לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: I have a dream.. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תשובות לשאלון החלומי השבועי


נו באמת, שאני לא אענה על שאלון שקשור לחלומות?
 
האם את זוכרת את החלומות שאת חולמת?
כן, נראה לי שאפילו משמעותית יותר מאנשים אחרים.
 
מה החלום הטוב ביותר שחלמת עד היום?
הו, וואו. אני לא באמת יכולה לקטלג חלום אחד כ"החלום הטוב ביותר". יש לי המון חלומות שבהם אני בהופעה של בון ג'ובי או מתיידדת עם אלן ריקמן (מי אמר fangirl ולא קיבל? ^^) והם כייפים נורא.
 
מה החלום הרע ביותר שחלמת עד היום?
הייתי אומרת שזה וזה.
 
האם קרה לך שהתעוררת מחלום בלאות?מה עשית כדי לשכוח אותו?
פשוט התהפכתי לצד השני, עשיתי כפית לאהובי (או שהערתי אותו והכרחתי אותו לעשות לי כפית) וחזרתי לישון.
 
האם את מאמינה בפירוש חלומות?אם כן,האם את מנסה לפרש את חלומותיך?אם לא,מדוע?
לא מאמינה בזה בכלל. אני מניחה שזה בגלל שעברתי מין סדנא כזו לגבי חלומות ואני יודעת מה זה באמת. חלום, למקרה שתהיתם, זה פשוט פאזל. דמיינו לעצמם לדוגמא את כל מה שעבר עליהם השבוע, דברים שראיתם, מקומות שהייתם בהם, אנשים שפגשתם, ספרים שקראתם, סדרות שראיתם בטלויזיה וכל מה שדמיינתם - תשברו את כל זה לחלקים מאד קטנים, ותאספו רסיסים באופן רנדומלי. ככה יצא מצב שמישהו שפגשתם בעצם יופיע בתכנית טלויזיה שראיתם שחלקה יהיה על בסיס הספר שקראתם וכו'. זה חלום. ולא, אם חלמתי על סולם לא אומר שאני אתחתן מחר.
 
האם קורה לך שאת חולמת ויודעת שאת נמצאת בתוך חלום?אם כן,איך את מרגישה באותו הרגע?
קורה אבל לצערי אני לא מנצלת את זה לצורך חלימה צלולה.
 
האם את נוהגת לספר על חלומותייך?אם כן,למי?
כן D: לכל מי שמוכן לשמוע.
 
קרה לך שסיפרת למישהו על חלום שחלמת,והוא לעג לך?
ממש לא. מה יש לצחוק על חלומות? זה לא משהו שאנחנו שולטים בו. אם קרה לי או עשיתי משהו נורא חולני בחלום אני פשוט לא אספר עליו לאף אחד. Oם
 
האם ישנו חלום שרודף אותך מאז שהיית קטנה? אם כן,האם סיפרת עליו פעם למישהו?
לא, החלומות שלי משתנים. אולי היו לי חלומות עקביים כשהייתי קטנה, בטח סיוטים על מכשפות וכאלה, אבל אז לא הייתי זוכרת חלומות. זו יכולת שהתפתחה רק ב5-6 שנים האחרונות.
 
ולסיכום:האם את מאמינה שחלומות מתגשמים?מדוע?
חלומות שחולמים בלילה? יהיה מטריד אם החלומות שלי יתגשמו. נהיה כולנו מוקפים ערפדים.
 
ובלי הרבה קשר,
החצי סוגר שבת ואני עושה משמרת לילה.
אם יש למישהו יש נדודי שינה בין חצות ל9 מחר בבוקר הוא מוזמן להתחבר למסן ולבדר אותי.
אה, ואם למישהו יש כח לעשות לי עיצוב פרו מגניב וחדשני שקשור לחופש אני אשמח לתת לו קרדיט וסוכריה בתמורה.
נכתב על ידי פֶּטֵל , 28/12/2007 16:13   בקטגוריות I have a dream., שאלון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שקורה כשנותנים לי לישון 12 שעות:


הלכתי לבקר את ליזי, אך במקום לעלות לקומה ה7 עליתי לקומה ה14. הגעתי לגג ושם היה שולחן אליפסתי שכזה שסביבו ישבו אנשים ונישנשו, אז החלטתי להצטרף (נראה לי שחן היתה איתי). ואז לפתע התפרצה לשם ג. יפית והודיעה שאנחנו חלק מהפרסומת הבא שלה.

 


ואם זה לא מספיק -

התיישבנו לאכול ארוחה משפחתית, ואז העפתי מבט לכיוון השעון וראיתי שכבר 12:40 ואנחנו מאחרים להארי פוטר, אליו כבר הזמנו כרטיסים. נכנסנו לאוטו של ג'ק וטסנו משם. בדרך התקשרתי לחבר של ג'ק, זה שאנחנו הולכים היום איתו ועם חברתו להארי פוטר, לוודא שהם באמת באים. ענתה לי החברה ואמרה שהוא הצליח איכשהו להשיג לעצמו 24, ושעכשיו הוא באילת באישפוז.

ופספסתי את הארי פוטר.
נכתב על ידי פֶּטֵל , 20/7/2007 11:57   בקטגוריות I have a dream.  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-9/8/2007 20:09
 



2 חלומות נורא ריאליסטיים.


חלמתי שאני בהריון. הרגשתי פחות או יותר את אותה התחושה שיש כשהשלפוחית מלאה, רק שאני פירשתי את זה כהריון בחלום. הייתי עם אחותי בסופר פארם ועשיתי בדיקה, שנתנה לי את התוצאה "כנראה".

כמובן שכל זה היה בתזמון ממש רע כי היתה אצלנו מין התכנסות גדולה כזו בבית, כל המשפחה או משהו כזה. אז בין ארוחה משפחתית אחת לשניה אני וג'ק התחלנו לחשוב מה נעשה לעזאזל. ואז קלטתי, לא יכול להיות שאני בהריון. בין הפעם האחרונה ששכבנו עד היום קיבלתי מחזור. בדיוק בתחילת השבוע הוא נגמר.

 

כמה דקות אחרי ההברקה המדהימה הזו, או שזה בעצם היה בחלום שונה לגמרי (התעוררתי איזה 5 פעמים הבוקר), היה צלצול בדלת ואחותי הכניסה את אחותה של חני. שהיא גם בעצם אחראית על לוח המשמרות שלנו בגלידרייה. נתתי לה משמרות וכאלה, ועשיתי לעצמי mental note: כשאני אתעורר, להודיע לאחות של חני משמרות לשבוע הבא.

 

כ"כ סוריאליסטי. אולי אני עוד אצליח לחלום צלול מתישהו.

 

on another note:

ג'ק חוזר מהצבא היום. עזבו היום, בעוד שעה כבר נהיה ביחד. ^^

 

שיהיה לכולם סופ"ש מלא באהבה ופינגווינים! =)

נכתב על ידי פֶּטֵל , 15/6/2007 12:16   בקטגוריות I have a dream.  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל ב-20/6/2007 15:33
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)