לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

בוקר טוב D:


 

 

כולם להצביע לט"ה ב100FM!

 

שלום לכולם כאן אמילי כדי שיהיה סדר קבלו לוז יומי

פשוט היום אני ושחר נוסעות לפתח תקווה כדי לסגור דברים עם הדי-ג' שלנו ^.^.

לוז יומי:

עידכון בוקר-אמילי

עידכון צהריים-או אמילי או פז

עידכון אחרצ-פז\אנג'לינה

עידכון ערב אמילי

אני מזכירה מפגש ב4.10 בגג עזריאלי בשעה 13:00לכל האנשים שעדיין לא קנו כרטיס למסיבה!


צוות מ.ל.מ.ט.ה אפשר רק לעלות (:

מ-מעריצים

ל-מען

מ-סיבת

ט-וקיו

ה-וטל

 

אז מה זה הצוות הזה 0= ?

 

הצוות הזה נוסד בשביל המסיבה הוא צוות VIP שיעזור במסיבה ובמסיבה יקבל יחס VIP .

אוקי לא הבנתם בטח כלום,אז ככה הצוות הזה הוא צוות של 5 אנשים שיש להם הרבה זמן פנוי.

הם יקבלו מאמילי א משחר משימות שונות עד המסיבה [מקומות פרסום וזה] נגיד אחת קיבלה שוקס

אז היא מפרסמת את המסיבה בכללל שוקס ואחרי זה מראה לנו את התוצאות ובמצב ואנחנו רואות שהיא באמת עבדה

ולא סתם נכנסה לצוות הזה במסיבה היא תקבל יחס VIP היא תקבל דברים שמחלקים במסיבה נגיד יהיה במסיבה קריוקי

אז היא לא צריכה לעמוד בטור יקבלו אותה ראשונה,כמובן שהיא תכנס למועדון ראשונה והיא לא צריכה לעמוד בטור של 130 איש.

והיא כמובן תקבל הרבה דברים על חשבונינו.

 

מי שרוצה להיכנס לזה צריכה לכתוב את הפרטים הבאים:

שם+שם משפחה:

מסן\אייסי:

 

ואנחנו ניצור איתה קשר

 

חולצות של המסיבה ! זה הלוגו של החולצה מי שרוצה לקנות שיכתוב בתגובות.

עדיין אין מחיר אבל זה לא יהיה יותר מ60 שח זה יהיה פחות.

 

תודה לנסטיה !! על העיצוב של התמונה !


מאת: אנג'לינה

שעה: 20:00

 

 

הבנים מודים - בספרון של האלבום

 

ביל קאוליץ

אני מודה לכולם שתמכו בנו, וגרמו לנו לחייך. למי שלא שוכח אותי, מה שחשוב, למי שהולך בדרך זו איתי. לאימי, אבי החורג ולחבר הכי טוב - למשפחה שלי. לדבר החשוב לי ביותר - אחי. השגנו וערבנו הכל ביחד, והוא אף לא עזב אותי. אני כל כך גאה בנו! תודה לארבעת החברים השעירים שלי, שאני אוהב בטירוף. הם ממלאים את היום שלי באושר. תודה על המוזיקה, על כל ניסיון ועל כל שנייה של החיים שלי. האלבום - עולם ומלואו בשבילי. אני מעריץ כל צליל שלו, שמח שעשינו אותו. חבר 'ה, אני מחכה, שכבר נופיע איתו על הבמה ... תודה לכם, שאתם איתי. זה מתייחס גם לכל המעריצים שהיו איתנו: תודה על הסבלנות שלכם ועל העובדה שאתם איתנו! אתם גרמתם לכל זה. כבר אמרתי הכל, ואני בחיים שלי לא אשכח את החזרה שלנו. אני מצפה לראות מה יהיה!

 

טום קאוליץ

בראש ובראשונה, אני רוצה להודות לאחי הצעיר, אני מאוד גאה בך! זה לא ייאמן למה שהגענו ... תודה על מה שאתה! יש אנשים שתמיד מגגנים עלי, שלא נותנים לי ליפול, משנים את המחשבות שלי ותומכים בי בכל שנייה! אני רוצה להודות לאמא, לאבא החורג שלי ולחבר הכי טוב שלי בשביל זה. לארבעת החברים שלי בעלי ארבע הרגליים, שנותנים לי המון אהבה וכוח. למרות העובדה שאנחנו בעלי דם זהה - הם חלק מהמשפחה שלי. כמובן, שני הבחורים האחרים, הם גם חלק מהחיים שלי. כמובן, אני רוצה להודות להם. לא ייאמן, שזה קורה לנו ... ואני ממשיך את ההרפתקה! ;) הפרס הגדול - המעריצים שלנו אשר הפכו את החלום שלנו למציאות, ומעולם לא איכזבו אותנו. הם נתנו לנו את הזמן הדרוש וחיכו לנו. כפיצוי, עבדנו קשה וכל זה נעשה בשבילכם, כל מה שאנחנו יכולים! וכמובן, אני מודה לעצמי לטום ...! אני אוהב אותך!

 

גיאורג ליסטינג

 בראש ובראשונה, אני רוצה להודות לכל המעריצים שלנו! תודה על שתמיד הייתם איתנו, על התמיכה הנפלאה שלכם בכל ההופעות! אני גם רוצה להודות לביל, טום וגוסטב על הרבה רגעים בלתי נשכחים כי  לא היינו שורדנים בלי התמיכה שאנו נותנים זה לזה, כל זה היה בלתי אפשרי, ולא היה כל כך כיף;) תודה מיוחדת למשפחה שלי: אמא שלי, לאבא החורג שלי , שתמיד היה איתי ותמך בי. הם עזרו לי בדרכים רבות, וגם עליהם אני יכול לסמוך. אני רוצה להודות לחבר הכי טוב שלי שעוזר לי לשנות את המחשבות, וגם למאמן שלי  עבור כל שעה בא הזעתי. אני רוצה גם להודות לאדם אחד מאוד חשוב בשבילי: להגנה, הבנה, סבלנות ביטחון אינסופי. תודה!

 

גוסטב שפר

 אני רוצה להודות למשפחה שלי, כי הם תמיד תמכו בי והם תמיד איתי, גם כאשר אנחנו במרחק קילומטרים רבים זה מזה. אמא, אבא, אחותי - אני אוהבת אתכם כל כך! תודה גם לשלושת הבחורים, על כלמה שעברנו ועוברים ביחד, זה תמיד היה ויהיה מדהים! אני גם רוצה לומר "תודה" להייקו, סשה, מיכה, קטה הופ, מור, ללנגליש ולמי מה מו.  הם תמיד איתי, כשיש מה לחגוג, או פשוט להירגע, לדבר או לצחוק. חבר 'ה, פשוט מעולה שאתם קיימים!

 

 

טום וביל מדברים על סמים

 

 

MTV - 2.10.09

 

 
   
 

 

VIVA LIVE

 

 

 

 

TV TOTAL - ביל וטום קאוליץ הודו שעשו סמים

 

 

ט"ה עושים היסטוריה

 

 

TH DELUXE BACKTASE

 

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.com

 

 


 

שעה: 15:00

מאת: פזפז

 

 

 

דלוקס *_____*

 

 

 

 

איטליה, 30/9

 

 

 

 

 

 

 

 

תמונה מדהימה מצרפת!

 

 

- Absente. Reviens dimanche. Ou lundi. -

 

 

למי שיש Sony Ericsson ^^

 

 

                                      OwnSkin Preview OwnSkin Preview
  1. Tokio Hotel 2009
  2. Tom und Bill Kaulitz
OwnSkin Preview

 

 

2.3.4.5.

6.7.8.9.10.

 

 

 

 

 

 

 

 

מה שמצאתי לבנתיים,

 

רציתי להמליץ על האלבום החדש של פארמור! הוא ממש מהמם

ובין היתר מאוד אהבתי את השיר careful

 

http://www.youtube.com/watch?v=_je0MuBIo-I

 

 

חג שמח ושבת שלום ^^ 3333333333>

 

 

   

 

 


 

 

שעה:12:43

מאת:אמילי

29.9 מדריד:

מפגש מעריצים ברומא:

ליד המלון 29.9:

לסיום תמונה סקסית של טום:


מאת: אנג'לינה

אלבום האנגלי

האלבום בגרמנית


שעה:8:46

מאת:אמילי

27.10 טוקיו הוטל הולכים להיות בפריז.

מילים לשיר : נשמח לקבל תרגום בתגובות זה ממש יעזור לי

Lyrics: Hey you

Come on, you can look at me I don't need to fit in Stand up if you give a damn It's the livin' season You and what your looking for, have you got a reason You can if you wanna see, a touch amout of human The same blood The same cells The same god The same hell The same life The same love Somebody, anybody, everybody stand up Hey, you we can turn it up Hey, you we can turn it up You know, noones listening They don't wanna hear it Saying, what you wanna say people start to fear it The same fist The same shout The same pain The same doubt The same joy The same love Somebody, anybody, everybody stand up Hey, you We can turn it up Hey, you We can turn it up Silence has been killing you Screaming deep inside of you Just turn it up Just turn it up All that you've got Just let it out Ready or not Just turn it up, louder Don't let it stop, louder Just turn it up, louder Whats making you hot, louder Just turn it up Come on, you can look at me I don't need to fit in You can if you wanna see, just a touch of human The same blood The same cells The same god The same hell The same life The same love Sombody, anybody, everybody stand up Hey, you We can turn it up Hey, you We can turn it up Silence has been killing you Screaming deep inside of you Just turn it up Just turn it up Silence has been killing you Screaming deep inside of you Just turn it up Just turn it up All that you've got Just let it out Ready or not Just turn it up

מה שיהיה בתוך האלבום הומנואיד באנגלית:

ומה שיש בגרמני:

www.tokiohotelfurimmer.comwww.tokiohotelfurimmer.com

www.tokiohotelfurimmer.comwww.tokiohotelfurimmer.com

www.tokiohotelfurimmer.comwww.tokiohotelfurimmer.com

www.tokiohotelfurimmer.comwww.tokiohotelfurimmer.com

מלחיץ XDDDD וכן זה טום:

 עם מעריצה מרומא [26.9]


נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 2/10/2009 08:42  
242 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)