לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

אר יו קאם טו פארטי ? + פרידת צוות הבלוג מכלילוש \:


 

22:10 -

שלום אנשים יפים,

כאן עמית ביצ' (זאת מהקולקציהXD)

סורי הייתי חייבת לומר זה הרס אותי..

תקשיבו רציתי להודיע לכם על משהו די מעציב לצוות הבלוג

אבל נחייה כמו שאומרים.. כליל הבובה עוזבת את צוות הבלוג.

דבר זה קרה עקב כך שהיא מאוד עסוקה בתקופה האחרונה ולא מעדכנת בכלל,

היא בכל מקרה בתפקיד מנהלת מחליפה שאמורה לסייע בעדכונים

וזה מאוד מקשה שהיא לא נמצאת ומספיק הצוות עמוס והכל..

בכל מקרה היא אמרה לי שהיא תפרסם פוסט פרידה בסוף שבוע

אני רוצה להדגיש שהיא תמיד תשאר בעניינים ותגיב,

היא לא עוזבת את כל עסק הט"ה בכללי.. פשוט את ניהול הבלוג.

 

אז חבל מאוד לי ולכל המנהלות שזה יצא ככה

אבל בכל מקרה אני רוצה להגיד, כליל מותק-

תודה ! על כל העזרה והתמיכה בבלוג,

אנחנו המנהלות מאוד אוהבות אותך ועשית עבודה מדהימה!

 

 


מאת:אנג'לינה

21:30

 

האובססיביה של ביל לדימדומים ושירי הראפ הסודיים של טום

 

התאומים אשר מלאו להם רק עשרים מובילים את הלהקה הגרמנית המובילה. ביל וטום קאוליץ הם החצי של הארבעה מטוקיו הוטל, ועם שחרורו של האלבום השני שלהם בארה'ב humanoid באוקטובר, כוכבי אירופה נראים מוכנים לבסוף לפרוץ לתוך הזרם המרכזי של אמריקה.

למה ללהקה של הוט טופיק מחכה תחרות? אולי זה הסולן ביל קאוליץ שמעופר בשכבה עבה של האיפור של רוברט סמית' והאופנה של מקס הזועם והפאנק אסתטי. או שהשילוב של שני אחים תאומים בלהקה באמת עושה קסם אימו?

 

דיברנו איתם על ההלקטות ההיפ הופ הסודיות של הגיטריסט(!), האובססיה של ביל לדמדומים, ולמה הם קראו ללהקה שלהם בשם של עיר שהם אף פעם לא היו בה.

Entertainment Weekly: חשבתם פעם שאתם תתפרסמו כל כך מהר? ביל קאוליץ: לא, אנחנו אף פעם לא ציפינו לזה. באנו מכפר קטן ואין שם עסקי מוזיקה. מעולם לא ציפינו לזה-אלו היו הרבה רגעים מאושרים ומלאי מזל בשבילנו, אנחנו מאושרים לגמרי כי יש לנו הזדמנות לעשות את כל זה. מעולם לא הייתה לנו תוכנית כלשהי. אנחנו פשוט עשינו את הקטע שלנו וניסינו להיות טובים.

 

EW: האם ההצלחה שלכם שינתה את דרך כתיבת המוזיקה? האם אתם חושבים להיכנס לסטודיו כי, 'אני צריך/אני מנסה לכתוב להיט'? BK: אנחנו מנסים להדוף את הלחץ מאיתנו. זה לא טוב אם אתה חושב בסטודיו , 'אוי, אני חייב לכתוב להיט כמו' מונסון 'או משהו.' אתה רק מתקדם קדימה, כותב את המחשבות שלך. רק תנסה לעשות דברים שאתה אוהב ואני חושב שזה תמיד טוב. אם אתה אוהב את מה שאתה עושה אז זה בסדר.

 

EW: טום, שמעתי שאתה אוהב Hip-Hop-פעם ניסית לתת לזה צליל משלך?  טום קאוליץ: לפעמים, יש לנו אולפן ביתי ולפעמים בסתר אני מביא בקצב, קצב בגיטרה ודברים כאלה, אבל מעולם לא ניסיתי את זה במוזיקה שלנו. ואני לא ראפר ממש טוב, אז אני אף פעם לא ניסיתי את זה. אולי יום אחד, אולי בעוד עשר שנים או משהו, אבל לעת עתה, לא, זאת לא תוכנית.

 

EW: כשאתה שר באנגלית זה נשמע טבעי לגמרי, אבל אתה צריך לחשוב על כל הברה כשאתה שר?  BK: בהתחלה, להקליט באנגלית זה היה ממש קשה לי כי אני פרפקציוניסט ואני באמת רציתי שזה ישמע טבעי ולא כמו איזה גרמני שמנסה לשיר באנגלית. אז זה לקח קצת זמן באולפן אבל עכשיו זה לגמרי בסדר. זה היה כמו התחלה של טוקיו הוטל. לפני עשר שנים התחלנו עם זה, התחלנו עם שירים באנגלית, בגרמנית,  אבל השירים באנגלית היו כל כך גרועים. זאת לא הייתה אנגלית תיקנית, מביך. אבל עכשיו אני באמת כבר התרגלתי לזה. כשאני על הבמה, זה לגמרי השיר שלי.

 

EW: המראה שלכם מאוד מיוחד. האם יש השפעות אופנה כלשהן על איך שאתם ניראים? BK: אני לא חושב כך. מעולם לא היה לי מודל לחיקוי או משהו. אבל בתור ילד אהבתי את כל הסרטים על ערפד, כך שמשם עשויה להיות השפעה.

 

 EW: האם אתה נהנה מהפופולריות של הערפדים בגלל Twilight והכול? BK: כן, אני באמת אוהב את הסרט הזה. כולם דיברו על זה, ואני מאוד איחרתי. לא ידעתי על הסרט, ואז כולם כזה, 'אתה צריך לראות את זה, אתה צריך לראות את זה,' ואני הייתי כזה, 'בסדר, בסדר.' ואז הייתי בטיסה ללוס אנג 'לס וראיתי את הסרט במטוס, זה ממש טוב.

 

EW: להיות האחים , בעיקר תאומים, זה מקל על הופעות והקלטות, או שאתם מוצאים את עצמכם מתחרים? TK: אני חושב שזה שניהם, אבל זה נורמלי לחלוטין להיות ביחד. תמיד יש לנו את אותם חברים,  תמיד אותם האינטרסים אותו דבר בכל דבר. אנחנו יחד 24 שעות, כל יום.  BK: ואני לא יכול -אנחנו לא יכולים- לחיות זה בלי זה. אנחנו תמיד ביחד. אנחנו כמו בן אדם אחד, כמו נשמות תאומות. אנחנו לא צריכים לדבר.  TK: אבל אם נריב, זה ריב באמת קשה. אנחנו לוקחים כל מה שאנו מוצאים, כמו שולחן, כיסא הכל. אנו נאבקים.

 BK: אבל זה לא קורה לעתים קרובות, רוב הזמן אנחנו לגמרי כמו אדם אחד.

 

EW: האם יש משהו שכלהקה עדיין לא השגתם ואתם רוצים להשיג?  TK: אה, כן, אנחנו רוצים להופיע בטוקיו.  BK: אף פעם לא היינו בטוקיו עד כה, כך זה דבר אחד. ואנחנו רוצים לעשות סיור הופעות עולמי, זה סוג של חלום עבורנו.

 EW: אז למה אתה אוהב את טוקיו אם לא הייתי שם, מה זה אומר לך?  BK: אני חושב שרק שמעתי על זה, זה כמו עיר ענקית כמובן שזה נשמע מגניב: 'טוקיו' נשמע כל כך מגניב. אז זאת הייתהה הסיבה העיקרית שבחרנו אותה.

 

רוברט פטינסון רוצה את ט"ה

 

 

 במהלך ראיון עם המוזיקאי החובב לעיתון הצ 'כי, אמר: 'אני חושב שהפסקול האחרון עבור דמדומים הוא טוב מאוד, Paramore - להקה מצוינת.' לאחר מכן, כאשר נשאל מי הוא היה רוצה לשמוע כמחבר של הפסקול החדש, הפעם, פטינסון אמר: 'אני אוהב את הלהקה ט"ה, יש להם קול טוב ומילים המתאימות לגמרי לסרט.' השחקן הבריטי מציין אפילו מה השיר שיתאים  ל'New Moon' :' אני אוהב במיוחד את אחד השירים שלהם וזה מזכיר לי את הסרט: Rette mich!."

 


שעה: 17:41

מאת:אמילי

 

תמונה חדשה של ביל  מארתור והמינימונים

www.tokiohotelfurimmer.com

 

אני בשוק שאין חומר 0=

 


שעה: 15:37

מאת :פזפז

טוקיו הוטל עוברים להוליווד !

תרגום של בארבו-

 

לא, בכתבה הזאת אין תמונות של סטייל השיער החדש של ביל.

למאמר יש את הכותרת "אנחנו רוצים לעבור להוליווד".

הכוונה לתאומים טום וביל קאוליץ. הסינגל החדש כבר פורסם,

לבנים יש תכניות ענקיות! והפתעה למעריצים: הלהקה סופסוף

חוגגת את הקאמבאק, אבל לאחר מכן הבנים רוצים לעזוב את ארץ מולדתם!

ביל (20), טום (20), גוסטב (21) וגיאורג (22) הולכים להופיע ב  Wetten, dass. "

(הייתה פה שגיאה אז לא הבנתי איפה זה, כנראה בארה"ב)

ב-3 באוקטובר. לאחר מכן ביל וטום לא יהיו הרבה בגרמניה. החלום הגדול שלהם: לעזוב את הבית שנבחר עבורם- המבורג מאחור ולעבור!

הסולן ביל מספר לבראבו: "אנחנו רוצים לעבור להוליווד!" הבנים מכירים את העיר היטב בגלל שהם הקליטו שם את האלבום החדש "הומנואיד".

עכשיו הם רוצים לגור שם!

 

ביל: "אנחנו מרגישים נוח בלוס אנג'לס, יש כל כך הרבה אנרגיה בעיר הזאת

שאני רוצה לקבל! אני אשמח שתהיה לי שם דירה".

במיוחד כדי להיות קרובים לסלבס אחרים ולמסיבות..

"פגשנו את ג'י-זי למשל. זה היה לגמרי רגוע ומצחיק אפילו שהוא כזה כוכב!"

הם גם פגשו את הסופר סטארית מיילי סיירוס, (בטח הם עדיין בטראומה XD)

הם עדיין לא חברים שלה.

"אנחנו תמיד פוגשים אותה ברחוב". אומר טום.

זה מה שהתאומים אוהבים בלוס אנג'לס: הם לא מזוהים שם באופן מיידי,

הם הולכים שם בחופשיות כי הפאפרצי תופס מפורסמים אחרים.

 

אפילו טום לא אוהב יותר לילה אחד עם בחורות ויחסים קצרים!

"אני חושב לגמרי שונה לגביי אהבה עכשיו. אני ממש אשמח להתאהב".

אהבה, מסיבות וסלבס- 3 סיבות טובות למעבר!

אבל המעריצים הגרמנים  לא חייבים להתעצבן. ביל מסביר: "גרמניה

היא ותמיד תהיה הבית שלנו. זה עדיין יהיה חשוב לנו לבלות שם כמה זמן שנוכל."

סוג של תקווה בשביל המעריצים..

 

 


שעה: 14:26

מאת:אמילי

 

סירטון של התמונות של השיער החדש שלביל:

 

ואו אני בשוק שאין חומר יצאה כתבה של בראבו שאותה פז תתרגם עוד כמה שעות ^_^

 

קדימה תקראו מה שכתבתי על המסיבה D:


מסיבת מעריצים כולנו הומנואידים !

 

 

שלום לכולם כאן אמילי ואני פה לתת לכם את כל הפרטים האחרונים למסיבה,לפני שאני מתחילה תראו

חשוב לי להגיד לכם כמה דברים למסיבה הזאת יש הרבה מאוד מטרות וכל המטרות האלה יצליחו

רק במצב ואתם תשתפו פעולה.

המטרות של המסיבה: לאחד את המעריצים,להחזיר את המעריצים הישנים,לעלות מודעות של הלהקה בארץ,לעלות מודעות של המעריצים בישראל בחו"ל.

למסיבה הזאת אנחנו רוצים להביא תקשורת מגרמניה וכן RTL , ZDF להביא כמובן את העיתונים בארץ

ראש 1 מעריב לנוער וכל כלי תקשורת אחר [מי שיכולה לעזור בזה ליצור עם אמילי קשר]

אנחנו פה עושים הזמנות מגרמניה של דברים בקיצור עושים פה את המקסימום.

הלהקה תדע מהמסיבה הזאת במצב והמסיבה לא תצליח כלום לא יצליח.

אנחנו לא נפרסם מסיבה בתקשורת של 25 מעריצים אנחנו נפרסם מסיבה עם מאות של מעריצים עם אנרגיה

מעריצים שרוצים עוד הופעה בארץ -ואנחנו נקבל את זה !

הפרוייקט הזה יזכיר ללהקה שאנחנו פה ושחס וחלילה לא יהיה מצב שלא ניכנס לסיבוב הופעות,פשוט אסור שיהיה מצב כזה !

 

הרבה זמן לא היה פרוייקט לכן אנחנו מבקשים,מתחננים מכם המעריצים לעשות את המקסימום שאתם יכולים.

יש לנו פה הזדמנות להביא פירסום ענק למעריצים בישראל ,לעשות רעש וכן גם לקדם חלק לא קטן של הופעה בארץ.

ברור לי שאנחנו הצוות לא נצליח לעשות את זה לבד בגלל זה אנחנו צריכים אותכם פה איתנו כמו תמיד !

היה איזה פרוייקט שלא הצליח ?! הרשימות למשל 2000 אנשים חתמו על זה בזמן מוקצב.

פרוייקט השלטים כל הערים שהיו להם מעריצים תלו שלטים !

אנשים ביחד אנחנו כוח !!! אז אתם איתנו ?!

 

מטרות שלנו עד סוף שבוע הזה ומי שיכול לתרגום ולעזור לדבר עם אמילי !! :

- תקשורת

-לפרסם את המסיבה : לפתוח שוקס של המסיבה ולהפציץ בהודעות למלא שוקסים ,להפיץ את דף הפייסבוק של המסיבה

לפרסם את הפרסומת ביוטיוב של המסיבה וכמובן לפרבם את האתר של המסיבה.

-שאנשים יתחילו לקנות כרטיסים !

 

אוקי תקשיבו כמה דברים  מאוד חשובים !

כל מי שמכיר מעריצים להפיץ את המסיבה הזאת !!

ולקנות כרטיסים מהיחצנים הבאים בלבד!

חשוב לציין שיש יחצנים שיקבלו כרטיס רק בסוף שבוע אז אתם יכולים לקנות ולתת להם את הפרטים שלכם

והם יצרו איתכם קשר ישר שיש להם את הכרטיס !!

 

יחצנים:

 

ת"א והמרכז

שחר

איזור המרכז

מסן: [email protected]

 

 דניאל

תל אביב

מסן:[email protected]

 

ליליאן

תל אביב

[email protected]

הרצליה

עמית

כל איזור הרצליה

 מסן: [email protected]

 

רעננה

אמילי

איזור רעננה

מסן: [email protected]

בת ים וחולון

אביגיל

חולון-בת ים

מסן: [email protected]

 

 

כפר סבא

הגר

כפר סבא

מסן: [email protected]

 

יובל

כפר סבא

מסן: [email protected]

 

 

חיפה

דאשה

חיפה

מסן: [email protected]

ראשל"צ

עדן

אייסי: 472648008

   מסן:[email protected]

 

טבריה

דנה

מסן: [email protected]

 

 

נתניה

אלכס

נתניה

מסן: [email protected]

 

קריית ים

ליטל

קריית ים

אייסי: 372543147

מודיעין

נעה

מודיעין

אייסי: 390000116

מסן: [email protected]

 

אשדוד

ליטל

אשדוד

מסן: [email protected]

 

באר שבע

 

סול

באר שבע

מסן:[email protected]

אילת:

 

אמילי

אילת

מסן: [email protected]

 

 

יבנה:

 

חן

יבנה

מסן:[email protected]

 

קריות:

מישל

קריות

מסן:[email protected]

כל בעיה שיש לכם,שאלה או כל דבר אחר

אתם מוזמנים לעשות את זה בתגובות בפוסט הזה

או יותר פשוט ויותר מסודר באתר של המסיבה:

http://www.2all.co.il/web/Sites1/Tokiohotelparty/

 

יחצנים שעדיין לא קיבלו ממני דף הסבר או רשימה של מעריצים בעיר שלהם בבקשה לדבר איתי !!

 

 

פרטים של המסיבה:

המסיבה תתקיים ביום חמישי ה8.10.

בשעה: 14:00 עד 19:00

במועדון פסק זמן ברמת-השרון.

השעות הן מוקדמות במיוחד בשביל שיהיה לכם איך לחזור הביתה,כי בשעות מאוחרות

אין אוטובוסים ואין רכבות.

וברור לנו שמי שהולך למסיבות בשעות של 2 עד 6 בבוקר זה רק בשביל הפוזה,כי תכלס

ההרגשה היא אותה הרגשה אנחנו במקום סגור ואני מבטיחה לכם שיהיה לכם כיף D:.

 

האתר הרישמי של המועדון:

http://www.pesek-zman.co.il/

 

מה מתוכנן במסיבה?

-שירים של הלהקה ברמיקסים מטורפים

-הקרנה של סירטון נוסטלגי שנעשה במיוחד בשביל הערב [סירטון של ההופעה]

-מחירת חולצות שמעוצבות במיוחד בשביל המסיבה [חולצות משהו סטייל לא סתם !!]

-אוכל ושתיה כמובן [פיצות שתיה קרה וכו]

-אבטחה

-חלוקת סינגלים למעריצים ח-י-נ-ם

 

ועוד כמה הפתעות שסורי אבל אני לא יכולה להגיד D:

 

איך מגיעים?

יש כמה אופציות להגיעה למקום או לבוא לשם ישירות לאנשים שגרים קרוב

או לבוא לעזריאלי בשעה 13:00 ניפגש שם על הגג ובצורה מסודרת נעלה כל המעריצים ביחד

על אוטובוס שיקח אותנו ישירות למועדון ! מאחרים גם כמובן להגיעה ישירות למועדון.

איך שאתם רוצים.

המועדון נמצא בחורש 11 רמת השרון.

למי שמגיעה ישירות קבלו מפה:

mapa2.jpg

מחירון:

מי שקונה כרטיס בשבוע וחצי הראשונים מקבל אותו במחיר מוזר של 50 שח.

מי שקונה אותו אחרי שבוע וחצי ראשונים מקבל אותו ב 55 שח.

ומי שרוצה לקנות במקום של המועדון יקבל אותו ב60 שח.

תראו המחירים הם מחירים מאוד זולים בלהתחשב בעובדה שזה כולל הרבה דברים

מסיבות היום עולות 70 שח מינימום ושלא נדבר על זה שיש מסיבות שזה 110 שח.

 

יחצנים:

לכל עיר או אזור יהיו יחצנים שימכרו את הכרטיסים למסיבה באותו אזור.

הדבר הוא פשוט מאוד היחצנים מקבלים מאיתנו פנקס עם הכרטיסים ניפגשים עם האנשים שרוצים לקנות

ואז מוכרים להם.

רק יחצנים שיהיו כתובים בבלוג הם היחצנים שמוכרים.


אנשים הקולקציה של עמית ביצ' הולכת להיגמר תלחצו על הלוגו הבא כדי לראות עוד דברים מהקולקציה ועוד פרטים !

97740749.jpg


 

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 23/9/2009 00:01  
312 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)