקולע, משעשע XD, משפחה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל ב-5/11/2007 20:54
 



rofl


Neo אומר/ת:

400 ש"ח יד ראשונה?

פטל אומר/ת:

לא.

פטל אומר/ת:

עין שלישית?

פטל אומר/ת:

עין שלישית?

Neo אומר/ת:

רגל חמישית?

פטל אומר/ת:

זין?

Neo אומר/ת:

לא היום.

הבאסטה סגורה.

Neo אומר/ת:

אני הולך לאכול את ארוחת הערב שלי.

Neo אומר/ת:

אמא הכינה ביצת זין.

Neo אומר/ת:

*עין...

פטל אומר/ת:

LOL

פטל אומר/ת:

בתאבון

פטל אומר/ת:

למרות שלא נראה לי שאפשר לאכול אחרי הערה כזו.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 8/7/2007 20:28   בקטגוריות משעשע XD, קצר וקולע  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלורין. ב-13/7/2007 17:38
 



לאלוהים יש חוש הומור מעוות. אבל גאוני.


עשיתי עכשיו סיבוב באוטו עם ליזי ואחת מחברותיה, וכשחזרנו לשכונה ובאנו לפנות לרחוב של ליזי ראיתי איזה אוטו ל' תקוע באמצע הצומת. אז אחרי שצעקתי [בשקט] "נו, מה נתקעת לי באמצע הצומת?" ועברתי קצת קדימה, גיליתי שזה לא אחר מאשר האקס שלי. [לא רועי, נו, ההוא שלפניו, בערך]

ליזי וחברתה ישר התחילו לצחוק עליו, ולצעוק לו שהוא סתם נתקע באמצע הצומת וכו', ואני פשוט צחקתי.

נהיגה זה מעולה.


נכתב על ידי פֶּטֵל , 14/4/2005 17:47   בקטגוריות משעשע XD  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליזי ב-15/4/2005 15:43
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)