לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mY mInD



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

I'm baaaaack :D עידכונים, תמונות וצ'אק נוריס XD


YOU!

שנים לא עידכנתי... אבל יש תמונות חדשות ^^

וחוצמזה החיים יפים D: בינתיים. חח


קצת משפטי צ'אק נוריס!

צאק נוריס וסופרמן עשו התערבות על הורדת ידיים - המפסיד הולך עם התחתונים מעל המכנסיים

צ'אק נוריס פעם ביקר באיי הבתולה, עכשיו קוראים להם "איי"

לפעמים ילדים כותבים את השם שלהם בשלג עם פיפי, צ'אק נוריס כותב את השם שלו עם פיפי בבטון

לוח השנה של צ'אק נוריס עובר ישר מה31 במרץ ל2 באפריל. אף אחד לא עובד על צ'אק נוריס!

צ'אק נוריס ספר עד אינסוף. פעמיים.

הדמעות של צ'אק נוריס יכולות לרפא סרטן, אבל הוא אף פעם לא בוכה.

צ'אק נוריס דובר ברייל.

צ'אק נוריס יכול לעשות ווילי על חד אופן.

צ'אק נוריס יכול למחוק את ה"סל מחזור".

כשמפלצת הולכת לישון בלילה היא בודקת מתחת למיטה שלה אם יש שם צ'אק נוריס.

צ'אק נוריס יכול לטרוק דלת מסתובבת.

צ`אק נוריס איבד את בתוליו לפני אביו.

ג'ירפות נוצרו כשצ'אק נוריס נתן לסוס אגרוף בסנטר.

צ'אק נוריס לא קורא ספרים, הוא מסתכל עליהם עד שהם נותנים לו את המידע שהוא רצה.

צ'אק נוריס ישן עם מנורת לילה. לא כי צ'אק נוריס מפחד מהחושך, אלא כי החושך מפחד מצ'אק נוריס.

צ'אק נוריס שוכב פעם בחודש עם כל אישה בעולם, וכתוצאה מכך היא מדממת במשך שבוע.

צ'אק נוריס יכול לחנוק אותך עם טלפון אלחוטי.

צ'אק נוריס יכול לבנות אישלג שעשוי מגשם.

כולם מכירים את מילת הקסם "בבקשה", כמו ב"בבקשה אל תהרוג אותי". צ'אק נוריס לא מאמין בקסמים.

קוללל...

 

תמונות:

החבר'ה הרוסים DD:

מימין לשמאל: יניב, דניס, נועם וליאור הלא רוסי. אני באמצע- הבלונדינית.

(אגב,, אני לא רוסיה... אני סתם נראת ככה..)



מימין יובל משמאל אני P:


מלמעלה יובל מלמטה אני XD

סוליקוש ואני DD:


ימין אני ומשמאל מתנוש D: תמונה ישנה ^^

מימין לשמאל: מעיין מיכל ואני XD יום העצמאות

מימין אני ומשמאל מוריץ BFF XD

מימין לשמאל: אני מוריץ ושאבי XD

My Eye..

 

 

 

 

מה אתם אומרים?? חח

צ'או

נכתב על ידי , 5/1/2009 14:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,829
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדר'ס שיט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדר'ס שיט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)