לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

עדכון מתעדכן D=


 

 

 

 

היי כאן פזפז שהתעוררה לא מזמןXD

 

אמילי איפשהו עם אחותה הקטנה אז היא תוסיף חומר מאוחר יותר^^

 

תראו הרעיון לא היה לעדכן כל חמש דקות ממש לאXD כל כמה שעות,

ככה יהיה יותר נעים וקל לקרוא וכל החומר ימצא בעדכון =)

לא יודעת אני אהבתי את הרעיון,

 

בכל מקרה אני עושה חלק אחד היום כי אני לא בבית עד הלילה ואמילי תוסיף את החלק שלה מאוחר יותר:

 

*משיהי קראה בפורום הגרמני ש-MME Berlin ו- RTL

יפיקו סרט תיעודי על טוקיו, שיכלול את תחילת דרכם, הפריצות שלהם ,

ביקור של מעריצים בבית שלהם, תמונות של מעריצים, השיר ליב דה סיקונדה

ועוד מלא דברים.

 

בנתיים לא יצאה שום כתבה רשמית לגביי העניין אז זה בגד שמועה,

כשיצא משהו נשים , לי זה נשמע מאוד אמיתי^^

 

 

 

בראבו רוסי

 

 

מגזין סיני בשם hit light ^^

 

 

_______________________________________  

 

קיםם! יאוו איזה בנאדם מוכשרXD

 

 

HyperLink

 

 

תמונה מקסימה! מאיטליה אם אני לא טועה

 

 

BEyond adorable por Billerina <3.

 

 

cutie comets 07 por Billerina <3.

 

תמונה מלייפציג ,גרמניה

 

 

 

 

 

 DDDDDDDDDDD=

 

bill spring nicht por Billerina <3.

 

 

 

01020304 05060708 09101112

 

 

_________________________________________________

  

 

עד כאן הייתי,  זה מה שראיתי בנתיים בחומר לא יצא הרבהXD

 

פריצה או אפילו כמה של אמילי יותר מאוחר 3333333333333>

 

 

 


פריצה של אמילי שעה : 20:13

יצא לוח שנה רישמי לשנת 2010 !

HyperLinkHyperLink

 

פוסטר :

 

 

חחחחחחחחח XD

11_humanoid_bill

 

אהבתי XDDDDDD

חחח קבלו את ביל XD

 


 

 

כאן פזפז בפריצת ערב =P

 

 

בראבו גרמני

 



 

 

 

תרגום מהבלוג של טום:

 

מה הכי מבזבז לנו חשמל? (תרגום חופשי , זאת הכוונה בכל אופן )

 

תהיו טובים, תנתקו את התקע , ומעל הכל אל תשתמשו במסכי פלזמה.. לפחות אם אתם אוהבים

את הסביבה, כל מי שלא אכפת לו יכול להמשיך כמו קודם..במקרה שאתם רוצים להאיץ  את

את ההתחממות הגלובלית וליצור את הקיץ של כל הקייצים : (זה ביטוי כזה יעני להתחממות ממש גדולה)

מה שצריך לעשות זה תשחקו משחקי וידיאו לארוך כל היום על מסכי פלזמה ענקיים ותאזינו למוזיקה

דרך המחשב שלכם..

(זה כאילו בנימה צינית מה לעשות כדי שכדוה"א ימשיך להתחמם, בתכלס כולנו עושי םאת מה שהוא ציין

ואני מניחה שגם הוא)

 

 

zoom [+]

 

 


by silmar

 

 

 

 

_____________________________________________

 

 

עד כאן הייתי, לא נראה לי יצא עוד חומר , 

 היום בקושי היה אז אני חושבת שלא יהיו פריצות נוספות,

 

 

3333333333333333333333333333333333>

 

 

____________________________________________

 

 

כאן שוב פזפז בפריצת לילה!!!

 

 

תמונות חדשות של הבנים יאייי DDDDDDDD=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

זה מה שיצא בינתיים ^^ 33333>

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 29/7/2009 16:21  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)