לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם תיתן למישהו שניצל הוא יחזיר לך אותו.


היא שאלה אותי איך גיליתי שאני כזאת. אמרתי לה שאני לא נמשכת אליהם, שהם בסך הכל חתיכת בשר להנאה רגעית. כן כן. אני צמחונית.

כינוי:  המורדת בשניצלים

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

החיוך העצוב שלי


כמו ענן של גשם

כמו כנפי עורב

כמו צווחת חיה

כמו דמעות של שד

כמו טיפות של דם

החיוך העצוב שלי.

חיוך של שני מילימטר

עיניים שעוד לא התרוקנו מעצב

חיוך שיודע שתכף יוצאים החוצה

זה החיוך שלפני החיוך השמח, ספק-שמח-ספק-הרגל

החיוך העצוב שלי.

אני תוהה

אם יבוא היום

שבו אוריד את המסכה

ואת תראי

את החיוך העצוב שלי


חבל, לא יצא כמו שרציתי.


 שלכם,

נרקיס(יזם)

נכתב על ידי המורדת בשניצלים , 11/2/2007 21:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול והיום


אתמול.

שעה של בהיה בעינים אחת של השניה, מדי פעם אני מסתובבת או "אפצ'י" (סימן מובהק לזה שאני חושבת/מובכת/סתם אין לי מה לומר/לחוצה/באמת אמור להיות לי אפצ'י), ולאט לאט התקרבנו.

העיניים שלה מקרוב.. זה הרס אותי. זה היה מדהים.

דקה של מילים נכונות ונשיקה.

היא הייתה צריכה להיות הנשיקה הראשונה שלי, זה היה פשוט.. כל כך יפה.


היום.

בהפסקה, פינת חמד.

אני: "מה את חושבת?"

היא: "את יודעת מה אני חושבת"

נשיקה.


אחרי בית ספר.

באתי אליה, אכלנו-דיברנו-שמענו מוסיקה.

אביב גפן,

נשיקות-כמעט-בלי-מגע.

היא: "מה אנחנו?"

מלווה אותי הביתה.

היא: "שוב, מה אנחנו?"

ואמרתי לא.

שהיא לא אוהבת אותי ואני לא אוהבת אותה.

"אז למה חייכתי כל היום?"

"זה היה פשוט ותמים וחמוד"

 

אויש, על מי אני עובדת?


 שלכם,

נרקיס(יזם)

נכתב על ידי המורדת בשניצלים , 11/2/2007 15:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נדודי שינה


לא מצליחה להרדם.

מתחפרת בשמיכה ומחייכת חיוך זדוני לאוויר, מחכה שהוא יחייך בחזרה.

הוא לא חייך >:


רגליים ארוכות. עור בהיר. מגפים שחורים דמויי עור. גרביוני רשת אדומים. חצאית שחורה עם פס אדום. טישרט שחורה. קולר. שיער ארוך ושחור עם פסים סגולים וירוקים. עיניים חומות. עיפרון שחור. אף רגיל, טיפה שפיצי. ספטום. שפתיים עבות, במידה. סיידליפ.

 

עם קצת מזל אני אראה ככה עוד שלוש שנים. lפרצוף זדוניl


הלכתי לשעשע את עצמי במקום אחר, מסתבר שיש עוד בועות סבון ואני כל כך הולכת לבזבז אותן.

 

שלכם, נרקיס(יזם)

נכתב על ידי המורדת בשניצלים , 11/2/2007 00:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

246
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמורדת בשניצלים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המורדת בשניצלים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)