לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

טוקיו הוטל מדברים על סקס סמים ורוקנרול


 

בוקררר מעולה לכולם קמתי היום עוד יותר מוקדם כי זכרתי שיש מלא מלא חומר

וכמו שאתם יודעים או לא מחר אני טסה לאילת וביום של המסיבה אני פשוט באה במיוחד עם מטוס.

אז אני לא יהיה פה עד יום חמישי.. תעשו חיים עם פזפז ואנג'לינה D:

טוב אז קדימה נתחיל !

 

יש עוד מקום אחד לקבוצה של מ.ל.מ.ט.ה [פרטים פוסט למטה] !

 

אני מזכירה מפגש ב4.10 בגג עזריאלי בשעה 13:00לכל האנשים שעדיין לא קנו כרטיס למסיבה!

 

בנות כנסו לבלוג של מעריב לנוער:

 

 


מאת: אנג'לינה

שעה: 17:00

 

WETTEN DAS...?

 

 

היום TH יופיעו עם הלהיט שלהם "אוטומטיש".

 

 

ברלין - 2.10.09

 

 

 

 

 

MTV HOME - חלק 1

 

 

 

קלאס: הם חזרו מאמריקה, והנה הם כאן: טוקיו הוטל!

 

ג'וקו: שבו שם כך שתהיו ליד קלאס ... אם אתם רוצים ...

קלאס: שלום, נחמד לראות אותכם פה.

ביל: שלום

 קלאס: אתם עסוקים כרגע?

 ביל: כן, היינו בקרבת מקום אז חשבנו, שאנחנו צריכים לבוא

קלאס: זה הבית של מישהו כל הזמן, אין לנו כל כך הרבה עבודה, שעה של מופע ושאר הזמן אנחנו מבלים ...

 ביל: מגניב

 

קלאס: התחלנו עם טוקיו הוטל לפני רגע, מקבלים מידע מהם ומדברים עם SCOOTER... אז עשיתם כבר סמים היום?

ביל: עוד לא ...

טום: לא

 ביל: היום אנחנו מסתדרים בלי

קלאס: קראתי את זה בעיתון אתמול, זה למה הזכרתי את זה

ביל: אני לא יודע איך זה קרה ...  מישהו פשט...

ג'וקו: הכניס מילים לפה שלכם, מתאים באופן מושלם לנושא

 

קלאס: למה הפסקתם לעשות סמים? כי אתם לא יכולים להשיג אותם בארה"ב בכזאת קלות?

ביל: לא .. גדלנו בכפר קטן ... אני שואל את עצמי איך אנשים יכולים להגיד שהם לא שתו לפני גיל 15 ...

 קלאס: זה לא הוגן איתכם: כשהתפרסמתם כאן הייתם מתחת לגיל 18 ולא הרשו לכם לשתות עכשיו אתה מורשים לשתות ובארה"ב אינכם רשאים כי אתם מתחת לגיל 21 ...

 ביל: כן, אתה צודק זה לא כל כך קל לנו. אנחנו תמיד פועלים נגד החוק ...

 טום: אנחנו מורדים

גיאורג: אני לא יכול לתמוך בזה

ביל: אנחנו כל כך מטורפים

קלאס: אנחנו נצפה בוידאו החדש שלכם, אשר שיצא בשתי גרסאות שונות. אבל הווידאו זהה, או האם יש סצנות שונות?

ביל: זה כמעט אותו דבר.

קלאס: אז אנחנו נבדוק, "Automatisch" וזה וידאו:

 

חלק 2

 

דיברתי עם הילדה שתירגמה את הסירטונים האלה לאנגלית, והיא הבטיחה לי שהיא תתרגם את הסירטון ותשלח לי אותו בהקדם האפשרי (:

 

 

חלק 3

 

 

קלאס: ברוכים השבים לכולם ... עדיין איתנו: טוקיו הוטל ... הלהקה היחידה האמיתית ב.. כן, השעה לא גדולה מספיק

ג'וקו: בעולם

קלאס: בעולם! הלהקה הכי טובה בעולם ... מה בקשר לקנאה... היא גדלה אם אתם מתפרסמים יותר?

ביל: כן, ניתן להבחין בה ... לפעמים אני קורא את תגובות מתחת למאמרים ובגלל זה טום ואני עשינו את הוידיאו במכונית.

 

ג'וקו: כמו פריס הילטון לא? אני לא מכיר את זה עדיין ;-)

קלאס: לא, אחד שבו הם מספרים על כל מה אמרו עליהם בעצמם

ביל: עכשיו אני יודע מה אנשים יגידו כשאני אגיד משהו.

טום: למעשה, זה היה בלהקה, גיאורג כ"כ קינא בי כי כל הבנות היו אצלי והוא איבד את הדובדבןשלו רק לפני חודשיים ;-)

ביל: הוא כל כך גאה בזה. היו לנו הרבה,סיכמנו שנגיד את זה מתישהו במהלך התוכנית כדי שכולם ידעו ;-)

טום: אז הנה בשביל כולם: גיאורג איבד את הבתולים לפני חודשיים  ;-)

 

קלאס: ועכשיו זה זורם

 

[צוחקים]
[קלאס מנסה לדבר]
ג'וקו: קלאס כל כך מתחת לרמה ...
קלאס: בדרך כלל אני מבין את הבדיחות של ג'וקו כמה זמן אחרי שהוא סיפר אותן ... אני אף פעם לא מספר את שלי;-) אבל יש לי דיקציה נחמד ...
ג'וקו: כן מצאת מילים נחמדות ל"מנדנדת"
 
קלאס: אז אתם הופכים את הדיחות שאנשים מספרים עליכם לחלק ממכם ... זה אומר שאתה [גוסטב] תפגע בעצמך עם בקבוק בפעם הבאה?
 
גוסטב: זה נכון!
 
קלאס: מה קרה?
 
גוסטב: מה שאתה יכול לקרוא בעיתונים .
..
ביל: אני חושב שהוא פשוט היה שיכור מדי
 
 גוסטב: למעשה, הבחורים האחרים היכו אותי ...
 
 טום: הוא דיבר נגדי, ואני הרבצתי לו
 
ג'וקו: כשיש צרות, את מי אתם מאשימים?
 
גיאורג: לא את ביל
 
 טום: זה בגלל שאף אחד לא מכיר את ביל ;-)
 
 ג'וקו: מה?
 
ביל: זה העניין, אם אנחנו יוצאים עם גיאורג וגוסטב זה כל כך מעצבן, אבל אם טום ואני יוצאים לבד אנחנו רגועים כל כך, יכולים לאכול גלידה או מה שזה לא יהיה.
 
קלאס: האם אי פעם נפגשו האחים של אואזיס? [בגלל בעיות ומריבות]  טום: היה לי אתאותו הרעיון
קלאס: גם אתה דיברת על זה יותר, אתה קראת לגוסטב וגיאורג, גרגור וגינתר, ואמרת שאף אחד לא מכיר אותם. האם זה משהו שאתה לא אוהב או אתה חושב שזה מגניב?
גיאורג: אני אוהב את זה ...
טום + ביל: Georch ...
גוסטב: גם אני ...
ביל: למעשה שמותיהם וולפגנג והגן
טום: גאורצ'
גוסטב: אור מוריץ ו ...
גיאורג: מקס ...
כולם: קלאוס
 קלאס: קלאוס, זה אני... כשמוציאים אלבום אפשר לקרוא לו איך שרוצים
 ביל: מישהו אמר את זה ... Humanunoid
 כולם: איטלקים .
..
ג'וקו: אני מניח שהוא היה דיסלקטי  ;-)
קלאס: או איטלקי ... איזה הרגשה גרועה יותר... לא להיות מפורסם ואתה לא יכול להגיד אם מישהו יאהב את המוסיקה שלך או הלחץ של להיות כבר מפורסם?
ביל: לא הראשון ולא השני ... אתה עושה את זה כי אתה רוצה שהאחרים ישמעו את זה ... אתה אתה מקליט את זה כדי שאנשים שמעו, יראו את זה ויהיו מאושרים בזכות זה. אבל יש לחץ ...
קלאס: אנו שמחים שאתם באתם לכאן. תודה על זה ... עכשיו אתם צריכים ללכת לערים הגדולות כמו בראונשווייג ...
ביל: קליין-Zwickau ;-) [ערים גרמניות, לא ענקיות כמו ברלין]
כולם: ביי ביי
 
X-FACTOR - איטליה
 

מאת: אנג'לינה

שעה: 13:50

VIVA LIVE - חלק 1

קולין (לבחורה מהקהל): אז הם באים היישר לתוך האולפן, ייתכן שתוכלי לשאול את השאלה שלך. אז הנה הם: טוקיו הוטל! שלום, יום טוב ... שנייה אחת יש לי הפתעה בשבילכם! זאת תיבה מצחיקה וכיפית עם דברים מעולים! יש כמה פעילויות מגניבות.

גיאורג: אוקיי.

 

קולין: ואיזה מהם אנחנו רוצים לראות ממש בקרוב. אל תרגישו יותר מדי בנוח על הספה ייתכן כי נאלץ לקום ולעשות "פעילות".

טום: קודם כל זה מצוין שהקשבתם לנו כשאמרנו שVIVA צריכה ספה נוחה עם גב!

קולין: עשינו זאת רק בגללכם! באמת.

ביל: באמת?

 

קולין: נכון ... כי חשבנו על הסיבה בגללה לא הייתם כאן במשך שנתיים וחשבנו על הספה-בעיה.

 ביל: יכול להיות. הספה. נכון, זהו זה. אתה לא חושב כך?

 טום: בהחלט!

קולין (רצינית): זאת הסיבה מדוע לא הייתם פה שנתיים?

ביל: לא, עבדנו על - * גאורג פותח את תיבת הכיף* - על האלבום החדש שלנו ... האם יש "פעילות" שם?

קולין (אל גאורג): בסדר, אני מרשה לך להחליף כדור (שם המשימות נמצאות). אתה לא תשנה את זה יותר! ... יש משהו נחמד בזה? פעילות.

 

ביל: אהה זה נשמע נהדר.

קולין: איזו פעילות כתובה על הכרטיס

 ביל: אני לא עושה את הפעילות!

קולין: אההה חרא אנחנו צריכים ארבעה אנשים לפעילות הזאת: לשיר ולרקוד לשיר  ה"ימק"א"! בואו, גם אני ארקוד.

ביל (קם): אז בסדר, אבל את צריכה להראות לי קודם כי אני לא יודע כמה אנשים ירקדו! השתגעת? ... איך זה עובד?

קולין (לאחרים): מה קורה איתכם? .....

*טום קם*

ביל: זה היה מגניב!

 קולין: אנחנו יכולים לעשות פעילות אחרת.

גיאורג: הכל אותו הדבר.

 ביל: בכל מקום כתוב שצריך לרקוד.

 טום: נכון, לשיר, לרקוד או פעילות.

קולין: אז אם אתם לא רוצים לרקוד אז נלך על עם השאלות.

שאלה 1: האם אי פעם הפרתם את החוק? כולם צריכים לענות!

 

ביל: כן.

גיאורג: אני לא.

Collin (מצביעה על גוסטב): גם אתה!

גוסטב: לא.

גאורג: האם להיתפס על ידי מצלמה על מהירות נחשב?

 קולין: כן זה נחשב.

גיאורג: טוב, אז כן.

קולין: שום דבר אחר?

טום: התחלנו לשתות אלכוהול מגיל צעיר מדי אני מניח.

קולין: נכון, זה מה ששמעתי! אתה ממש רע! לפי מה שקראתי?

 

טום: זה נכון!

קולין: "אנחנו שיכורים, מעשנים ולקחנו כדורים- הארדקור!" - גם אני כבר מבוגרת. *מצביע על ביל* אתה שתוי, עישנת דברים בגיל 13 ואני לא רוצה לדעת מה עוד עשית!

ביל: זה היה כתוב בעיתון?

קולין: נכון, כך אתה אמרת! עישנת הארדקור כמו לפני ואחרי

ביל: - אז אמרנו משהו כזה! אנחנו לא יכולים לזכור.

קולין: אז זה נכון?

 

טום: אבל זה כנראה הדבר הגרוע ביותר. אני מתכוון שתיתי אלכוהול בגיל 15 אני הפרתי את החוק. אלה היו זמנים קשים.

קולין: אז זה נכון. כולכם כבר הפרתם את החוק.

ביל: אני חושב שזה לא מיוחד. בכנות אני לא יודע מי לא ניסה אלכוהול בגיל הזה. [שואל את הקהל] כי אנחנו לא גדלנו בעיר גרנו בכפר, ואין שם שום דבר. זה ברור שתעשה כמה דברים טיפשיים. אני לא אומר את שהדברים האלה טובים אבל אתה עושה את זה.

קולין: האם זה מעצבן אותך שאתה לא # 1?

 

ביל: לא, אנחנו בעצמנו לא מצפים מאנשים אחרים שיעשו את זה, גרמניה, היא כנראה המדינה היחידה שאתה יכול לקנות סינגלים. במדינות אחרות זה כבר לא קיים, יש רק אלבומים. אני מבין יותר ויותר עד כמה האלבום חשוב.

טום: זה כבר לא "באופנה" לקנות דיסקים בגרמניה. אתם יודעים הורדות וכאלה אשר נכנסות לטבלאות.

קולין: אז האלבום יהיה  # 1?

ביל: אנחנו לא יודעים.

טום: אני לא יודע.

גיאורג: אם רכשת את האלבום היום .. אולי!

 

טום: אני מקווה שכן!

קולין: חשבתי שאני אקבל אחד במתנה.

ביל: את מקבלת אחד במתנה כאשר את קונה אחד.

קולין: אז יש לי שניים מהם.

טום: כמו שאמרנו הווידאו היה יקר כל כך אין לנו מה לתת במתנה!

קולין: הנה אחד, אני אקח את זה. זה האלבום שלך? אני באמת לא יכול לראות מכאן.

ביל: האם יש יש על זה גילגול? אני חושב שזה זיוף.

קולין: חרא אז אני צריכה לקנות אחד.

קולין (לגיאורג): אתה לא אמרת משהו עדיין, אנחנו לא מכירים אותך, אתה לא רוצה להגיד משהו?

 

גיאורג: אנחנו מדברים כל הזמן!

קולין: האם זה לא מעצבן שאתה תמיד ברקע?

 גיאורג: לא - זה צריך לעצבן?

קולין: ובכן, בתצוגה ראו אותך פחות מהאחרים.

גיאורג: טוב, ..

 ביל: למזלי שניהם על עטיפת האלבום!

קולין: זה מאוד נחמד מצדך לשים אותם על האלבום! ... אז בהחלט יש על מה לדבר ... חכה רגע אתה לא על עטיפת האלבום!

 גיאורג: מעולה, כבר ראית את כל הפרטים על האלבום!

 

קולין: אוקיי, נניח: אתה לא על העטיפה, אתה לא בסרט, אתה לא מדבר הרבה - מה קורה?

 גיאורג: אנחנו מכינים את עצמנו לכיוון היציאה.

קולין: אז אתם תיפרדו. חלק אחד [תאומים] זה "טוקיו" והשני [G שני ה] הוא "מלון".

ביל: נכון! .. אבל איך אנחנו בדיוק מתפרקים עדיין לא הבנו.

קולין (מצביעה על תאומים): בכנות, האחרים  כל כך מצליחים הייתי רוצה להיות חלק מהם אם הייתי במקומך.

ביל: נכון אני מתכוון כמה בסיסיטים ומתופפים עם קריירת סולו קיימים? תהיה לכם הזדמנות אחר כך אל תדאגו!

חלק 2 :

קולין: הקהל שואל שאלות והמפורסמים עונים עליהן, טוקיו הוטל הם כאן הייתי אומר להם לענות על השאלות האלה! אני זוכרת שלנה היתה לך שאלה?

לנה: כן, קראתי שטום ינגן בפסנתר בסיבוב ההופעות האם זה נכון וכמה שיעורים לקחת?

טום: זה נכון ואני מאחל שהייתי לוקח שיעורים! בכנות אני למדתי הכל בעצמי, אני לא הפסנתרן הטוב ביותר.

 גיאורג: אז אל תכעס יותר ממה שאתה כועס עכשיו!

טום: זה הדבר היחיד שאני לא פרפקציוניסט בו, בכנות, הדבר היחיד.

לנה: אז אתה תנגן בסיבוב ההופעות?

טום: אממ, כן ....

ביל: הו, הוא מבטיח את זה בפעם הראשונה ואנחנו תפסנו אותו במצלמה!

טום: זה תלוי כמה זמן אנחנו נקבל לתרגל לפני תחילת הסיבוב הופעות .. אולי נקבל יומיים שוב. אז נוכל לראות איך זה מתפתח.

 קולין: טוב, אז לא תדבר יותר מדי עכשיו בואו נתחיל עם השאלות:

 

בחורה: אתה לא חושב אתה שאיבדתם מעריצים באירופה?

 קולין: ספר לנו!

ביל: טוב, .

.. טום: ובכן, גם גרמניה היא באירופה!

ביל: לא, אני לא יודע אני מתכוון ניסינו להיות בכל מקום, לעשות את כמה שיותר דברים ואני יכול לומר לך שאנחנו מקבלים רק שעה אחת של שינה בלילה כדי שנספיק להיות בכל מקום.

טום & גיאורג: אוו ... ביל.

 ביל: לא, אנחנו מנסים להיות בכל מקום כמיטב יכולתנו.

קולין: ובכן, אתה נראה שמו אחד שנח טוב.

ביל: תודה.

טום: זה נחמד.

קולין: מה זה? אה, אתה רוצה לקרוא את זה?

טום: דרך אגב, אני יכול לראות מתחת לחצאית שלך מכאן ...

גיאורג: * LOL *

 ילדה: באילו מקומות אתה מתגלח?

ביל: מי מתגלח?

טום: איפה אנחנו מגלחים? בכל המקומות שבהם קולין גם תגלח עצמה - כי אני רואה את זה מכאן.

Collien: אז, את הרגליים אתה מתכוון ... האם אתה רוצה לקרוא את זה? ד"א, אלה לא ממני, רק רציתי לומר.

נערה: אף פעם לא קרה משהו מביך כשנישקת מישהי?

ביל: בזמן שהתנשקתי? משהו מביך? איזה דברים מביכים יכולים לקרות בזמן נשיקה?

קולין: אממ, גשר (בשיניים) שתקע אחד בשני, דברים נופלים מהפה שלך, לא יודעת ...

גיאורג: את מדברת מניסיון?

ביל: לא, לא לי.

גוטב: גם לי לא. אני מנשק לעתים רחוקות ממילא.

טום: גיאורג עוד לא התנשק. אז הוא לא יכול לדבר על זה הרבה.

ביל: האם מישהו רוצה לקחת לגיאורג הבתולים היום?

קולין: אף אחד? אף אחד לא מעוניין? זה בלתי אפשרי ... אז. השאלה הבאה, בבקשה. אה.

בחורה: הו לא ...

קולין: את רוצה שאני אקרא?

נערה: כן.

קולין: השאלה שלי לכל TH: למי יש את ההכי ארוך?

ביל: טוב, מה זה כאן?! מה השעה? [פורנו משודר מאוחר בלילה בגרמניה]

למען האמת, אני די שמח שלא ראיתי את החלק העליון של שני אלה ערום. ואני גם לא כל כך מעוניין.

 

גיאורג: הוא עדיין מחכה לה. האם מישהי מעוניינת?

טום: אבל, בנוגע לדבר הזה של התאומים: אני התאום זה שצויד טוב יותר, בהחלט.

קולין: האם זה לא אותו דבר אצל תאומים?

ביל: העניין הוא, שלמעשה אחד יכול *לא הבנתי*: אני סנטימטרים בכמה  גבוה יותרמטום, ולכן, איתי הכל בכמה ס"מ ...

טום: אבל זה מה שעושה את זה אפילו יותר גרוע: הוא גבוה בכמה סנטימטרים , אבל יש לו חבר קטן.

ביל: אבל אולי אתה תמיד ב10 דק' יותר מפותח ממני, ואצלי, זה דורש 10 דקות נוספות לפיתוח.

 

גוסטב: איך הייתי רזה ... בדיוק. הממ ...

ביל: טוב, הייתי אומר שהייתה יותר מידי פיצה שמונחת על השולחן.

קולין: אני מניחה שבגלל שאתה כל כך הרבה באמריקה, האוכל שם כל כך משמין!

גוסטב: בדיוק. זהו זה. באמריקה יש יותר מדי, יותר מדי מזון מהיר.

קולין: רואה: תחזור לגרמניה, כאן האוכל טוב יותר.

 טום: אבל, באמת: הוא פשוט אוכל יותר מדי.

קולין: אז. השאלה הבאה שלי היא: בנים יקרים מ TH. האלבום שלכם זמין בגרסא רגילה, דלוקס, סופר דלוקס עם DVD עם דגל וגרסא סופר דלוקס במהדורה מוגבלת. האם זה נכון?

טום: אני לא בטוח אם אלה הכותרות המדויקות, אבל יש אחד גירסאת מעריצים אחת שהתבררה לי שהיא  מגניבה לגמרי, יש דגל שם, ולאחר מכן יש Deluxe ו-Standard.

ביל: בדיוק.

קולין: אז אין גירסא מוגבלת לסופר דלוקס?

ביל: כן, זה אחד עם הדגל. אבל אין שום מוגבלת לסופר דלוקס עם הדגל ולסופר דלוקס בלי דגל. בכל גירסאת סופר דלוקס יש דגל.

קולין:  אבל זה מה שכתוב כאן ...

טום: הם בהחלט סופר ...

 

ביל: כן, זה מה שאתה יכול לומר על כל הדיסקים.

טום: יש סופר רגיל וסופר דלוקס.

קולין:  Super Deluxe מגיע עם דגל.

ביל: בדיוק.

קולין: והאם זה אתה ...?

ביל: ובכן, בחוברת, טום מחזיק דגל. וזה בעיקרון אותו הדגל שטום מחזיק שם. הוא תמיד נגע אישית בכל אחד מהם ולאחר מכן קיפל אותם לתוך הקופסא של הדיסק.

 קולין: זה כל כך מתוק מצידך ...

 טום: לא, אבל הקופסא גם התבררה כמדהיה. כי היא כל כך גדולה, ויש עוד עטיפה בשבילה.

קולין: אז, צריך לקנות כל הגרסאות?

ביל: כן. כל הגירסאות בגרמנית וכל הגרסאות באנגלית.

טום: ובכן, בקופסא, יש לך גם את האלבום Deluxe. לא רק הדגל שם. 

ביל: לא. יש גם אלבום.

קולין: אני מבולבלת. אתה יכול גם לקנות את הגירסה האנגלית בגרמניה?

ביל: כן, אני חושב שאת יכולה לקנות כל גרסה בכל מקום. בכל מדינה, אתה יכול להשיג את שתי הגרסאות.

קולין: אני רואה. אז אתה יכול גם לקנות את הגירסה הגרמנית באמריקה?

ביל: כן.

קולין: והאם יש גם גרסא צרפתית או ספרדית?

 

ביל: לא, הראש שלי מפוצץ לגמרי משני הדברים. אני צריך ללמוד כל כך הרבה טקסטים ...

קולין: זה לא קל לחיות בעולם הכוכבים, אה?

ביל: אני חייב לומר, שבעצם זה ממש קל לי. כאשר אני שר את זה פעם אחת, יש לי אותו. אבל זה מתחיל להיות הרבה מעכשיו. כאשר אתה גם מנגן שירים ישנים בסיבוב ההופעות, ואז יום אחד אתה תצטרך טלוויזיה שמראים בה את המילים .

קולין: כן, זה נהדר, לשיר עם טלוויזיה כזאת. אז, מה יקרה לכם בשבועות הבאים?

ביל: אממ, מה קורה ... מחר, אנחנו הולכים "Wetten DAS"

קולין: האם אתבלחץ, או שאתם רגילים לזה?

ביל: לא, אנחנו עדיין עצבניים. אנחנו תמיד עצבניים.

קולין: זה לא, כמו: חח, WETTEN DAS ...

טום: לא יכולתי לישון אתמול בלילה.

קולין: בגלל VIVA?.

טום: כן, אבל רק בגלל שאת המנחה.

קולין: זה ממש נחמד מצדך. גם אני לא יכולתי לישון כי ידעתי שאתם באים.

 טום: זה נשמע כמו שקר עכשיו.

קולין: לא, ברצינות ... זה היה לגמרי רציני. אבל למרבה הצער, אתם צריכים ללכת שוב.

ביל: הו, לא.

 טום: חרא.

קולין: אבל אתם מוזמנים להישאר, אנחנו פשוט נזרוק את האורחים האחרים.

טום: בסדר.

קולין: נצא לפירסומות, ונראה אם הם יהיו עדיין כאן לאחר מכן, אבל בכל זאת: תמחאו כפיים לט"ה.

 

PUNKT 12 

בשנים הראשונות שלהם, טוקיו הוטל ראו יותר ממה שאנשים אחרים יראו בכל חייהם. הם באור הזרקורים מאז הם היו שהם בני חמש עשרה; המיקום שלהם תמיד מרוחק מאוד מגניב. התאומים בני 20, עכשיו, במפתיע הם מהורהרים והם התבגרו, עכשיו הם מדברים על ההתחלה שלהם ככובי פופ.  

 

 

 טום: אנחנו עשינו הרבה חרא. פשוט הסתובבנו, עישנו סמים, שתינו אלכוהול, ודברים כאלה. כולם היו תלויים רק מקבל מסטול עם משהו.

 

ביל: אני חושב סמים ודברים כאלה ... אתה לא חושב על זה, אבל אין כמעט אדם שמעולם לא ניסה שום דבר.

 

 

התאומים מעולם לא החמיצו שום דבר במסיבות המפורסמים, מההתחלה. בקרוב, הסיפור המלא.

טום: זה היה הזמן שבו חשבתי, "היי, נהדר! אני כוכב רוק חובה לנצל את זה! "

 

ביל: אז היו התגובות השליליות הראשונות, והיה דיבור על חיינו ועל הגיל שלנו, על האלכוהול והמסיבות. זו היתה הפעם הראשונה שהבנתי, "אה, יש לזה גם צד נוסף. איך אתה מסביר את זה סבא שלך? "

 

 

 טום: אתה הולך לאסיפה של המשפחה, ויש כותרות כמו, "הוא שותה חומר חזק, ולוקח כל מיני בחורות לחדר שלו ..." ביל: טום חרץ את המיטה שלו עם הבנות.

 

טום: הייתה לי נערה אחרת בחדר שלי, כל יום. אבל זה לא נעשה רציני כשמדובר באהבה.

 

 

ב "100% טוקיו הוטל" ביל המהורהר מסביר מדוע.

ביל: אם הייתי באמת מתאהב, זה היה כמו לזכות בלוטו במצב שלי ... ואז ... אני לא יכול לבנות מערכת יחסים מבלי שמישהו שם לב, הייתי צריך לספר למישהו ... ו ... אממ ... וכי ... הבחורה הזאת בוודאי תבוא לחדר שלי או משהו כזה.

זה מראה בבירור את המחיר שטוקיו הוטל משלמים עבור ההצלחה שלהם.

ביל: יש לנו בית עם גינה, ויש גדר גבוהה, ואתה לא יכול לראות מעבר לגדר. ואנחנו נוהגים במכוניות עם חלונות כהים ... אממ ... כן. אתה לא יכול לצאת.

 היום,האלבום humanoid  שלהם ישחורר לחנויות, והחופש שלהם לא יגדל, בזמן הקרוב. אבל לפחות כיום הם מתמודדים עם הבעיה אחרת. אולי בצורה בוגרת יותר .

 


שעה: 7:48

מאת:אמילי

 

כמו שאתם יודעים הייתה הופעה וירטואלית בברלין אז קבלו כמה סירטונים *_* :

Dark side of Sun

 

zoom

 

Lass uns laufen

 

 Human connect to human

 

 

MTV הוום:

חלק 1:

להורדה: http://rapidshare.com/files/287800558/09-10-02_-_MTV_home_-_Tokio_Hotel_part_1_3.avi

חלק 2:

להורדה: http://rapidshare.com/files/287819901/09-10-02_-_MTV_home_-_Tokio_Hotel_part_2_3.avi  

חלק 3:

להורדה: http://rapidshare.com/files/287827393/09-10-02_-_MTV_home_-_Tokio_Hotel_part_3_3.avi

 

 

 

RTL טוקיו הוטל מדברים על סמים סקס ורוקנרול: -עם כתוביות לאנגלית-

תראו הם  נראה לי מזה מתביישים מהכתבה הזאת תסימו לב שביל פשוט לא מסתכל לעדשות של המצלמה.

להורדה: http://rapidshare.com/files/287832630/09...rock_n_roll.avi

 

חותמים אחרי התוכנית של ויוה:

 

      

כנראה שזה שומר ראש חדש D:

 
נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 3/10/2009 07:47  
110 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)