לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צחוקים בבית כנסת.


דברים מצחיקים שקרו בחלק 2 מתוך 3 של הבר מצווה של הבנדוד:
א. כמעט נכנסנו לבית כנסת עם שקית טופי בתוך שקית של טיב טעם.
ב. אשה מבוגרת כלשהי שאלה את אחותי בת ה14, אם היא אמא של הבנדוד בן החודשיים שלנו. (ואח"כ היה לה קשה להאמין שדודה שלי בת ה30 היא אמא של חתן הבר מצווה)
ג. אחותי: אני באמת נראית כמו אמא.
   אני: אמא או אימו? כי שניהם נכונים.
 
חלק 3 מתוך 3 מתקרב בצעדי ענק, בתכנית: צבע, פן, שמלה ועקבים. שאלוהים ישמור אותי.
נכתב על ידי פֶּטֵל , 28/10/2007 15:19   בקטגוריות קצר וקולע, משעשע XD, משפחה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל ב-5/11/2007 20:54
 



קונספירצית ילדות ועוד דברים.


עד לפני מספר חודשים הייתי בטוחה שאני בחרתי את השם של אחותי הקטנה, אי שם לפני 13 שנים. בשיחה עם אמאבא הסתבר שלא, הם בחרו את השם ופשוט גרמו לי להאמין שיש לי קשר לזה. אחד מהם כנראה עשה לי שטיפת מח לבחור בשם הזה, והשני שכנע אותי שהבחירה היתה שלי בלבד.  חייתי באשליה במשך 12+ שנים.

 

מקרה מוזר נוסף לרשימת המקרים המוזרים:

אני הולכת לי בתומי הביתה מג'ק, מרחק של 3 דק הליכה. באמצע הדרך עוצר לידי טנדר ומסמן לי שהוא רוצה להגיד/לשאול משהו, אז עצרתי בכוונה טובה. נהג הטנדר, איש זקן שכזה, החליט לעצור כדי לציין שזו הפעם השניה היום שהוא רואה אותי, למלמל משהו מוזר, ולהציע לי לחם. כן, לחם.

אמא טוענת שזה בגלל שאני רזה מדי והוא כנראה הרגיש צורך אבהי להאכיל אותי.

 

מחר ליזי והבלונדה חוזרות מסמינר משהו smth. לא כתבתי על זה עד עכשיו כי שבועיים בלי ליזי ביאסו אותי מספיק גם ככה, אבל מחר הן חוזרות! ייאי. מתוכנן ערב גלידה אצל אריק.

 

ג'ק לקח אותי אתמול באיקאה, ובעזריאלי. באיקאה קנינו הרבה דברים שימושיים, כל אחד לבית שלו. טוב, לא הרבה, אבל שימושיים. אכלנו שם (מרק עגבניות בתוך לחם זה מעולה), הסתובבנו (איקאה זה מגניב נקודה.), ונסענו בחזרה. בדרך החלטנו להכנס לעזריאלי להצטלם בfoto booth. אז עכשיו יש לנו 4 תמונות לא טובות במיוחד. עלינו לגג, ג'ק צילם דברים מגניבים, אח"כ ירדנו לממלכת הילדים וזכינו ב2 סוכריות על מקל. היה יום מוצלח, אפילו נרדמתי מוקדם בלילה.

 

וזהו, לבינתיים. הוא עובד ואני בבית, מנסה לבדר את עצמי איכשהו. זה יגמר במניקור והרבה אוכל. אוך, איזה בחורה טיפוסית. אני חושבת שאני אלך לחפש פרקים של חברים לראות.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 16/8/2006 18:19   בקטגוריות הזוי @_@, משפחה, יום שכזה.  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל* ב-17/8/2006 20:07
 




עבר חודש וקצת ועדיין לא חזרת.

 

אני אמשיך לחכות, להסתכל בתמונה שלך, להזיל דמעה ולחכות.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 19/7/2006 10:48   בקטגוריות משפחה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pastel Princess ב-20/7/2006 00:46
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)