לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזיות בלבן.

Avatarכינוי:  פֶּטֵל

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חודש מאי התפספס לו.


אוי, איזה קטע, פספסתי חודש. עכשיו הארכיון לא יהיה רציף. מאי 2007 לא היה ולא נברא. הסיבה לכך היא מאד טכנית. לא היה לי מאיפה לעדכן. אל תתבלבלו, לא עברתי לגור באי נידח ולא ניתקו לי את האינטרנט בבית. פשוט נשרף השנאי של המחשב הנייד, וכמו עם כל דבר אחר בבית הזה, אם לא הייתי לוקחת את העיניינים לידיים ומזמינה שנאי חדש מהאינטרנט - אז כנראה שגם לעולם לא הייתי מעדכנת.

הבעיה עם המחשב הרגיל היתה שלא היה בו פוטושופ, ונדרתי לעצמי שאני לא מעדכנת עד שאני לא מחליפה עיצוב. התחלפה תקופה בחיי, ולדעתי זה מצדיק עיצוב חדש. אז היום, אחרי שעברתי פניקה קלילה כשהמחשב חובר לשנאי אבל עדיין הודיע שאין לו בטריה, ישר שיניתי את העיצוב. ועכשיו אנחנו כאן...

 

אז כן, חודש מאי לא נעלם מחיי, בהחלט קרו בו דברים. זה היה חודש שלם של חופש, ולא רק, גם חופש משותף עם החבר. וזה לא יקרה לעוד ממש הרבה זמן. בערך עד הפנסיה.

 

אז מה כן קרה בחודש הזה?

עשיתי דברים אזרחיים כמו לחזור לקופת חולים ולזרוק קיבינימט את הטפסים של האישור עבודה מהצבא. חגגתי שנה ו7 חודשים עם החצי. עשיתי בסביבות ה8 משמרות בעבודה (ייאי, משכורת של 1000 שקל לחודש. אני חייבת למצוא עבודה אמיתית). קיבלתי 20+ שקל טיפ ב2 מתוך המשמרות האלה (אני הרי לא ממלצרת, 20 שקל טיפ בכוס הטיפים זה יחסית הרבה). הלכתי לראיונות של שירות לאומי. וויתרתי על שירות לאומי. חגגנו יום הולדת לבלונדה עם המון בלונים (שאני קניתי ^^) בפארק עם אגם. נפגשתי עם חברה מהקורס ושתיתי קוקטייל ממש טעים (בננה באנשי 3>). חגגנו את שבועות והפעם וויתרנו על יום המים המסורתי, למרות שכולם באו בלבן ועם בקבוקים ריקים. ראיתי שודדי הקאריביים 3, והתאכזבתי נורא מהסיום שלו. נסעתי עם החצי וחבר שלו ליריד המותגים ולשם שינוי הסכמתי למדוד בגדים, אפילו ביצעתי מספר רכישות (חולצה יפה מרנואר, מכנס מתרחב עם פסים אנכיים וטישירט עם תמונה של פיטר מפמילי גאי כצ'ה גווארה). חידשתי את יחסי עם ליזי, בעקבות אישפוזה בבית עם מחלת הנשיקה. חגגתי עם המשפחה יום הולדת לדוד שלי, וקיבלתי שטיפות על זה שלא נרשמתי ללימודים השנה.

וג'ק התגייס.

 

אז זה היה חודש מאי ממש בקצרה.

 

ועכשיו קצת בהרחבה.

כמו שכתבתי למעלה, ויתרתי על עניין השירות לאומי. פשוט חשבתי על זה, וגיל 20 זה ממש מאוחר מדי בשביל זה. אני ממליצה בחום לכל מי שעומד עכשיו לפני גיוס, במיוחד לפני צו ראשון, ללכת לשירות לאומי. לעשות שנה, במקום שנתיים-שלוש, ולתרום למדינה הרבה יותר בתחומים שבהם אין כח אדם. לי זה לא התאים. להכנס לשם בגיל 20 ולצאת בגיל 21? ורק אז לעבוד שנה ולחסוך כסף ללימודים? ולא, הם לא מאפשרים לעבוד בזמן השירות לאומי. זו שראיינה אותי אמרה, off the record, שאם זו עבודה שחורה שבה לא מעבירים כספים לביטוח לאומי אז כן, אפשר. אבל באופן כללי, לא. ואני לא הולכת למלצר. אני רוצה לחסוך כסף אמיתי, משהו כמו 2000 מינימום בחודש. אחרת מי יממן לי את הלימודים? האמת שלאחרונה כולם נהיו נורא עשירים. גם סבא שלי וגם אמא שלי אומרים שאני לא אדאג בנוגע לכסף והם ישלמו לי על הלימודים, אבל אני לא מסכימה. אני כבר לא חיה על חשבונם, פחות או יותר, ואני לא רואה שום סיבה לנחות עליהם בכזה בום.

אז השנה אני אעבוד, אחסוך ללימודים ואתחיל ללמוד באוקטובר 2008. כן, אני יודעת שזה הרבה זמן מעכשיו, אבל לאן יש לי למהר?

כבר למדתי באונ' וכבר ראיתי שסטודנטים לא מתחילים ללמוד ישר אחרי הצבא, תמיד יש איזה שנה שבה חוסכים ועוד חצי שנה טיול. אז אצלי זה יהיה שנה וחצי של לעבוד. (אני שוקלת אפילו ללכת למסלול עתודה של מקדונלדס ולהפוך למנהלת משמרת תוך חודש. המנהל משמרת שלי היה עושה איזה 4 בחודש והוא לא היה עובד אפילו כל יום)

 

וכן, ג'ק התגייס. תחילתן של 6 שנים על מדים (רציתי לכתוב ירוק זית, אבל לכו תדעו, אולי הוא יעבור לחיל האוויר אחרי הטירונות). 3 חודשים קד"צ, חודש חופש (היי, אז טעיתי בנוגע לפנסיה!), חודש טירונות, ואז 5וחצי שנים של שירות כתוכניתן. כן, זה אחלה ג'וב. חבל רק שבהתחלה זה שו"שים ל3 חודשים.

צד חיובי? איפה? אה כן, הוא חוזר בעוד פחות מ4 יממות. מישהו אמר המון זמן פנוי ולא קיבל? לא, כי לי יש המונים.

 

ולסיום, שאלה להמונים (או: 2 האנשים שעדיין קוראים פה)

מה עדיף בתור כותרת לרשימת האייקונים?

הנוכחי או זה ?

נכתב על ידי פֶּטֵל , 4/6/2007 19:37   בקטגוריות סתם מחשבות, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-6/6/2007 12:44
 



יום העצמאות האישי שלי.


לאחר המון כאבים נפשיים, הגעתי ביום ראשון למשרדה של הקב"נית בתל השומר אשר הסכימה מטוב ליבה לשחרר אותי מהצבא.

אז היום בערב אני בעצם חוגגת את יום העצמאות האישי שלי. לא עוד אנשים בגילי ומתחת לרמתי יגידו לי מה לעשות, לא עוד חוסר הגיון, לא עוד ירוק זית, לא עוד מסדרים מכל סיבה שהיא, לא עוד ניצול מחמיר של העובדה שאני לא מגנה על עצמי ע"י אנשים אחרים, לא עוד מסגרת שעושה לי כ"כ רע שכבר עברתי מספר התמוטטויות עצבים בטווח של 4 חודשים.

אני חופשייה.

מוכנה להתחיל את החיים שלי.

כנראה שאעשה שירות לאומי, כדי שלא יסתכלו עלי לא יפה. אסיים אותו מספר חודשים לפני תחילת הלימודים של 2008 כך שיהיה לי מספיק זמן לחסוך כסף ללימודים וגם לבחור מקצוע ואונ'. והפעם הכל ילך כמו שצריך. אני לא מרשה לעצמי ליפול שוב.

 

אני בנאדם חדש, מאושר יותר.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 23/4/2007 16:25   בקטגוריות ארועים חשובים, אופטימי, צבא  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'סיקה(: ב-28/5/2007 11:28
 



נוסעת רחוק, רחוק מכאן


לצימר, לכנרת. לסופ"ש. עם אהובי.

 

כ"כ מגיע לנו הסופ"ש הזה.

נכתב על ידי פֶּטֵל , 13/4/2007 08:20   בקטגוריות אהבה ויחסים, קצר וקולע, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרכינוישם ב-23/4/2007 15:32
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפֶּטֵל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פֶּטֵל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)