לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

מכירת החיסול של עמית ביצ' יוצאת לדרך! שווה להכנס..+המשך חומר


 

מכירת החיסול של

עמית ביצ' בהמשך

הפוסט, למטה!

 

 

 


 

שעה: 21:30

מאת: פזפז

 

 

תודה למי ששמה את התגובה של הפאן קלאב הדני מהבלוג הספרדי,

הנה תרגמתי לכן מה זה בדיוק אומר =P

 

 

הפאן קלאב הרשמי של דנמרק אישר שביל אכן שינה את סטייל השיער שלו. (ואז אומרים שיש לו כרבולת של תרנגול, חח בקיצר מוהק)

נצפה לראות את זה כנראה כשטוקיו הוטל יגיעו לאיטליה בשבוע הבא! -ואז הם אומרים- אם מישהו שואל אתכם מאיפה אתם יודעים את זה, תוכלו לתת קרדיט לעמוד הזה ;) אנחנו בטוחים במאה אחוז! למרות זאת, הוא עלול לשנות את סטייל השיער שלו שוב ודי במהירות,

אבל כרגע יש לביל קאוליץ מוהק!

 

 

(הכל יצא לי עם קו מתחת ואין לי מושג למה -_-")

 

 

ליל"ט 3333>

 


 

שעה: 20:30

מאת: אנג'לינה

 

SFR MUSIC

 

 

 

 

 

 

ש: האם 'אלבום' זאת מילה נרדפת ללחץ עבורכם? ביל: אנחנו מרגישים פחות לחץ עכשיו כי זה האלבום ה -4 שלנו, ולכן אין לנו מה להוכיח יותר. אלבום זה ישוחרר במדינות רבות בו זמנית. קיימות שתי גירסאות, אנגלית וגרמנית. זה מרגש מאוד ומלחיץ, כי זאת הפעם הראשונה. אבל אנחנו מנסים להירגע ולהתמקד במטרה הראשונה שלנו, שהיא לעשות מוסיקה טובה שאנשים נהנים ממה שאנחנו עושים.

 

ש: הרצון של שינוי מוזיקלי? ביל: באלבום זה, אנחנו רוצים לייצר משהו שונה, להתפתח במבחינה מוזיקלית. אנחנו ביצענו את אותם שירים במשך שנה שלמה וזה נכון, כי אפילו היינו משועממים לשמוע ולנגן אותם. רצינו להמשיך הלאה. רצינו צליל שונה בגיטרה  בתופים ובבס. אז ניסינו הרבה דברים שונים. אבל מה שבאמת חדש באלבום זה שטום ואני היינו שותפים להפקה.  טום: הלכנו לסטודיו וניסינו דברים חדשים, צליל מקורי משלנו. לא היתה השפעה על קטעים מסויימים רצינו לעשות אלבום חדש וזה נכון שהוא נשמע אחרת. אבל זה עדיין הוא TH.

 

ש: האם האלבום הזה מושפע מהמדע הדיוני?? ביל: למען האמת, אנחנו לא חובבי מדע בדיוני. אנחנו פשוט חשבתנו שהמילה "דמוי אדם" תתאים לנו כי זה מתאר היטב את חיינו ומה אנחנו. לכן, בחרנו את הכותרת לאלבום לפני שאנחנו אפילו התחנו לכתוב את השירים.

 

ביל: הצלחה היא לא משהו שמתרגלים אליו. בטח שאנחנו שמחים לראות את המעריצים מחכים לנו בחוץ. עבדנו קשה במשך זמן ארוך למדי על האלבום הזה. וכאשר הגענו, לפני יומיים, שמחנו לראות שהמעריצים שלנו היו שם מול המלון.

 

מינה (מעריצה של TH): אני חושבת שהייתי צריכה לכתוב ספר כדי לתאר את כל הדברים שאני אוהבת בהם. הם אמיתיים אני חושבת שהם ... זאת להקה שלא לוהקה, הם הכירו אחד את השני במשך זמן רב כילדים, הם הבינו את החלום יחד מבלי לצפות לו. הם אמיתיים, העובדה שהם בגיל שלי, מה שהם אומרים בשירים מתאים לתקופה מסוימת בחיים שלי ... הם התפתחו כמוני. אז אחרי כמה זמן, זה סנטימנטלי, אנחנו מתקשרים, והם כמו האהובים שלנו.

 

ביל: המעריצים באמת חשובים לנו בכל מדינה. תמיד יש להם משהו מיוחד. אבל זה נכון כי מלבד גרמניה, ניגנו את רוב ההופעות שלנו בצרפת. טום: המעריצים הצרפתים תמיד מקבלים אותנו בזרועות פתוחות.

 

ביל: הם כאן כשאנחנו מגיעים, וזה נכון שהם תמיד תמכו בנו.

 

 

ביל קאוליץ אהב את הסרט 'דימדומים'

 

בראיון עם המגזין האמריקאי Entertainment Weekly, ביל הודה שהוא אהב את הסרט "דימדומים." ' למעשה, אני אפילו לא שמעתי על הסרט הזה, אבל נאמר לי כי אני צריך לראות אותו, וצפיתי בו'. ביל גם ציין כי תמיד היה מעריץ של נושא הערפדים.

 

 

"טום קאוליץ: אז כזה אתה, הומנואיד"

 

 

האלבום החדש של ט"ה 'הומנואיד' אמורלצת ב-5 לאוקטובר. יותר משנתיים עברו מיציאתו האלבום האחרון של הלהקה. להקלטת האלבום החדש נלקחה כמעט שנה. לפי דבריהם של הבחורים מעולם לא לקח להם כ"כ הרבה  זמן להקליט אלבום. על מה שיצא מזה סיפר טום קאוליץ ל"כל הכוכבים".

 

-מה משמעות האלבום החדש?

טום: אתה מבין, החיים שאנחנו מנהלים-רחוקים מלהיות נורמליים. בכל מקום אנחנו מרגישים זרים. להגיד את האמת, הרגשנו את זה הרבה לפני שהקמנו את הלהקה, עוד בבית הספר. אפשר לאמר, שדווקא התחושה של הלא נורמליות, השוני מהסובבים אותנו גרם לנו ליצור את הלהקה. 'הומנואיד' המשמעות של זה, זה דמוי אדם, אבל עם זאת עדיין בן אדם. דווקא בגלל זה החלטנו לקרוא לאלבום 'הומנואיד'- השם שהכי מתאים לאלבום.

 

- אז בעיקרון השם של הסינגל הראשון 'אוטומטיש' מקבל את אותה המשמעות כשל האלבום?

טום:הרעיון שעומד מאחורי השיר הוא, כאשר נוסעים במכונית מהרהרים, כמה פעמים אנחנו משתמשים במילה 'אוטומטי'? בעיקרון אוטומטי זה מגניב וטוב, אנחנו משתמשים במילה הזאת בהקשרים טובים, הרי כמובן: הכל אוטומטי מסביבנו מה שגורם לחיינו להיות קלים בהרבה! אבל בהקשר לרגשות-אין מילה יותר שלילית מ'אוטומטיש'. ועל זה חשבנו.

 

-ז"א שהנושא הזה קרוב לליבך?

טום: כן. פגישות רבות בתעשיית הבידור, הם קשרים חולפים-הם כיאילו אוטומטיים.

 

-ולא בתעשיית הבידור?

טום: גם כאן לא הכל כל כך פשוט. תתאר לעצמך, שבשנתיים האחרונות לא הייתה לי חברה!

 

-איך שנתיים?!

טום: *צוחק* לפי הספירה שלי, ככה זה יוצא.

 

-טוב, נחזור לאלבום. לפי הדברים שלך, הרגשות העיקריים באלבום הם פסימיים.

טום: לא הייתי מתאר את זה כך. ההרגשה שם היא לא בדיוק פסימית. באלבום שירים אנרגטיים רבים. הוא כייאילו נשלח קדימה, לתמונות ומוטיבים חדשים. במציאות אנחנו בכלל לא אנשים פסימיים. ואף פעם לא הכרחנו את אלה שמקשיבים לדיסקים להיות עצובים. דרך העצב אנחנו מראים לאנשים: הי, אנשים, אתם לא לבד! אנחנו מבינים אתכם לגמרי. אנחנו כולנו מרגישים כמעט את אותם הרגשות. אהבה, העלבה, כעס, קינאה-זאת השפה האוניברסלית של האנושות.

אמוציות, רגשות-זה מה שמחבר אותנו יותר מכל. אנשים, מתביישים לחשוף את רגשותיהם, וזאת לדעתי הבעיה העיקרית שלא ניתנת לגישור בין אנשים.

 

-למה דווקא 'אוטומטיש' הפך לסינגל הראשון?

טום: זה קורההרבה פעמים שאתה מקליט שיר, והוא מוצא חן בעינך מאוד. ואתה חושב שדווקא העתיד שלה זה להפוך לסינגל, אתה רוצה ישר להשמיע את השיר לכולם.

 

-עבדתם זמן רב על האלבום. האם משהו השתנה, הרגשתם שמשהו השתנה בכם או בלהקה?

טום: כמובן, השתנו כמה דברים. עבדנו על האלבום כמעט שנה. אף פעם לא ישבנו כ"כ הרבה זמן בסטודיו. כרגע אנחנו מנסים להתרחק מהצליל המוכר שלנו, בכך שאנחנו מחליפים את הכלים הקלאסיים, כמו גיטרה לצלילים אלקטורוניים. האלבום בכל המובנים יהיה חדש, אבל עם זאת לא חסרה בו הרוח של ט"ה!

 

-בעיתונות האירופאית קבעו שאתם "תופעת פופ". מה אתה חושב, איך ההצלחה של ט"ה עזרה ללהקות גרמניות אחרות? ללכת בעיקבותיכם יותר קל?

טום: כן, כך אני חושב. אנחנו נתנו דחיפה ללהקות צעירות. במקרה שלנו, המפיקים הבינו דבראחד מאוד חשוב: להקות צעירות יכולות להביא הרבה כסף. אני אומר לכם בביטחון, שדווקא הדוגמא של ט"ה עזרה לכל מי שבא אחרינו.

 

MSN STARLOUNGE (תירגום מחר)

 


 

שעה: 17:30

מאת: פזפז

 

היי, יש לי ממש קצת זמן להיות במחשב אז הנה חומר חדש שיצא :

 

(פתחנו עוד עדכון כמו ששמתן לב אז תגיבו כאן על המכירות של עמית ועל הפריצה)

 

 

* תרגום מהבלוג של טום:

 

 

הייתי  שחקן כדרוסל מקצועי, אני אפילו הצלחתי לעשות את המהלך הזה(הקטע בסרטון)

 פעם אחת במהלך הקריירה שלי!

לרוע המזל , לא הייתה לי מצלמה לתעד את זה אז אני מניח שאתם צריכים לצפות ב Dupuy בזמן

שהוא עושה את הצעד המיוחד שלי...;)

 

 

 

* הסינגל של טוקיו משתחרר היום בארה"ב ^^

 

http://tokio-hotel-de-4ever.blog.cz

 

 

גם מפריז =)

 

 

 

מה טי וי האחרון

 

 

  

 

 

^____^

 

 

 

D=

 

 

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

www.tokiohotelfurimmer.com

 

 

אהבתי ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

0203

040506

070809

 

___________________

 

יותר מאוחר פריצה של אנג'לינה עם תרגומים ^_^

 

ביו'שששש 3333333333333> חחחחחחח

 

 

 


 

 

 

 

= Bitch Sale =

 

שלום אנשים יפים (:

כאן עמית ביצ', הבנתם כבר הא?

בכל מקרה.. משבר כלכלי בעולם כמו שאתם יודעים כבר והמדינה במיתון! זה לא פוסח על עמית ביצ' כן?

אז ככה, אני מארגנת מחירת חיסול של כל מיני חפצים שלי, כגון:

סיכות לשיער (מדהימות!- חייבת לציין), צמידים, שרשראות, סיכות לבגד, פירסינגים, חגורות ניטים (גם צבעוניות!) תיליונים, טבעות ועוד!

דברים שעברו רק אצלי (וכמובן עוברים חיטוי יסודי לפני מכירתם), ואני מעבירה לכם.. אם תרצו לקנות

אלה דברים באיכות מצויינת ואם אתם אוהבים את הסטייל שלי (לפחות של עמית ביצ')

אז שווה לכם לקנות כי אני מוכרת בחצי מחיר מהמחיר שבו אני קניתי אותם.

הסחורה שלי היא איכותית במצב מצויין, יש דברים שלא הספקתי להשתמש.

אז מכיוון שממש קשה לי להיפרד מכל הדברים, פיזית ורגשית (אני לא אוהבת לחלוק דברים שלי או להביא לאחרים סוריXD)

החלטתי לערוך סקר ובו אתם מוזמנים לענות על השאלה האם הייתם קונים במכירה.

המכירה תערך כמתוכנן במסיבת המעריצים (8.10), נקבע כבר מקום או לפני המסיבה והמחירים יהיו נמוכים! (ג-ג רצח 50 ש"ח לדבר הכי גדול)

ואם יש לכם בקשות של חפצים שלי שאתם יודעים שיש לי ואתם אוהבים אתם מוזמנים להזכיר אותם ואני יגיד לכם אם הם כלולים במכירה.

ואני מזכירה, אתם לא חייבים לאהוב אותי ואת עצמי ואת אנוכי, אתם בסה"כ צריכים לאהוב תסטייל שלי וזהו D:

 

  

אני לא יפרסם מחיר של כל פריט כי יש הרבה פריטים בכל קטגוריה הרשומה הנ"ל. אני רק יכולה לומר שהמחירים נעים בין 5 ש"ח ל- 45 ש"ח

(אני מוכרת בחצי מחיר מהמחיר שאני קניתי אותם)

רק הטוסטר לשיער (שבמקור עולה 200 ש"ח מינימום- יעלה בערך 80 ש"ח)

 

אני מדגישה שהמחירים הינם מחירים התחלתיים

משום שכל פריט הוא ייחודי ויש מכל פריט ספציפי

רק אחד (לדוגמא יש הרבה תליונים אך אחד מכל סוג)

ובגלל זה הראשונות שיבואו יזכו במחיר ההתחלתי.

אם כמה בנות יבואו ביחד וירצו את אותו פריט

המציע של המחיר הגבוה יותר יקבל את אותו פריט.

אם מישהו רוצה פירוט של פריט ספציפי שיגיב בתגובות

ואני יענה לו כדי לחסוך לכתוב את כל המחירים כי יש מלא פריטים.

 

תמונה של ממש מעט מהדברים שהצלחתי לאסוף בדקה בשביל הפוסט-

 

97740749.jpg

 

dsc03024u.jpg 

 

dsc03053t.jpg 

 

dsc03026x.jpg 

 

copyof006n.jpg 

 

dsc03029d.jpg 

 

dsc03030.jpg 

רציתי להודיע לכם שרק נוספים ונוספים דברים למכירה

של עמית ביצ' שתתקיים במסיבת המעריצים ב8.10-

dsc03067v.jpg
 
dsc03066t.jpg
 

dsc03062.jpg 

 

הסקר- כנסו ותצביעו! - גם אם לא בא לכם לקנות (:

http://www.skarim.co.il/poll/amitbtch/27199/

 

 

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 21/9/2009 15:38  
141 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   9 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)