לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

בוקר טוב לכולם D:


בוקר טוב לכולם, לפני שאני מתחילה אני רוצה להגיד משהו בקשר לתגובה האחרונה שהייתה.

לרה לא הכניסה את פז,פז הייתה יחצנית ועבדה ממש ממש קשה היא הצליחה למכור מלאאא כרטיסים.

ובגלל זה היא נכנסה דרך ההפקה לא דרך לרה.

במצב ואת זוכרת אמרו שמי שמוכר מלא כרטיסים נכנס והיא מכרה ונכנסה היא נכנסה בדרך מאוד ישרה.

לא רציתי כל כך להתערב בזה,אבל אני יודעת שפז לא תענה לך בשעה כזאת והיה לי חשוב להגיד לך.

 

-תגובתה של פזפז לעניין-

 

תראי, לי אף אחד לא עשה טובה אני הרווחתי את מה שקיבלתי בעבודה קשה מאוד,

שבועיים שלמים לא התנתקתי מהטלפון או מהמחשב, הייתי צריכה לדבר עם ההורים של המעריצים,

לשמוע את התלונות שלהם, היו שלבים שממש רציתי לזרוק את זה כבר כי היה נמאס..

אף אחד לא הבטיח לנו שנראה אותם בכלל..לי הודיעו על זה באותו יום כמה שעות לפני..

את יודעת את מי לרה הכניסה? את אן וספיר. אז אם יש לך אומץ ואת חושבת שאת מסוגלת

לדעת את מה שאני, טליה, קאסי, אורטל, עמית, אמילי, קטיה, ליליאן ועוד בנות נוספות יודעות,

את מזומנת להכנס למסן שלי ולשמוע מי באמת עשה מה, מי חשב רק על התחת של עצמו

וכו' וכו' כי זה לא נושא לדיון כאן...

[email protected]

אבל רק אם באמת בא לך לצאת מהבועה..

_____________________________________

 

אז שמעו בנות להתחיל את הריבים האלה שוב זה ממש לא לעניין הייתה פה תקופה מאוד ארוכה של באמת כיף בבלוג

כיף בתגובות ובאמת כדי שזה ימשיך ככה.

 


שעה: 19:31

מאת:אמילי

 

לא תאמינו יצא הקלטה של ביל וטום ביחד "שרים" את השיר פאין אוף לאב

אוקי אני חושבת שהם היו שיכורים או שהם פשוט לא יודעים את המילים בשיט XDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

 

 


שעה:18:01

מאת:אמילי

 

אמגגגגג מה מצאתי הקלטה של ביל מהסטודיו שר את השיר "פאין אוף לאב"

וזה בלי אפקטים בלי כלווווווווווום:

 

 

 


שעה: 17:20

מאת:אמילי

 

האם ככה ביל הולך להיראות אחרי התספורת?

www.tokiohotelfurimmer.com

 

או ככה :

 

 

 

הומנואיד:

הסט המלא של דריים אפ :

 

תמונה של ביל בMTV הווס:

 

 

 

 

 


מאת: אנג'לינה
שעה:13:50
 
100% TH - נדחה ל-16 באוקטובר
 
 

JOVEM - מס' 156

 

  imagebam.comimagebam.comimagebam.com

 

היי, מה שלומכם?

ביל: אנחנו מבלים הרבה לילות חסרי שינה ואנחנו עדיין קצת עייפים. אבל למרות זאת, הכל בסדר!

 

האם אתם חגגתם משהו?

טום: לא, בכלל לא. אנחנו מלאים עבודה וממש קרובים לשיחרור האלבום. הלחץ מורגש, כמו תמיד, השארנו את הכל לסוף.

 

האם אתה שמחים עם התוצאה הסופית של humanoid?

ביל: אני באמת מרוצה ממנו. כל השירים הם מושלמים.

 

כמה עיתונאים מתייחסים לאלבום כיאילו הוא הקאמבק "של טוקיו הוטל".

 ביל: במהלך השנה שהפקנו את האלבום רצינו, בדרך כלשהי, לסור הצידה, להיעלם ...

 

 למה?

 

ביל: בשלב מסוים אני לא יכולתי לראות את הפנים שלי או לשמוע את השם שלי. רציתי לנוח לקראת החזרה כדי שאוכל להתרכז שוב במוזיקה. אבל תמיד יש מישהו שלא נתנו לנו נחת.

 

כמו למשל ארבעת המעריצות הצרפתיות שארבו לכם ומסיבכו את החיים שלכם?

 ביל: אלה היו מצבים מסובכים, הם קרו ואנחנו לא יכולנו להימנע מהם. הדבר הזה עם המעריצים הצרפתים נראה קצת מוזר, זה נראה כיאילו המציאו את זה. טום: אנשים חושבים  ש-90% ממה שקורה איתנו הוא מתוכנן, אבל זה בדיוק ההפך.

 ביל: אני נשבע שהסיפור הזה לא מבויים ולא ממוצא. אולי זה יעזור לאנשים להבין חלק קטן מהחיים שלנו. במשך זמן רב אין לנו חיים נורמליים ופרטיים.

טום: השנה אנחנו ניסינו לא למשוך תשומת לב אלינו. רצינו להתרכז בעבודה, בתפיסתו של האלבום. אנחנו לא הלכנו למסיבות, עזבנו את הבית והלכנו לסטודיו. בילינו הרבה זמן בהמבורג, שם אנו חיים, ובין לבין, הלכנו לוס אנג 'לס, מיאמי, בארה"ב. אנחנו מעדיפים להישאר בגרמניה לבלות קצת יותר זמן עם ההורים שלנו הכלבים שלנו. החלק העיקרי של האלבום נעשה דרך האינטרנט. הקלטנו את הקולות והצלילים של הגיטרה בהאמבורג והמפיקים בלוס אנג'לס עשו את המיקסים. תיקשרנו איתם דרך סקייפ.

 

האם עדיין יש לכם חיים פרטיים?

 טום: לא, כלום. ביל: לדוגמה, אנחנו לא יכולים לאכול גלידה עם המשפחה שלנו בציבור. שאנחנו לבד רק כשאנחנו במכונית, ולכן החלטנו להוציא רישיון. הזמן שאנחנו מבלים במכונית שלנו הוא רגע של חירות היחיד שנשאר.

 

מה שאמרת זה קצת מוזר. הרעיון של "אנחנו יכולים יכולים להיות לבד רק במכונית.

ביל: זה נכון. בשנה זו כשהיינו כמעט תמיד בסטודיו, אנחנו סוף סוף הבנו כי ויתרנו על הכל. אבל היינו עושים את אותן הבחירות שוב. אחרי הכל, יש לנו הרבה תגמולים. לפעמים אני חושבת "דאם, ואני אפילו מקבל כסף כדי לעשות מה שאני אוהב". זה גורם לי להיות כל כך מאושר!

 

מה אתם עושים בזמן החופשי שלך?

ביל: עבודה. אני וטום בד"כ צוחקים כשאנחנו קוראים דברים כמו "מכונת הפרסום מאחורי טוקיו הוטל" וכאלה שטויות.

 טום: 10 אנשים עובדים בצוות שלנו בלעדית עבור הלהקה. כל אחד מאותם  10 בני אדם בעל משימה ספציפית. כל אותם האנשים הם איתנו, כך, שהשתתפנו בכל התהליך הזה.  

ביל: טום ואני, אנחנו באמת פרפקציוניסטים ושתלטנים. אבל זאת הלהקה שלנו! אנחנו היינו אלו שיצרו את טוקיו הוטל והחלטות חשובות שקשורות ללהקה, אנחנו צריכים לקחת אותן.

 

הסינגל החדש "אוטומטיק" נשמע טוב.  

ביל: כן, זה שיר נחמד לשמוע כשאנחנו נוסעים במכוניות שלנו. הבנתי שאנחנו משתמשים במילה הזאת הרבה פעמים בימינו. אלפי דברים בחיים שלנו הם אוטומטיים, רובם חיוביים. מה שלא כלול במילה הזאת זה אהבה. אהבה לעולם לא תהיה אוטומטית.

 

  אבל בשיר הזה זה כן ...

 ביל: לפעמים זה קורה.

 

יש כמה קשרים שעובדים בצורה אוטומטית?!

 טום: כן. כאשר אני עם אנשים מבוגרים אני שואל אותם איך אפשר להם לחיות עם בן אותו אדם במשך שנים. אני לא יכול לדמיין את עצמי חולק חיים עם האשה שלי.

 

באמת?

ביל: אני יכול

טום: לא, אני לא. זה יהיה לכפות על עצמי הרבה מגבלות. אנשים מתאימים את עצמם בקלות מערכת היחסים הופכת למונוטונית. אני מכיר זוגות מבוגרים יותר, שחיים חיים משותפים ביחד. אני מוצא את זה קצת רומנטי.

 ביל: אנשים לא צריכים לעבור על זה כיאילו זה טיבעי. הם צריכים להיות שמח על זה שמצאו אחד את השני לתת לזה ערך. אני חושב שזה אפשרי לחלוק חיים עם מישהו.

 

אההה ...  

ביל: כשאני אהיה מאוהב, אני אארוז את התיקים שלי, ואלך לגור במקום אחר.

 טום: ביל שכח מזה, אנחנו גרים ביחד למשך שארית חיינו. ביל: במקרה כזה , אנחנו נצטרך לבנות דלת הזזה באמצע הבית. מצד אחד, אני מוכן לחיות עם החברה שלי, ובצד השני, אתה תחייה.

 

אתם חולקים את אותו הבית?

טום: אנחנו לא יכולים לגור רחוק אחד מהשני. לכל אחד מאיתנו יש חדר האמבטיה משלו. אבל אנחנו מבלים את הימים יחד.

 

ביל, ברגע זה, אתה מאוהב?

ביל: לא, אבל הייתי רוצה להיות. כואב לי לתת בכל פעם את אותה התשובה, אבל, ברגע זה, אני לבד. להתאהב עשוי להיות הדבר האחרון שאני אעשה בחיים שלי.

 

למה אתה חושב כך?

ביל: יש הרבה אנשים שבאים אליי עם טקסט שלמדו בע"פ. לא יכול להיות שאני מצפה מהם שיהיו כנים איתי. הם פשוט רואים את ביל קאוליץ. רובם רק חושבים על כסף וכמה רק רוצים לשאול אותי דברים כמו  "אני מעצב, אתה רוצה ללבוש את החולצה שאני עיצבתי?". אני חושב שזה מגעיל.

 טום: זה קשה מאוד להפגש עם מישהו שאנחנו יודעים שנראה אותו רק יום אחד. אנחנו כל הזמן קופצים מעיר אחת לאחרת. במשך 4 שנים שאנחנו לא הכרנו חברים. ראשית, זה היה לסמוך על אנשים; דבר שני הכל ממש מהיר והכל כל כך שיטחי.

 

זאת מחשב מאוד שלילית על אנשים ...

טום: זה משהו מושרש. זה פרי של המצבים.

ביל: אוקיי זה כמו תירוץ, זה התחמקות. טום: אבל זאת האמת.

ביל: אבל זה יהיה ממש נחמד אם נוכל לפגוש מישהו שאין לו טלוויזיה במשך 10 שנים, ושמעולם לא שמע על טוקיו הוטל. כך נוכל לחיות קצת כמו " אנשים נורמליים". אנשים שכבר יודעים מי אני, יש להם דעות עליי.  

טום: הרבה פעמים אנחנו מבהירים דברים. אנחנו גורמים להם להבין שהם טועים לחלוטין.

 

ביל, יש הרבה אנשים שאומרים שאתה לא אוהב בנות.  

ביל: כן, זה קורה הרבה פעמים. כאשר הם לא מכירים אותי, אז השאלה הזאתי תמיד באוויר. הם צריכים לחשוב "הוא מתאפר, הבגדים שלו הם מוזרים. כן, יכול להיות שהוא הומו".

 

זה לא מפריע לך?

 ביל: לא, בכלל לא. אני רגיל לזה מאז ומתמיד. בבית הספר היה אותו הדבר.

 טום: זה נדיר שבנות חושבות עליו. תמיד היו הרבה בנות שרצו אותו. בעיקר, הבנים חושבים שהוא הומוl.

ביל: הרבה בחורים כועסים והגאווה שלהם נפגעת כשלי תהיה חברה, והם חושבים שיש לי צד גברי חלש.

 

 אמא שלכם התחתנה עם בן זוגה לאחרונה.

ביל: כן, זה מגניב, נכון? זה הנישואים הראשונים שלה. ההורים שלנו מעולם לא היו נשואים.

 

אתה לא חושב  רומנטי למצוא את העובדה שהיא רוצה להתחתן אחרי 12 שנים של חיים איתו?

ביל: כן, אני מאוד שמח בשביל אמא שלי. האבא החורג שלנו תמיד עודד אותנו לעשות מוסיקה. גדלנו איתו ואנחנו מסתדרים מעולה.

טום: לדעתי הרעיון להתחתן יפה מאוד. אבל אני לא יכולה לדמיין את עצמי עושה את הצעד הזה.

ביל: אני תמיד אמרתי שאני לא אתחתן, אבל עכשיו אני כבר לא בטוח. אם אני באמת אתאהב, הכל אפשרי. כאשר אני אמצא את הנשמה התאומה שלי, אני מוכן להתחתן איתה.

 

בראשון לספטמבר, הפכתם להיות בני 20. זה היה צעד גדול?

 ביל: הייתי רוצה להיות בן 18 לנצח. הרגשנו הרבה יותר מבוגרים ממה שהיינו, כי מאז שאנחנו בני 15 אנחנו עובדים ומרוויחים כסף.

טום: 20 שנה נראה כמו תאריך מאוד חשוב אבל אני לא יכול לחכות כבר להפוך לבן 21. בארצות הברית יש לנו בעיה, אנחנו יכולים לשתות אלכוהול רק כשנהיה בגיל הזה.

 

ההבדל בין 'אוטומטיש' ל'אוטומטיק'

 

 

 

 

ציורים

 

 

 

 


שעה: 10:08

מאת:אמילי

 

אנשים שעברו וראו את ביל פני מספר ימים אמרו שהוא עשה תספורת חדשה בסטייל של ריאנה !!!

www.tokiohotelfurimmer.com

אמג זה לא הכל הם אומרים שזה גם דומה לזה 0___________________________0 :

 

 

האלבום הומנואיד יהיה יותר זול ב40 % בארצות הברית!

תקשיבו טוב לדבר הבא יהיה מדינות מסויימות שהאלבום יהיה מאוד יקר לדוגמה צרפת.

ויהיה מדינות שהאלבום יהיה יותר זול ב40 % לדוגמה ארצות הברית!

אומרים שהמצב של האלבום הוא מאוד גרוע והוא נכשל בשוק וכמובן שהוא לא יקבל אלבום זהב.

אבל כמובן זה לא בטוח כי הוא עדיין לא יצא אז לא יודעים מה יקרה.

 

 

 

קדימה כולם להצביעה לטוקיו הוטל בשיר אוטומטיק:

http://www.mtvla.com/tv/los10/votar.jhtml mtv

 

 

 

 

 

והפעם בנתפסים במצלמה:

תמונה סקסית של טום ^_^


נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 20/9/2009 10:29  
267 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)