לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the girl with the KIMONO


החיים הם עצב, שמחה, ואהבה.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שיחה פקצאתית במיוחד OO


רציתי לראות איך זה להיות פקאצה XDD
( אני עם הכינוי ביפנית )

 

ゥ「「 モ・チニ אומר/ת:

היי נעג.

NaaGa אומר/ת:

היי מיכ.

ゥ「「 モ・チニ אומר/ת:

מה ניש מושי שכמותך?

NaaGa אומר/ת:

הכל סבבה ברוך השם כפרה.

ゥ「「 モ・チニ אומר/ת:

לייקקקקקק עשית עבודה על תא מושי מושלם במדעימים?

NaaGa אומר/ת:

ואני עשיתי עבודה כזאת מושלמת לאנגלייתתת...!.. אופפפ אין ליי כוח.. !.. נראה לי אני אפדח תצמיי...

ゥ「「 モ・チニ אומר/ת:

וואיייי גמלי יש עבודההה בנאינגלישש

NaaGa אומר/ת:

כעע.... ממ נטנוו לך כפפרווששש.. יו מסכנהה שליי...

ゥ「「 モ・チニ אומר/ת:

וואיייי את לא יודעעעת באיזה סרטייים אנייי

NaaGa אומר/ת:

סרטים? מה קשור סרט עכשיו מותק..?...

ゥ「「 モ・チニ אומר/ת:

לייקקקק כל הסיפוור עם מששההה כפרה עליוו?

NaaGa אומר/ת:

באנגלית?!!

ゥ「「 モ・チニ אומר/ת:

לאאא ממשההה נשמאאמי לאא קשור לאינגלישש

NaaGa אומר/ת:

טוב... נוו כפרהלייך.. נשמה... ! 3>> תגידיי... אפשר... לחזורר להיותת כאלההה קשוחות ואפלות (חנוניות מטומטמות) כמו שהיינו קודם...?

ゥ「「 モ・チニ אומר/ת:

וואללהה אין לי כוחחח

נכתב על ידי , 10/10/2007 20:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צריך לשכוח אותו. ולתמיד.


התאהבתי.

כןכן. בצורה מאוד מוזרה.

לא חשבתי בכלל  אתמול חשבתי שהוא לא שם עליי,

שהוא בכלל לא יודע על קיומי,שאני ( זאתי שנרתעת מרוב הבנים. אלא אם כן הם יפנים ), אתאהב אי פעם.
אבל מה לעשות. זה קרה.

עד

אבל כנראה שלא.

 

אכפת לו ממני.
ארגגגג. והרגשה כל כך טובה (:
אז עכשיו אני לא יודעת מה לעשות.
לשכוח ממנו? כי שום דבר במילא לא יקרה.
או ללכת על זה? למרות שגם במקרה הזה, שום דבר לא יקרה.

 

לעזאזל #%#@^

 

נכתב על ידי , 10/10/2007 15:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כן, גם אני עניתי לשאלון הדפוק.


האם התנשקת פעם? אם כן, עם מי?
ברגע אנשים יענו בשתי אפשרויות:
- " כן! מה, להגיד עכשיו את כולם..? יש מלא! "
- " יווו אני ס"כ בת ____, וכולם בכיתה שלי / שכבה / וואט אבר / דפוקים! "

אבל מה אני אענה?
לא. בלי שום תוספות מיוחדות ~.~

האם נישקת פעם מישהו בלחי?
לא. אף פעם. נו, ברור שכן.

האם נישקת פעם מישהו בפה?
את הכלבה שלי נחשב? * אמירות של "איכססססס מגעילה אחת!" מכולם *

האם נישקת פעם מישהו צרפתית?
נופ.

אם התנשקת, עם מי הייתה הנשיקה הראשונה שלך?
נניח והתנשקתי, אני אציין את זה ועכשיו כל העולם ואחותו יראו את התשובה שלי? -___-

איפה התרחשה הנשיקה הראשונה שלך?
* הולכת 13 שנים ו-9 חודשים אחורה * לא יודעת /:

מהו המקום הכי רומנטי לדעתך להתנשק?
במקום שקט כלשהו. על גבעה חשוכה, כשרק אור הירח מאיר מעל שנינו. אבל בהנחה ואין דבר כזה, אז גם על המיטה בחדר זאת אופציה טובה.

את מי הכי היית רוצה לנשק כרגע?
הוו. המון אנשים. את X הכי. ( הבנאדם שאני מאוהבת בו אבל הוא לא יודע את זה >< ). ארגגג. לנשק אותו וללחוש לו " אהשיטארו.. " 3>

נכתב על ידי , 4/10/2007 21:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkawaii^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kawaii^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)