לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

שלווום + פרסום המחירון של מכירת החיסול של עמית ביצ'.


 

לגבי מכירת החיסול של עמית ביצ' (:

אשר תתקיים ביום חמישי ה- 8.10 במסיבת

המעריצים של טוקיו הוטל במועדון פסק זמן ברמת השרון.

 

במכירה יכללו הדברים הבאים:

סרטים לשיער (צמודים וארוכים)

שרשראות, תליונים, מחרוזות

טבעות, עגילים, פירסינגים

ערכת צלליות, צלליות של חברת GIGI

סיכות לבגד (ט"ה), סוגים שונים של סיכות לשיער

פוסטרים (ט"ה), עיתוני ארכיון (ט"ה), דיסק מיוחד שהכנתי

חצאית טוטו (סופר ביצ'), גרביוני הרשת האדומים (סופר ביצ')

חגורות ניטים- צבעוניות ושחור לבן, חגורות דקות רגילות

טוסטר לשיער !!! (יוצר שיער כמו פרימת צמות דקות, גלים קטנים)

חותלות פרווה ורודות, מכתביות ופנקסי בד מדהימים

ועוד..

 

אני לא יפרסם מחיר של כל פריט כי יש הרבה פריטים בכל קטגוריה הרשומה הנ"ל. אני רק יכולה לומר שהמחירים נעים בין 5 ש"ח ל- 45 ש"ח

(אני מוכרת בחצי מחיר מהמחיר שאני קניתי אותם)

רק הטוסטר לשיער (שבמקור עולה 200 ש"ח מינימום- יעלה בערך 80 ש"ח)

 

אני מדגישה שהמחירים הינם מחירים התחלתיים

משום שכל פריט הוא ייחודי ויש מכל פריט ספציפי

רק אחד (לדוגמא יש הרבה תליונים אך אחד מכל סוג)

ובגלל זה הראשונות שיבואו יזכו במחיר ההתחלתי.

אם כמה בנות יבואו ביחד וירצו את אותו פריט

המציע של המחיר הגבוה יותר יקבל את אותו פריט.

אם מישהו רוצה פירוט של פריט ספציפי שיגיב בתגובות

ואני יענה לו כדי לחסוך לכתוב את כל המחירים כי יש מלא פריטים.

 

מכירת החיסול של עמית ביצ'- כל פריט ייחודי, לחצו על התמונה וכנסו לפוסט למטה

לעיין בפריטים (רק חלק קטן מצולם): - תגיבו בפוסט הזה -

97740749.jpg

תצביעו בסקר של המכירה את דעתכם-

http://www.skarim.co.il/poll/amitbtch/27199/

 

אוהבת,

עמית ביצ'.

 


טוקיו הוטל ירדו למקום רביעי ברדיוס!

אנחנו חייבים להצביע כדי שנגרום להם לעלות כמה שיותר!

אסור לנו לתת להם לרדת, אלה ההצבעות הכי חשובות בשבילנו

יותר מההצבעות של חו"ל וכל הטקסים-

כי זה קשור למדינה שלנו וככל שיהיו פה יותר פופולארים

יותר טוב בשבילנו- קהילת המעריצים.

אז תצביעו באתר הזה, ב-"נגן השירים של רדיוס" תלחצו "דרג". http://www.100fm.co.il/

 


 

שלום שלום כאן אמילי D: אני אפתח את העידכון ואנג'לינה תפרוץ בהמשך(:.

 

אני מזכירה מפגש ב4.10 בגג עזריאלי בשעה 13:00 לכל האנשים שעדיין לא קנו כרטיס למסיבה!

 


מאת: אנג'לינה

שעה: 21:30

 

BRAVO - רוסיה


 

 

"הילדות שיחקה"

 

כידוע, ב-1 לספטמבר יש לתאומים קאוליץ יום הולדת. בכדי לחגוג את התאריך העגול, הבנים השכירו לעצמם, ובשביל 20 חברים קרובים ובני משפחה, לונה פארק שלם והגשימו חלום ישן.

ביל חלק עם BRAVO את רגשותיו: "ביום הזה הגשמנו חלום ילדות. הכל היה פשוט מעולה! הסתובבנו עד שעות הערב המאוחרות".

בעשרים וארבע שעות הם הספיקו לעלות על כל המתקנים: על הרכבות הרים, ירידה בנהר "הסוער" והם חוו נפילה כמעט חופשית על אחד המתקנים. "עלינו על כל מה שנוסע או צף!". אחרי היום המטורף הזה הבנים אכלו בעמידה, וניתן היה לראות על הפנים שלהם הבעה של הלם, בדיוק כמו אצל האורחים שלהם.

לא מזמן התגשם עוד חלום ילדות של ביל!

כשהיה קטן נשבע שכיגדל לא יהיו לו פחות מארבעה כלבים. לפני כן היו לו *3 סוגים של כלבים*. לפני כמה ימים הצטרפה אליהם עוד כלבה!
"היאכל כך חמודה ונוגעת ללב. מתחשק לך לחבק אותה"-חולק איתנו ביל- "לדעתי אני פינקתי אותה קצת יותר מידי. אבל זה לא נורא! בשביל הכלבה שלי אני אעשה הכל! אני אוהב אותה כל כך!".

ביל עוד לא בחר שם לאהובתו שהביא מהמקלט לחיות. זה רק מוכיח עוד פעם איזה לב רחב יש לסולן של TH!

היא מעריצה אמיתית של הלהקה!

"לאמר את האמת היא לא מכירה הרבה שירים שלנו, אבל את השיר 'הומנואיד' היא מכירה כמעט בע"פ. כל פעם שהיא שומעת את השיר היתחילה לכשכש בזנב בשמחה".

 

"בחיים שלי אני לא אעזוב את הכלבים שלי"- ישר אומר לנו הסולן - "ולא אכפת לי שהכלבים לאצריכים לישון במיטה של הבעלים שלהם. ככל שהם יותר קרובים אליי יותר ככה יותר טוב. אני רק יכול לתת  לכולם עצה: תתנו לאהובים שלכם לישון איתכם במיטה. בבוקר הם מעירים אותי, ומלקקים אותי מהרגליים עד הראש. כ"כ מעניין לראות שהיצורים האלה שמחים מהדברים הפשוטים ביותר".

 

אנחנו שואלים אותו אם הוא רוצה שיהיו לו עוד כלבים? "לא. בינתיים ארבעת האהובים שלי מספיקים לי. אבל מי יודע? אולי אני ארצה שיהיו לי עוד 10חיות".

 

על השטיח האדום בXFACTOR

 

 

ביל קופץ

 

 

סירטון שמעריצה עשתה XDD

 

 


מאת:אנג'לינה

שעה: 17:00

 

HABBO - צרפת

 

 

מנחה: למה זה השם של האלבום?  TH: כי זה מעביר את האנרגיה ואת הצליל.

 

 מנחה: האם זה נכון שאתם תשירו בצרפתית? TH: לא, זה לא בתוכניות שלנו .. טום: אני אנסה לשכנע אותם. אבל אני חושש שגיאורג יהיה נגד.

 

שאלה: איך היה בפינלנד?: TH: היה מדהים בפינלנד, היתה לנו תקופה נהדרת שם הופענו שם בפעם הראשונה עם "אוטומטיש".

 

מוד: מה אתם חושבים על צרפת?  TH: צרפת מדהימה, אנו מחפשים מקום איפה אפשר להופיע.

 

מוד: מתי יתפרסמו התאריכים של ההפועות בצרפת?  TH: אנחנו מתכננים סיבוב הופעות. יהיו הופעות רבות בצרפת בתחילת 2010.

 Mod: ביל, עכשיו יש לך חברה?  TH: רק לגיאורג יש בחורה, השאר לבד.

 מוד: למה שיניתם את הסגנון של המוזיקה?  TH: אנחנו לא שינינו את הסגנון שלנו, אבל פשוט התרחשה אבולוציה.

 מוד: אתם רוצים ללכת לקולנוע כדי לראות סרט של מייקל ג 'קסון ? TH: אנחנו לא תומכים שאנשים האלה זשמנסים להרוויח כסף ממותו הטרגי.

מוד: מה המשעמעות של השם טוקיו הוטל? TH: אנחנו חושבים המעריצים יודעים את התשובה טוב יותר מאיתנו.

Mod: ביל, זה נכון שאתה רוצה להיות מעצב?  ביל: לא, אני לא רוצה להיות מעצב אופנה.

 

ש: ביל, אתה אוהב היינקן? ביל: אני אוהב בירה. טום: כן, לפעמים אפילו יותר מדי.

שאלה: למה על העטיפה של האלבום יש רק תמונה שלך? ביל: כי האחרים לא רצו להיות על העטיפה, אז יש רק אותי.

שאלה: מתי הייתה הפעם האחרונה שהייתם בסאונה? גיאורג: בשבוע שעבר.

 Mod: ביל, איך אתה מצליח כלהזמן להיות כל כך מושלם? ביל: תמיד תאכלו הרבה פאסט פוד.

 מוד: כמה זמן עבדתם על הקליפ של "אוטומטיש"? TH: כמה ימים בדרום אפריקה

 מוד: זה היה טיול מדהים? TH: בדרום אפריקה פשוט מדהים, זה היה כמו טיול גדול עם אוהלים. בילינו כמה ימים במדבר.

 

מוד: המאכל האהוב עליכם?  TH: אנחנו אוהבים פסטה, ופיצה.

 Mod: ביל אתה עושה ספורט? ביל: אני לא אוהב ספורט בכלל.

ש: טום, איך למדת לנגן על פסנתר? טום: בעצמי, כמו תמיד.

 פיפי(FIFI): מתי תחזרו לצרפת לקידום הדיסק?  TH: אנחנו נחזור באוקטובר להקליט ראיון לטלוויזיה.

 ש: מההסדרה האהובה עליכם? גוסטב:King of queens גיאורג: סקראבס

 קאו: האם אתם מאמינים בחייזרים?  TH: כן, אנחנו באמת מאמינים בחייזרים ומקווים לחיות עד ליום שבו נוכל לפגוש אותם.

פיפי (FIFI): טום, על הבמה אתה תנגן על הפסנתר? TH: טום עושה חזרות ... נראה ...

 Mod: מה אתם מרגישים כאשר אתם על הבמה?  TH: אנחנו מודאגים נורא. אנחנו צריכים ללכת, תודה על הפגישה. נתראה באוקטובר!

 

OKEJ - שוודייה

 

 

בתחילה הם היו ילדים! תראו איך ביל, טום, גיאורג וגוסטב הפכו מבנים יפים ... כן, לנערים עוד יותר יפים!

 2009 - סופר חמודים וסופר מסוגננים מגדמנים עבור החברה H & M-

. 2008 - ברמה עולמית, גם סגנון וגם המוזיקה!  2007 - יותר דרמה, יותר סגנון, יותר הצלחה....  2006 - שיער קצתארוך יותר, המעמד גבוה יותר! 2005 - טריים - עם שיער קצר.

 

 יופי וביל!  "הוא תמיד היה יפה. אבל האם אתם מסכימים כי במשך שנים, הוא משתפר?" בדיוק! "הצל כהה יותר. אבל בשאר הדברים, הרוח של השינוי לא השפיעה על גיאורג ליסטינג."

טוקיו הוטל עבמולדת! OKEJ נסע לברלין להבין מה הגרמניות באמת חושב על טוקיו הוטל! 1) מה את חושבת על טוקיו הוטל?  2) מה את חושבת על האלבום החדש?  3) האם את יודעת שטוקיו הוטל פופולרים מאוד שוודיה?

 

מקסי, בת 19 :  1) אני לא אני אוהבת אותם, אבל אני מעריכה את העובדה שהם עושים מוזיקה ושהסיגנון שלהם אפל.  2) למעשה, אני לא יודעת עליו כלום, וגם לא מתכוונת לקנות. 3) לא, אבל ידעתי שהם היו פופולריים מאוד בצרפת.

אנלי, בת 20: 1 ) אני לא אוהבת אותם, אבל אוהבת את הסגנון המוזיקלי שלהם. אולי אני מבוגרת מדי עבורם. אבל ביל קאוליץ - חמוד! 2) שום דבר במיוחד. 3) כן, אני יכולה לתאר לעצמי. נראה כי מדינות רבות אוהבות את טוקיו הוטל.

פרנזי, בת 18:  1) אני באמת אוהבת אותם, יש להם מוזיקה ברמה, וטום קאוליץ כל כך חמוד!  2) האלבום כמו תמיד יהיה טוב, אלא מה?  3) כן, כמובן! הם ידועים בכל מקום!

 

VIVA LIVE

 

מחר ה-2 באוקטובר, ט"ה יתארחו בVIVA LIVE.

 

 

הפוטושוט החדש והמלא

 

 


טוקיו הוטל TV חלק 6:

להורדה: http://depositfiles.com/pt/files/guiuch2kj

 

תוכנית אירוח במילנו:

אוטומטיק:

 

 

טוקיו הוטל במילן- 30.9

מההופעה:

 

 

תמונות מהמלון במריד 29.9:

 

                                                 

 

  

  

          

תמונות באיכות מהתוכנית:

imagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.com

free image host free image host

free image host free image host free image host

free image host free image host free image host

free image host free image hostfree image host free image host free image host free image host

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host

free image hostfree image hostfree image hostfree image hostfree image host

                    

September 30th, 2009 by Ametz

טוקיו הוטל בMSN :ג

Image and video hosting by TinyPic

 

 

הגר חחחחח תראי זה היה יכול להיות מושלם XD :

חחחחחחחח עכשו מסדרת לי הכתבה עם הסמים [בציניות]

 

 

 


נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 1/10/2009 13:41  
150 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)