לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אני...?


החיים שלי, הרגשות שלי, התחושות שלי, הבלוג שלי, מבלי שאף אחד ייתערב. רק א-נ-י.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

למה?


למה דווקא השבוע הזה, שאני צריכה להרגיש בו הכי מיוחדת בעולם, הופך להיות לאט לאט עם ההרגשה הכי חרא בעולם?

אני תמיד מצפה ליותר מידי ואז מתאכזבת כל פעם מחדש.

כולם עסוקים, כולל אני, אין זמן לכלום עכשיו, דווקא בתקופה הכי עמוסה שיש חייב להיות לי יום הולדת? אוף.

אני רק ממש מקווה לא להתאכזב מהחברות הכי טובות שלי....אני מקווה לקבל את אותו יחס שאני הענקתי להן...

שבוע טוב..

עוד 3 ימים יום הולדת.




בלונים שקיבלתי ביום הולדת 15, לפני שנתיים.

נכתב על ידי , 12/5/2009 12:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיצי ב-12/5/2009 22:10
 





5,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אני, נטע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אני, נטע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)