לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sing 'Till The End



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

כשהסוף קרב..


אז כן כמו בכותרת

אין לי שמן לעדכן

אין לי חשק לעדכן

תקופות עוברות

ומה הטעם לכתוב כאן עם כל בנאדם שאני מכירה,

מכיר את הבלוג שלי?

את הבלוג אני לא מוחקת, אולי אני ירצה לחזור עליו בעתיד,

ואחרי הכל הבלוג הזה עבר כ"כ הרבה..

שאני פשוט לא יכולה למחוק אותו.

הבלוג הזה עבר הרבה יותר מסתם שנה

היו הרבה יותר פוסטים אבל מחקתי אותם.

כי התחילו לקרוא כאן אנשים שלא היו צריכים לדעת את הדברים שסיפרתי בפוסטים האלה.

אז מצטערת,

אבל לא נראה לי הבלוג הזה ימשיך להתעדכן..

 

ביי.

אוהבת 3>

תמר.

נכתב על ידי , 28/5/2008 23:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עלאק.


בחיים לא יהיה לי ידיד אמיתי.

 

זאת ההחלטה המאוד מצערת שלי.

אין ידיד שבאמת יהיה איכפת לו

כשרואים שמשהו לא מסתדר,

סתם שואלים כדי לקבל רכילות.

לא באמת איכפת לכם. ולא רוצה שיהיה לכם איכפת.

עיצבנתם

שיגעתם

חירפנתם

והעצבתם.

 

 ויתרתי על בנים. מהיום אני לסבית! -טוב לא.

 

 

 

 

סליחה על חוסר העידכונים לאחרונה, פשוט לא יצא לי.

יום העצמאות היה סבבה לגמרי,

ופסח עבר מידי אבל גם היה כיף.

אז מקווה שגם לכם D:

 

נכתב על ידי , 10/5/2008 22:48  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,211

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^ ^.Tamar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^ ^.Tamar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)