לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

קלן-סיכום +EMA+הסינגל אוטומטיש.



בוקר טוב לכולם קראתי קצת את התגבות למטה ויש לי כמה דברים להגיד ולבקש.

תראו אין לי בעיה עם זה שאתן מפרסמות חומר בתגובות רק תבדקו בקשה שזה לא בפוסט כי זה מבלבל.

אני חושבת שזה טוב שהמעריצות פה עוזרות בתגובות כי נגיד אתמול הייתי מ8 בבוקר עד 10 בלילה בלונה-פארק

ופז לא הייתה ואנג'לינה,אז עשיתי את מה שאני יכולה וכמובן שתמיד יוצא חומר ואני שמחה שהיה את הבנות בתגובות

שעזרו והמשיכו לעדכן את המעריצות רק שוב לבדוק שהחומר הזה לא בעידכון.



ותראו אני אומרת שכל אחד תגיד מה שהיא חושבת על הלהקה כי מותר לה אבל כמובן לא לעבור את גבול הטעם הטוב.


ועכש נתחיל בעידכון [ אני כבר רואה כמה חומר הולך להיות 0-0" ]

 


שעה:22:03

מאת:אמילי

 

טוב השניה הגעתי הביתה אז נראה מה חדש ^_^

 

-הקליפ של אוטומטיש הולך לצאת ב3.9 ממש ממש בקרוב !!!

 

כמו שראיתם בתגובות יצא 2 סירטונים חדשים:

 

חלק 1:

להורדת הפרק לחצו פה

                            

  

 

חלק 2:

HyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLink

HyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLink

HyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLink

HyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLink

להורדת הפרק לחצו פה

                  

 

כתבה חדשה [הכל מאוד חוזר על עצמו]

 

מראים מה הלך שם:

 

צילומים מ RTL:

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.com

                                    

  

 

-תרגום מחר-

 

הלהקה עם עיתון טופ:

www.ichliebebill.blog.cz

www.ichliebebill.blog.czwww.ichliebebill.blog.cz

 

תמונות מההופעה:

   

 

 

 


 


מאת: אנג'לינה

שעה: 16:15



תמונות חדשות מאתמול




PUNKT 9



תירגום:


ביל: אני כ"כ רוצה להתאהב, אבל עד עכשיו זה לא קרה. מאז שט"ה נוסדה, זה היה פשוט בלתי אפשרי עם אורך חיים כזה. רק לגיאורג היה מזל, ואני חייב להודות שאני טיפה מקנא.


ביל: שלושה מאיתנו עדיין פנויים, רק גיאורג מאוהב!

גיאורג: אני לא פנוי כבר חצי שנה.

ביל: והוא לא סיפר!

גיאורג: כן!

טום: עצוב, מאוד עצוב.

גיאורג: כן, אבל אתה פשוט מקנא.

טום: הלב שלי שבור, אני באמת הייתי מאוהב בגיאורג.


גוסטב: הכל החלים, הכל בסדר.

גוסטב: אני לא מתכוון לשנות שום דבר, אני אהיה לבד. (ז"א בלי שומרי ראש)

ביל: את ההחלטות האלה אנחנו לוקחים בעצמנו. למשל אני וטום החלטנו שלא נצא בלי שומרי ראש.



ביל סירב



ב-22:48 בסוף חלוקת החתימות המעריצות ביקשו שביל יראה להן את הפירסינג החדש שלו, אך ביל סירב.



Lokalzeit Koeln




שעה: 10:03

מאת:אמלי


יצא מידע רישמי בקשר לEMA !

זה התקיים בברלין ב5 לנובמבר,וטוקיו הוטל יהיו שם אבל עדיין אין אישור לזה שהם פותחים את האירוע אבל רוב הסיכויים.


מי שרוצה את הסינגל אוטומטיש אז יצא פרטים על הסינגל

כמובן שגם את זה הם לא יכולים לעשות גירסא&nbsp;אחת יש לזה 2 גירסאות&nbsp;:


גירסא עם הבונוסים:

1. Automatisch
2. Humanoid [Bonussong!]
+ Tokio Hotel Fan Magnet


להזמנה באמזון תלחצו עלי

ועכשו הגירסא השניה הקלאסית :

1. Automatisch
2. Automatic [Bonussong]

להזמנה באמזון תלחצו עלי


ועכשו הגענו לקלן !



כתבה של בילד - תראו יוצא עכשו מלא מלא כתבות ונתרגם לכם כמה במדוייק אבל יש כמה שהכל חוזר אז אני כותבת פה רק את הדברים החשובים.



- 700 אנשים נכנסו לקונצרט של טוקיו הוטל עם כרטיס,הם אנשים שזכו בכרטיס דרך האינטרנט.

אבל טוקיו הוטל היו רחמנים והכניסו עוד 300 אנשים להופעה ללא כרטיס !


-ההחתמות נמשכו שעתיים ואלף מעריצים קיבלו חתימה.

אוטומטיש-אקוסטי אני מאוד מאוד אהבתי!



-סירטון ששומעים מעולה-:


איש בראש אוס:



שווברץ:



אין די נאכט:




אוקי המעריצה שאלה את טום האם הוא שר באלבום החדש והוא אמר שלא,ואז מעריצה אחרת שאלה האם הוא עושה קולות רקע אז הוא אמר

שהוא וגוסטאב עושים את זה לכיף.


עוד החתמות:


מההחתמות:

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucketfree image hostfree image host

http://i28.tinypic.com/119pi4y.jpg

-

&nbsp;
&nbsp;

&nbsp;

מההופעה:

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucketfree image host

imagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.com


אחרות:

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

Photobucket



איך אפשר בלי גראפיקה?! :


50 דקות ישבתי רק על הפריצה הזאת 00"


נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 28/8/2009 09:55  
236 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)