לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it


“Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.

Avatarכינוי:  Alex.♥

בת: 32



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2018

מתחתנים


אני אוהבת את העובדה שיש לי את הבלוג הזה לחזור אליו תמיד ולהזכר בתקופות השונות של החיים - לראות איך המוח שלי היה פועל בגיל 16 זה מדהים.

אז הנה אני עומדת ימים ספורים לפני אחד הימים הכי חשובים בחיי- יום החתונה שלי.

במהלך השנים כשהייתי מפנטזת על החתונה שלי תמיד הדמות של החתן הייתה סימבולית בלבד ולא הדבר החשוב באמת - מה שהיה חשוב זה השמלה, הטבעת, האיפור השיער וכל השטויות האלה. עכשיו כשאני מבינה שעוד כמה ימים אנחנו הולכים לקשור את הקשר אני מבינה שכל הדברים האלה כל כך לא חשובים ומה שחשוב באמת זה הגבר שעומד לצידי - האדם שאני הכי אוהבת בעולם.

אני כל כך ברת מזל שמצאתי את החצי שלי , את האדם שמבין אותי , שיודע בדיוק מה לומר ואיך כדי לגרום לי לחייך. שיודע להרגיע אותי בכל מצב, שיודע להרים אותי מהרצפה כשאני בנקודות השפל.

גאה בי ומרים אותי למעלה, יודע אותי כל כך טוב מה אני צריכה.. כמה אני אוהבת אותו.. ללא ספק הבחירה הכי חכמה שלי אי פעם.

 

פעם הבאה שאני אכתוב פה פוסט זה כבר יהיה בתור אשה נשואה 0:

 

עד הפעם הבאה.

 

אלכס.

 


נכתב על ידי Alex.♥ , 8/9/2018 08:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miana ב-8/9/2018 09:50
 





81,541

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlex.♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alex.♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)