לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם תיתן למישהו שניצל הוא יחזיר לך אותו.


היא שאלה אותי איך גיליתי שאני כזאת. אמרתי לה שאני לא נמשכת אליהם, שהם בסך הכל חתיכת בשר להנאה רגעית. כן כן. אני צמחונית.

כינוי:  המורדת בשניצלים

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

מרגישה רע


ולא, לא רק פיזית.

קצת לחוצה, וקצת עצובה, ומרגישה מטומטמת.

לא ברור לי כל כך למה, סביר להניח שזה יתבהר יותר מאוחר.

 

יום טוב.

נרקיס(יזם)

נכתב על ידי המורדת בשניצלים , 12/2/2007 21:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



246
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמורדת בשניצלים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המורדת בשניצלים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)