לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

מסיבת מעריצים רישמית !


שלום, כאן אנג'לינה ((:


אין הודעות מיוחדת אז הבה נחתיל בעידכון



מאת: אנג'לינה
שעה: 22:00

ILOVERADIO



להוריד את הראיון:
Click
Click


הומנואיד, מה זה אומר בדיוק?
ביל: הומנואיד זו הרגשה של החיים, שתמיד הייתה תוכנו. ההרגשה הזאת הייתה במיוחד אצלי ואצל טום כשהיינו ילדים. היא עקבה אחרינו והיא הופיעה בזמן ההלקטות של האלבום ובזמן כתיבת השירים. זה היה ברור שהאלבום זקוק לשם שכזה.


ביל: "Automatisch" הוא על ילדה בלי רגשות אמיתיים, היא פשוט משחקת. אנחנו רוצים להעביר את ההרגשה הזאת על עטיפת הדיסק, הרובוט והלב מתאימים היטב. אני חושב שזה מסביר את כל השיר טוב מאוד, את ההרגשה בשיר הזה.

טום: התמונה היא יפה. במבט ראשון זה נראה אולי, זה קצת קודר, אבל אני חושב שיש לה קשר הדוק איתנו, אם אתה מסתכל מן הצד הזה, הוא לא כל כך עגום. אני חושב שזה מאוד אטמוספרי.

ביל: השיר "humanoid" בעצם מראה טוב מאוד כי מדובר במוסיקה שונה לגמרי, מבנה השיר, עשינו את זה די בחופשיות. אני שמח מאוד שאנשים מדברים על זה!


הדיסק שהמעריצים קיבלו בהופעה


להורדה:Click



THTV



תירגום:


טום: הפפראצי שוב כאן !

ביל:גיאורג יודע בדיוק איך צריך להיראות כדי לפתות הרבה בחורות!

 ביל: נמאס לי לראות כל יום במראה את אותו הדבר. זו הסיבה שאני בדרך כלל משנה את המראה שלי. ואני הייתי זקוק להרבה זמן כדי לשכנע את טום לעשות את זה גם

טום: כן, אבל בסופו של דבר אתה שיכנעת אותי

ביל: אתה עושה מזה כזה עניין! הצבע שחור היה רעיון שלי! לבסוף, הוא צבע את השיער שלו

טום: ביל - ספר נולד.



מאת: אנג'לינה
שעה: 15:42


הבלוג של טום

ההופעה האקוסטית של NOKIA בעולם O2 ביום חמישי שעבר הייתה באמת מיוחדת! אני לא חושב שאני הייתי כל כך עצבני לפני מופע .... אבל זה היה מגניב לבצע שיר חדש לגמרי אחרי זמן כה רב. אנחנו באמת נהננו, בעיקר כי אתם הייתם מדהימים והוצאתם כל כך הרבה אנרגיה. טוב, והאגן אפילו פגע באקורדים הנכונים בכל פעם. תודה רבה לכם ...;-)

imagebam.comimagebam.comimagebam.com



לברך את ביל וטום

האתר הרשמי מציע לברך את ביל וטום עם לכבוד יום ההולדת ה-20, התקשרו ב-1 לספטמבר למספר: 767-8310 (323)




TH TV -"מה שהם הכינו בשבילנו"





"הם לא עשו רעש!"


הבלוג הגרמני הודה שההופעה של ט"ה בקלן הייתה שקטה: "המעריצים של טוקיו הוטל התחילו להתנהג כראוי, הם לא עשו הרבה רעש ולא הייתה היסטריה." עם זאת, מחבר הכתבה בספק שכל המעריצים של ט"ה מתנהגים כל: "אולי הייתה כזאת אווירה נעימה רק בגלל שהכניסה לאירוע נאסרה על ילדים מתחת לגיל 16?" - הוא מהרהר.








שעה: 13:58

מאת:אמילי

תרגום: אמילי

תמונות חדשות:

5758

59



טום0= ?



להורדה

תרגום:

ביל:אני כל כך משועמם בגלל שכל יום אני מסתכל במראה ואני רואה את אותו דבר

טום: לא ברור מה שהוא אומר שםXD

ביל: שחור זה היה הרעיון שלי.דרך אגב אני גם צובע לו את זה.



RTL :


אינגריד: הו, כמה שאני שמחה! ביל, אתה גבר נאה! ... &amp;amp;nbsp;

קלאוס: היא פגעה בך פעם ...

ביל: כן, אבל הכל בסדר ...

אינגריד: כן, אני פעם אמרתי שביל דומה ליהושוע פרוע. השיער שלו דומה, אבל אתה, ביל, מדהים , נראה אלגנטי מאוד!

ביל: תודה רבה!

קלאוס: אני חושב שאני גם שר טוב, אבל אינגריד אומרת שלא זה המקרה.

טום: אה, אנחנו יכולים לשיר ביחד.

אינגריד (קללאוס): אתה תמיד מרמא, אתה לא יכול לכתוב את זה לעצמך בצד!" ( יענו שיכתוב לעצמו את כל הדברים שהוא לא מצליח ניראלי)

*מתחילים לריב*

קלאוס (לאינגריד): את פתחת את לבך אל ביל.

אינגריד: אני זוכרת את החלק הראשון (שרה). זה היה להיט ישן (משהו של מוזיקה עממית, פופולרית באירופה, כולל בגרמניה).

קלאוס: ביל - אינטליגנטי.

אינגריד: הו, אני מתחננת לפניך! איך אתה לא מתבייש?

קלאוס: תני לי לסיים. הוא - זמר ...

אינגריד: אתה בעצמך לא יודע לשיר, אתה לא מבין בזה כלום.

קלאוס (לתאומים): אתם מזל הבתולה?

ביל, טום: כן.

אינגריד: הו, הבן שלי גם.

קלאוס: לא.

אינגריד: כן! כריסטיאן - בתולה.

קלאוס: לא, הוא - אריה.

אינגריד: אה, כן, זו סבתא שלי - מזל בתולה.

אינגריד: ושמי הוא אינגריד אגנס אמה.

ביל: הו, אגנס - שם יפה מאוד.

טום: אבל אינגריד, גם!

אינגריד: כן, גם אני אוהבת את השם אינגריד. זה שם מיוחד. אגנס - הוא שמה של סבתי, ואמה הוא של דודתי.

אינגריד: הלב שלי נפתח ...

אינגריד: כאשר החתול שלי פשוט מסתכל עליי הלב שלי נמס...

קלאוס: חתולים - הם כמו אנשים פשוט לא יכולים לדבר ...



&amp;amp;nbsp;-


אינגריד (נוגעת בקעקוע של ביל): אז זה אומר, שזה בחוץ, לא בפנים ...


ביל: לא.

אינגריד: יש להם משהו שמחדיר את זה מתחת לעור ...

קלאוס: כמובן!

ביל: ממש מתחת לעור.

אינגריד: אני חושבת שטום, עם הכובע היפה שלו, דומה לשודד ים. &amp;amp;nbsp;

טום: איך לשודד ים? כשהייתי קטן רציתי להיות פיראט ...

אינגריד: כן, כמו פיראט, על בטוח! &amp;amp;nbsp;טום: אני חושב שזה מגניב.

אינגריד: אתה נראה קצת לא קשור.

קלאוס: אינגריד ... הממ ... זה לא בדיוק מה שאנחנו מקשיבים לא... אנחנו מאוד בררנים וכן הלאה ...

טום: אז למה אתם מקשיבים?

אינגריד: למה אנחנו מקשיבים? אני אוהבת אופרה, שירי פופ יפים שירים ישנים להיטים.

מספרים על איזה אגדה, שבה אנשים התעללו בצפרדעים וירו אותם מהתחת (XDDDDD)

אינגריד - קלאוס, שמנסה לקלוע צמה לזנב הסוס: לא, אתה לא תצליח!

ביל: מעניין, מה הטעם של בשר אדם?

קלאוס: יותר מתוק.

ביל: שדיים?

טום: הטעם של הבשר של גברים ונשים שונה.

ביל: לזה אני מתכוון. אצל נשים, כנראה הבשר פחות טעים.

אינגריד: ביל!

קלאוס: תלוי איך מבשלים.

(טום מלמל משהו, לא ברור)

אינגריד: אני חושבת שב מקרה הזה אצלךהכל בסדר ... אה, סליחה ...

(צוחקת) קלאוס: אתה הקלטת את זה? ..




תמונות חדשות HQ

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host



טוקיו הוטל עם העיתון TORR


BILD.DE



האשמה בקשר למהומה אתמול נופלת על ט"ה. בחורים ובראשם הסוליסט ביל, ניגנו את ההופעה הראשונה שלהם בגרמניה האולם O2 בתחילה היה מיועד עבור 700 מעריצים. הם קיבלו את הכרטיסים שלהם מנוקיה חברת התקשורת. אבל עוד לפני תחילת המופע האולם היה מלא עד גדותיו. מעריצים רבים הגיעו בלי כרטיסים והתיישבו באופן זמני על יד האולם. אבל לגיבורים שלהם יש לב, כ -300 איש הורשו להיכנס ללא כרטיסים להופעה. בדיוק בשעה 19:25 החלה ההופעה. כבר במהלך השיר הראשון "bers Ende der Welt" בני הנוער החלו לצעוק כאילו הבוקר לעולם לא יגיע. ביל ושותפיו כמו תמיד החליפו עם הקהל כמה מילים, ואז השמיעו את השיר "Automatisch" מתוך האלבום החדש "humanoid" (יצא ב-2 באוקטובר). אחרי 25 דקות לצערנו נגמרה ההופעה.


WDR AKTUELL


הקריין: האירוע הזה הוא כל כך בלעדי שאפילו באתר הרשמי של טוקיו הוטל האירוע הזה לא מוזכר.ט"ה היום בקלן, מופיעים מול מספר קטן של מעריצים. עכשיו זאת להקה פנומנלית כי יצאה לסיבוב הופעות בארצות הברית והכירה לכל העולם את המוזיקה הגרמנית. יש ללהקה מעריצים נאמנים . איך הכל קרה?


כתב: זה היה ממש מיוחד. להיכנס היה ניתן עם כרטיס בלבד, אבל גם הרבה מעריצים באו ממדינות שונות, מפריז, פראג, לונדון ומדינות אחרות, אלא שלא היו להם כרטיסים עדיין קיוו להכנס להופעה. וגם היה להם מזל - הם הורשו להכנס לראות את ההופעה. ט"ה ניגנו 5 שירים ישנים ו-1 חדש. כמובן, המעריצים היו בהלם. שאלנו את הצעירים שפגשנו שם.


ילד: - אני חושב שט"ה - מגניבים! המוזיקה היתה רועשת! דעות אחרות: - מגניב, כמובן! זה כל כך מגניב שאני כאן היום! - מגניב!


כתב: אחרי הקונצרט החלה חלוקת החתימות. הבחורים מט"ה יש מייחסים תשומת לב רבה למעריצים, הם רוצים שכולם בסופו של הערב יהיו מרוצים. ועכשיו השאלה הגדולה היא: כמה מעריצים של ט"ה מחר לא ילכו לבית הספר? אם לחשוב על המקומות מהם הגיעו, אני לא יודע כמה זמן ייקח להם להגיע הביתה :-) אבל אני חושב שהמעריצים כבר רגילים, והבן אדם שהגיע כל כך קרובלאלילים שלהם הוא מגניב!


ZONA JOVEN -פרו


טוקיו הוטל משנים ההסגנון


בהתחלה נאמר כי חלק מהשירים מהדיסק החדש כבר הודלפו לאינטרנט. בשירים אלה נשמעת הנוכחות של כלים אלקטרוניים אשר מעלים את המוסיקה של ט"ה לרמה גבוהה יותר. ובעוד כמה אנשים עשויים לראות את ההשפעה של להקות כמו דה ראסמוס, לינקין פארק ועוד, קולו של ביל קאוליץ ממשיכך לשמש, ולהגדיר להקה זו בסגנון שונה משל השאר. בהמשך על השיר Automatic ואיך את הרעיון של השיר הזה קיבל ביל במכונית, כאשר כל השירים כבר נכתבו והוקלטו; על התקריות של גוסטב וטום ועל צילומי הקליפ החדש.



שלום שלום אז ככה תראו קיבלנו פה הזדמנות פז לעשות משהו מיוחד בשביל המעריצים.

תראו בקרוב יש לנו שנתיים להופעה בישראל אז שוב להיפגש בגני יהושוע וללכת לגני התערוכה וזה,את זה עשינו כבר לפני שנה.

חשבנו לציין את זה בצורה יותר מיוחדת,יש משהו,דוד של&amp;amp;nbsp;אחת המעריצות&amp;amp;nbsp;הוא מעוניין לארגן לנו מסיבה למעריצים מועדון מוזיקה של טוקיו הוטל

אוכל חלוקת סינגלים והפתעות חינם מכירת מוצרים של הלהקה ועוד מלא מלא מלא הפתעות !


עכשו כמובן שצריך כמה שיותר מעריצים כדי שזה באמת יצא לפועל תראו אני יודעת שזה אפשרי כי יש לנו פה יותר מנויים.

אז ככה בשביל שבאמת זה יצא לפועל צריך שיהיה מינימום&amp;amp;nbsp;150 מעריצים כדי שהוא יקבל את הכסף שהוא שילם עלינו

וכן הוא הולך לשלם מלא.

ובגדול התיכנון שלנו זה250 מעריצים !

אז כן אני יודעת מה עובר לכם בראש "אין מצב באים למפגשים 50 מעריצים איזה 300 "

אז תראו לפני ההופעה באו 300 אנשים למפגש אז איך זה שבהופעה היה 5000 ?

יש לנו בבלוג 500 מנויים אז איך זה שרק 50 באים למפגש?


יש פה מעריצים אבל הם פשוט לא באים למפגשים כי הם חושבים שזה חרא.

אז עם הרבה עבודה קשה נצליח להביא את ה250 בקלות.


המסיבה תיהיה בשעות של מפגש כמובן כדי שיהיה לכם איך לחזור, אנחנו לא הולכים לעשות את המסיבה מ12 בלילה

עד 6 בבוקר כי לא יהיה לכם רכבות ואוטובוסים.

ותכלס אנחנו בתוך מועדון חשוך ההרגשה היא אותה הרגשה ועוד יותר תכלס מי שהולך למסיבות בשעה 12 זה רק כדי

אחרי זה לכתוב במסן " אלללה איזה מסיבה הייתה חזרתי ב6 בבוקר" רק בשביל הפוזה.

ההרגשה ? אותה הרגשה בדוק.


אז פשוט במקום לבוא לגני יהושוע תבואו לשם זה יהיה באזור המרכז לא יהיה אלכוהול יהיה שומר בכניסה

זה יעלה כסף כרטיס עד 60 שח (עדיין אין מחיר סגור)


מה שאני רוצה מכם זה שתפיצו את ההודעה הזאת:

מפגש מעריצים רישמי בדיוק כמו בחו"ל באזור המרכז בשעות של מפגש רגיל

ובמחיר עד55 שח בא לא בא ?

תענה בבקשה על זה פה:

http://www.skarim.co.il/poll/emily483/26821/


לפרטים נוספים:


אנחנו חייבם שכמה שיותר אנשים יענו על הסקר כי האיש לא הולך לקחת פה סיכון !

הוא לא ישלם לנו כמה אלפים של שקלים בחינם ובסוף לא יבוא אף אחד.

וחבל כי רק אנחנו מפסידים מזה אז תגידו לכל מי שאתם מכירים והוא מעריץ לענות על הסקר ולהגיד שהוא בא !

וכמובן שתבואו ! כי תכלס מה זה משנה מפגש או מועדון ?



למי שיש שאלות\בעיות וכו בתגובות.



במידה ולא יהיה לנו את מספר האנשים שאנחנו רוצים הכל מבוטל.


נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 29/8/2009 00:16  
256 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   12 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)