לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

^___^


 

 

 


 

רק כדי שלא תכנסו ללחץ.

כאן אמילי שמאחרת לעבודה אבל בקטנה תקשיבו אני לא רוצה שתשמעו את זה ממקורות אחרים

וכל אחד מחצין את הדברים עוד יותר.

יש כתבה חדשה של בילד על זה שביל וטום אומרים שהם לוקחים סמים.

עכשו תרגום של הכתבה יהיה בסביבות השעה 9.

 

מה שאני רוצה להגיד זה שניפחו את הנושא !!! ביל וטום אמרו שהם ניסו סמים בגיל 13 !

אבל בזה זה ניגמר ! הם רק ניסו,הם היו ילדים סקרנים ותראו כמו שאנחנו יודעים המצב החברתי שלהם לא היה טוב

אז אולי הם גם התדרדרו אחרי חברים שלהם -האמהאמ אנדרס XD -

 

חשוב לזכור שהיום הם בני 20 הם אנשים מבוגרים שיש להם קריירה עם עשו את זה פעם אחת בגיל "הטיפש-עשרה"

וזה זה ניגמר.

 

אל תקשיבו לגירסאות אחרות אז כמו שאמרתי בהמשך פריצה של פזפז המשך יום נעים (:

 

 

 


מאת: אנג'לינה

שעה: 17:20

 

 

חלק ראשון

0:40 פאבלו: תגיד לי, ביל, דבר אחד ... כל החיים זה ככה? בכל מקום בו אתה מופיע על הפלנטה שלנו, זה ככה? ביל: אני חייב לומר שהמעריצים היום, פשוט מעולים! כן! פבלו: הנה, כאן טום, ביל, גיאורג, גוסטב! אתם יודעים, יש להם דיסק חדש, שעדיין לא נמכר, אבל יהיו זמין בקרוב, ב -6 באוקטובר, המכונה humanoid. פבלו: לא, לא, זה רק הדמיון שלנו! הם לא אמיתיים! לא! לא אמיתיים! אם אתה תעשה ככה - בום - הם יעזבו!  1:45 לקח לכם שנתיים להקליט את הדיסק. זה הזמן שלקח לך לעשות את התסרוקת חדשה? (צחוק באולם) ביל: כן, אתה יכול לומר זאת. לקחנו הפסקה קצרה להכין אלבום ברוגע. היינו זקוקים לשנה, ואנחנו הקלטנו את הדיסק של בשתי שפות, כך שבגלל זה זה לקח כל כך הרבה זמן. 2:15 פבלו: בסדר! אתה יודע, עכשיו אני ממש אוהב איך שזה נשמע בגרמנית .. אנחנו  בספרד כל כך התרגלנו לגרמנית כמו לאנגלית. אז בואו נשתטה קצת! זאת תוכנית מאוד מפגרת, אז בואו נעשה את זה! אני אנסה לדבר גרמנית, כמוכם, ואתה תנסה לדבר בספרדית, בלי להבין את המשמעות.  ביל: בסדר!  2:57 פבלו: בסדר, אני מחקה גרמנית ביל: אנחנו לא מבינים, אבל זה לא היה רע. פבלו: זה מה שאנחנו שומעים בראש שלנו כשאתם מדברים גרמנית. ועכשיו, בבקשה ...  3:19 ביל: (מנופף בידיים שלו ומחרטש) פבלו: (שוב מדבר "בגרמנית")  ביל: טוב .. אני לא יודע מה להגיד בספרדית ... פבלו: וזה לא משנה, אני לא יודע מה לומר בגרמנית! 3:43  טום: תגיד משפט אחד! ביל: טוב, אני אגיד משפט אחד, אבל אני אפילו לא יודע מה זה אומר! "אניאוהב אותך זונה!" (  4:04 פבלו: בסדר. אני אסביר. זה שיר אחד, מאוד מוכר. טום: mierda (ספרדית - חרא) 4:21 פבלו: אה, הוא מדבר כל כך טוב! אתה יכול שוב? טום: כן! Mierda! גיאורג: mierda!  גוסטב: mierda! פבלו: חכי, הקטע הוא שהוא מבטא את זה יותר טוב מאשר קונסטין רומרו (מגיש טלוויזיה). אפשר עוד פעם? אתה מבטא בצורה מושלמת! גוסטב: Mierdo פבלו: חח אני מצטער, אבל אנחנו צריכים לעצור, נמשיך אחרי הפסקה קצרה, ביחד עם ט"ה!

 חלק שני

פבלו: גבינה, גבינה! ביל: ואנחנו לא צריכים מחבת?  פבלו: הספגטי מוכן, כן? טום: אבל הרוטב ... הרוטב צריך להיות חם! פבלו: אהה ..  ביל: אני לא הולך לחתוך בצל! תוכל לעשות זאת אם אתה רוצה! פבלו: טוב, זה מה שאנחנו יכולים לעשות .. אין בעיה! אם אתה צריך מחבת, אנחנו נמצא לכם מחבת, בשביל שתוכלו לעשות את הרוטב. בצלים יחתכו על ידי מישהו אחר, לא על ידי.ואם לא אכפת לכם, בזמן שמכינים לנו את המחבת, אנחנו נלך למעריצים שנמצאים עכשיו בכיכר, ברחוב האקלקלה. הם לא יכלו להיכנס לכאן. אוקיי? ביל: כן, כמובן! פבלו: זה מהבטן "אל אורמיגרו" הנה זה בא ... אנשים נמצאים פה משתיים עשרה, מפוצץ במשטרה ...  3:30 (בילי הוריד את הסינר) פבלו: תראו, יש שם מכות!   4:01  TH: לא!  פבלו: בואו! אנו נצא לפרסומת רק ל-3 דקות ולאחר מכן מיד נחזור עם ט"ה! רק 3 דקות! חלק שלישי פבלו: ואנחנו שוב עם ט"ה! והם יבשל לנו ספגטי "טוקיו הוטל", אבל בואו נאלתר. ספרד - מדינה של אלתורים. ביל: בסדר. דבר ראשון לקחת קטשופ פבלו: קצת, כן? ביל: אנחנו צריכים ...? הדבר שאנו זקוקים לו הוא בצל, לא? אז, אז ... אז, חרדל מעט ... עוד? גיאורג: כן עוד פבלו: טוב, זהו מאכל דל קלוריות ביל: חלב פבלו: קצת חלב, כן .. גיאורג: וואו .. ביל: עכשיו, נשים מעל קצת בצל..ככה שמים את הבצל...הנה .. לא רע, הא? פבלו: איזה צבע יפה, ? ביל: כן, צבע, כן? פבלו: נשים עוד גבינה? טום: לא, זה אח"כ! ביל: עכשיו, קצת "צ 'ילי", נפזר כאן ... אתה חושב שיש מספיק חלב? פבלו: כן, אני חושב, שזה בדיוק! ביל: נשאיר את זה כך פבלו: מממ, מושלם! ביל: עכשיו אפשא לשים את זה על הצלחות. פ בלו: אוי אמא ... טום: עכשיו גבינה! פבלו: גבינה עכשיו? פנטסטי! אז, עכשיו נבדוק ... ספגטי מט"ה! או כפי שאני מכנה אותו, "ספגטי קיא" (צחוק) פבלו: טעים מאוד! נסו זאת בעצמכם! טוב, תודה רבה לכם על הנדיבות שלכם, אבל עכשיו אנחנו רוצים שתכירו גם את המטבח שלנו. שפית, היכנסי! שפית: מה שלומך? ט"ה: אוקיי! טום: מאוד אטרקטיבי! פבלו: הכניסו את השולחן! שפית: מה שיש לנו על השולחן, אנחנו נכין. זהו המטבח הספרדי הטיפוסי. ואנחנו מתחילים עם סלט. פאבלו: מהסלט. בספרד, זה נדיר , שבמשפחה אין מימן נוזלי .. (צחוק) שפית: בספרד עכשיו אנחנו לא משתמשים בשמן צמחי, במקום זה אנחנו משתמשים במימן הנוזלי. הנה הוא כאן, -180 מעלות צלזיוס. ביל: כן, בכלל לא מסוכן שפית: ראשית, לוקחים את זה. תלבשו את הכפפות, בעת שאנו מכינים מרגריטה. בואו נחתוך את זה. פאבלו: תני לי להרויד את הכפפות שלי, אי אפשר לחתוך ככה. שפית: ראשית, לימון, תמחצו את הלימון. ביל: ככה? פבלו: בסדר, בוא נחזור לבשל את הסלט שפית (בדיחה על אלכוהול), פאבלו: ביל, ואפילו בספרד אנחנו עכשיו כבר לא משתמשים בסכינים! אנו משתמשים בפטישים. תראה, אם אתה תדפוק... זה נראה קצת עמו הזכוכית ... קול: כן, פאבלו, גם הצלחת עשוייה מזכוכית... ביל: איך אתה קורא לזה? פבלו: Ensalada (בספרדית - סלט) ביל: כן פבלו: סלט ים תיכוני ... בספרד, זה בדרך כלל מוגש בארוחת צהריים לאכול עם עוגיות קפואות. האם טעמת? TH: לא, לא, תודה לך ... (ביל אוכל. פבלו מציע לטום) טום: לא, תודה. שפית: וזה, כדי להכין טקילה. ביל: אני לא מרגיש את הלשון שלי! שפית: כן, ככה טוב . פבלו: טוב, אניב טוח שזאתלא הפעם הראשונה! (צוחק) שפית: מישהו יכול לעזור לקרר את הלשון? אז, כאן צריך לשים לימון, כאן שופכים בקבוק של סוכר ... ביל: לכאן שמים את הסוכר? פבלו: כן, ותשים עוד קצת! עכשיו, מימן נוזלי! אלכוהול לא יכול להיות קפוא. ואנו נקפיא אותו, כי זה מתחת ל-196 מעלות. נפלא! טום: כן, ואתה תנסה! שפית: כמובן! פבלו: אני חושב שזה כבר נעשה! ביל: כן, לא יאומן. פבלו: תודה!

 

 

 

פוטושוט

 

 
 
 

LOS 40

 

Free Image HostingFree Image HostingFree Image HostingFree Image Hosting Free Image HostingFree Image HostingFree Image HostingFree Image Hosting Free Image HostingFree Image HostingFree Image HostingFree Image Hosting Free Image HostingFree Image HostingFree Image Hosting

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=hFihj-fJbsA

 

ספרד

 

 


מאת: פזפז

שעה: 12:45

 

רציתי להתייחס למשהו שנוגע אליי וראיתי באיזה תגובה-

 

 אני בי"ב, וחוץ מללמוד אני גם רוקדת, עובדת, ובין היתר עושה את שאר הדברים שאני אוהבת.

אין לי יותר מדי זמן פנוי כמו שניתן להסיק מדברי, ואם אני מוצאת זמן לעדכן

צריך להגיד תודה במקום להתלונן למה אני לא משקיעה בבלוג או משו כזה -_-"

 

יש לי חיים עמוסים כי ככה אני בחרתי וככה אני רוצה אותם, ואני לא אפסיק לעדכן פה כי אני אוהבת

את זה, גם אם לאחרונה זה יוצא בתדירות נמוכה..

 

ומי שתוהה "אוי'ש מה היא חשה עסוקה?" חח אין מה לעשות..זאת האמת.

 

 

נתחיל ^_^

 

* תצביעו !

 

 

 

*תרגמתי ראיון של  ~~~ 20 Minutos.es:

(מגזין ספרדי)

 

 

טוקיו הוטל: "בשירי האהבה שלנו , אין יותר מדי אוטוביוגרפיה"

 

הלהקה הגרמנית תשחרר את האלבום שלה "הומנאויד" באוקטובר.

 

טוקיו הוטל הם כבר לא מה שהיו. אחרי שנלעמו לכמעט שנה, הלהקה הגרמנית

חוזרת עם אלבום חדש. הפעם הם משנים את הסאונד שלהם, יחד עם הסטייל שלהם מוסיפים אלקטרו.

(חופרים קצת על התסרוקת של ביל ואומרים שעכשיו הבנים עונים על השאלות של המגזין)

 

איך האלבום החדש, הומנואיד?

 

ביל: ניסנו להתחמק קצת מעיני הציבור למשך שנה בשביל ההקלטות.

הסאונד הוא הרבה יותר אלקטרוני, רצינו משהו קצת יותר מבס ותופים, למרות שהגיטרות עדיין שם.

לנו ולמפיקים שלנו היה רעיון ברור לגביי זה שרצינו לעשות משהו חדש, למשל סינתיסיזר (מערכת אלקטרונית

שמפיקה צלילים)

 

האם זה נכון שהושפתעם על ידי sci-fi?

 

ביל: לא קראנו על זה יותר מדי, מההתחלה זה לא היה משהו שהיה בראשנו כל הזמן לעשות באלבום.

אבל הבנו אחרי זה, שלהומנאויד יש הרבה מ  aci-fi.

 

האם כבר יש לכם תאריכים לטור? הם תבואו לספרד?

טום: זה יתחיל בתחילת 2010, אבל זה יכול לחכות לאפריל! (צוחק) אבל לא, עדיין אין לנו תאריכים

בשביל ספרד.

 

הלוק החדש של ביל הוא, איך נגיד, נדיר.האם יש סיבה לשינוי הפתאומי הזה?

 

ביל: זה לא קשור לאסטרטגיה, זה משהו יותר אישי. אנחנו מתלבשים כמו שאנחנו רוצים באותו רגע

ואנחנו מקווים שהמעריצים יאהבו את זה, אבל זה לא משהו מכריע. זה יותר כמו להרגיש בסדר עם עצמנו.

 

האם אתם עוקבים אחרי האופנה?

 

ביל: מאז שהיינו בני 7 או 8 , התחלנו ליצור סטייל משלנו. התחלתי ליצור  בגדים עם הסטייל שלי,אפילו

אמא שלי עזרה לי.

 

טום: כשביל היה קטן, קפצנו לתוך אשפה..ואז הוא הלביש את עצמו באופן ברור (צוחק).

האם למושג "פאפרצי" יש צד טוב?

 

ביל: קשה ללכת ברחוב, כן, אנחנו מודים שאנחנו לא יכולים ללכת לבד בלי שומרי ראש ואנחנו יודעים

שיהיו תמונות שלנו.

טום: ואין לנו הרבה זמן לחיים הפרטיים שלנו, יש מעט מאוד זמן להקדיש לבלות עם המשפחה והחברים.

 

מהו השקר שנשמש הכי אמין שסיפרו באינרטנט על הלהקה? ביל: הדבר הכי גרוע שקראתי היה שהתאבדתי בבית מלון.

טום: או שהיה לי זיהום בערווה (חח נו למטה)

גיאורג: (בספרדית!) Vello público? (צוחק)

 

הרבה מהמעריצים שלכם מתעניינים בצד האישי שלכם, האם שירי האהבה שלכם מתבססים

על מקרים אמיתיים? מה עשיתם בשביל האהבה?

 

ביל: לרוע המזל אין אוטוביוגרפיה במוזיקה שלנו כשזה בנוגע אהבה. (צוחק)

אהבה זה משהו שמעניין אותנו, אבל זה משהו שממש קשה למצוא, אני מקווה למצוא אותה.

 

גיאורג: אתם יכולים להגיד את זה לגביי שלושתכם, אני כבר מאצתי אותה.. עשיתי המון דברים למען

האהבה.

גוסטב: למען האהבה, הזמנתי מישהי לאכול במקדונלדס. (כל כך רומנטי גוסטי ><")

אבל הסעתי אותה לשם כמובן..(צוחק)

 

אם טוקיו הוטל היו בחורים אחרים ואתם הייתם סתם בחורים נורמלים,

האם הייתם מעריצים שלהם?

 

כולם: כן, כמובן.

ביל: אנחנו לא רוצים שזה ישמע ימרני , אבל אנחנו עושים את המוזיקה שאנחנו אוהבים ומוזיקה

שאנחנו אוהבים לשמוע.  לאיזה שיר הייתם עושים קאבר? אם מי הייתם רוצים להופיע?

טום: אנחנו לא ממש בקטע של קאברים, אבל פעם היה לנו פרוייקט..

ביל: אני אעשה רשימה ואשלח לך אותה. (צוחק).

 

מה הייתם אומרים לאנשים בתחילת הקיירה שלהם לקבל הכרה בינלאומית?

 

טום: אנחנו מברכים אותם לשלום מכאן (צוחק). האמת היא שהיה לנו המון מזל,

בגלל שאנחנו ממקום קטן בגרמניה ואין שם חברת הקלטות או משהו כזה. פשוט ניסינו את זה הרגע הנכון,

במקום הנכון וכמובן הופענו שם בסביבה.

 

 

ביל: כשהיינו בבית הספר חלק מהמורים או התלמידים לא האמינו שכבר היינו אמני מוזיקה,

הם לא האמינו שעשינו את זה. כל מה שעשינו מאשר את מה שבאמת היה ,

לפגוש כמה מהם יהיה נחמד עכשיו.. ___________________________

 

 

חח חמודיםXD

סרטון מרדיו 40principales

 

*http://www.youtube.com/watch?v=z7cNXBActc8&feature=player_embedded

 

_______________________________________

 

 

שוטס של התאומים *~*

 

free image host free image host free image host

 

free image host free image host free image host

 

 free image host free image host

 

 

מדריד D=

 

At the hotel - by tokio_parla (THSpain)

 

 

 

http://tokio-hotel-de-4ever.blog.cz

 

 

תמונות מתחנת הרדיו 40principales

 

 

http://tokio-hotel-de-4ever.blog.cz

 

 

 
 

 

 

 

המשך לסט שאמילי שמה אתמול ^^

 

 

 

 

 

מהתכנית "el hormiguero"

 

 

 

 

 

 

 

o2o3o4

o5o6o7o8

 

 

* רציתי לתרגם מהשמיעה שלי את הסרטונים בספרדית מהתכנית "el hormiguero"  אבל אמילי

אמרה לי שאנג'לינה תרגמה אז היא בטח תשים מאוחר יותר..

רק אני חייבת איזה קטע:

בסרטון הראשון יש איזה קטע שהמנחה שואל את ביל אם לקח לו שנתיים לסדר את השיער,

עכשיו תהרגום בא קצת בדילאיי וכל הקהל צוחק כזהXDD

מה שהכי הרג אותי:

המנחה עושה לו כזה שהוא ידבר שטויות בגרמנית וביל ינסה להגיד משהו בספרדית

(בלי להבין מה הוא אומר חח)

אז המנחה מתחיל כזה לחרטט בגרמניתXD

ואח"כ ביל עושה כזה "אני אוהב אותך זונה! (מתרגום לספרדית) כולם כזה צוחקים

והמנחה אומר לו :"זה שיר מה שאמרת, שיר מאוד מפורסם! חח

אין ואחרי זה טום צועק בעצבים: "מיארדה! מיארדה! (חרא)  בקטע הזה ממש נשפכתי

ואז גוסטס אמר את זה פעם אחת נכון ואז עיוות את המילה חח

קיצר התכנית הזאת הייתה חזקה ביותר XD

 

 

ׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁ

 

מקווה שאספיק לפרוץ מאוחר יותר, אם לא יהיו עוד פריצות בכל אופן ^^

 

יש עוד קצת תרגומים אבל אני חייבת לטוס לעבודה ביו'שש D:

 

3333333333333333333333333333>

 

http://tokio-hotel-de-4ever.blog.cz

 

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 30/9/2009 12:51  
130 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)