לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כשאלך , הו מה אקח , אם לא את הרגע הזה כאן איתך..."


"ל ע ו ל ם...מ צ י ד י..."

Avatarכינוי: 

מין: זכר

ICQ: 193975534 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

עידכון סוף סוף !, 9 חודשים? 9? וואו.


אז........

לא עידכנתי מל"ג בעומר פיי , חחח הרבה זמן

לא זוכר כלכך מה הספקתי מאז חחחח

הספקתי לצאת מהלהקה בגלל כמה סיבות , מצטרף ללהקה אחרת

החופש שלי התחיל חודשיים לפני סיום השנה XD

סוף סוף חופש וכל החברים פה מהפנימיות , חוץ מאלה שבצבא באים פעם ב...

צריך לעבוד קצת לפחות החודש הזה לפני שאני נכנס לשנת שירות כבר

זה ממש ממש ממש קרוב וואאעוע!$!%@#!@!

כ"כ בא לי כבר על השנת שירות הזאת !!!!!!!

11.8 - 21.8  הולך להיות סמינר אלוווווווווף. יהיה כ"כ כייף.

בקיצור...

אין לי כוח להזכר מה עשיתי עוד מאז XD


 

9 חודשים.

מה??

9 חודשים?

מה? איך? למה? מתי?

זאת התקופה הכי מדהימה בחיים שלי

זאת המתנה הכי יפה שקיבלתי בחיים שלי

זה הדבר הכי מתוק שקיבלתי בחיים שלי

זה הדבר הכי מושלם שקיים בכל היקום הזה.

תקופה עם הכי הרבה ריגושים

עם הכי הרבה אהבה שקיבלתי ממישהי.

כל מה שהיה אי פעם.

לא מגיע אפילו לקמצוץ של מה שיש לי עכשיו.

There's no love like your love.

 

את פשוט

חלק , עצום. עצום. ענק.

ממני.

את... כל הלב שלי.

הלב שיש לי עכשיו

בידיים שלך מהרגע הראשון שהכרנו.

את בנית לי אותו

את שומרת עליו הכי טוב.

את יודעת כ"כ כ"כ טוב מה הכי טוב לי.

את יודעת מה להגיד תמיד.

כדי לרגש אותי כ"כ.

כדי להרגיע אותי בשניה.

כדי...לתת לי אוויר.

רק את

הצלחת לעשות לי את זה

רק את

נוגעת לי במקומות הכי רגישים

הכי עמוקים

הכי... לא יודע איך להסביר.

את...

רק את

הצלת אותי מהכל.

הצלת אותי מכלכך הרבה.

שאין לך טיפת מושג בכלל כמה הרבה.

פחד.ייאוש.שנאה עצמית.כעס עצמי.

וזה כ"כ כלום...

הצלת אותי. הצלת.

כ"כ הרבה דברים עברנו ביחד

כ"כ הרבה !!!

לא מעכל בכלל שאת שלי. שאנחנו ביחד.

לא מעכל

ש-א-ת . ש-ל-י.

דווקא אני? דווקא אני מכולם?

זכיתי. כ"כ זכיתי. פשוט ז כ י ת י ב ך. !!!!!

 

אם רק הייתה לי דרך להודות לך

הלוואי.

כל פגישה איתך. כ-ל פגישה איתך.

זה חלום שמתגשם.

זה קסם אדיר. אדיר.

קסם.

אני לא יודע כבר מה להגיד

מאיפה להמשיך

לא יודע.

אין מילים בעולם שיתארו את זה.

כל מה שכתבתי עכשיו.

זה אפילו לא קמצוץ ממה שאני מרגיש.

לא אעזוב אותך

אני לא יכול לעזוב אותך

גם אם אני ארצה.

לא מסוגל לחשוב על זה אפילו.

לא מסוגל לוותר על הביטחון

שיש לי בידיים שלך.

שגורם לי להתאהב בך

להתמכר אלייך

כל שניה יותר ויותר ויותר. בלי הפסקה.

 

כ"כ תודה שאת שומרת עליי ככה.

כ"כ תודה שאת נותנת לי את הכוח

לשמור עלייך.

כי בלעדייך...לא היה לי כלום.

 

מה אעשה אם תלכי לי ?


אי אפשר שלא להתמכר אלייך.

להתאהב בך. פשוט...וואו.

 

תודה על כל שניה שאת שלי

על כל רגע , כל דקה , כל שעה

כל שבוע , כל חודש

כל יום.

על כל מאית שניה.


אין לי כלום בלעדייך.

וואו. זה באמת באמת כלום כל מה שאמרתי עכשיו.

כלום. לעומת מה שיש לי בפנים.

 

חן.

אין כמוך בכל העולם

אין כמוך בכל היקום. בשום מקום.

אין.

תודה על הכל

מ ל א ך שלי.3>

 

אני אוהב אותך

אני מכור אלייך

אני פשוט חי אותך !!!!

בא לי לצרוח!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 19/7/2008 17:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mmm..Ohad ב-9/8/2008 18:03
 





8,587

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmmm..Ohad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mmm..Ohad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)