לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

יומולדת לטליה D:


כאן פזפז!

 

בננות מי שלא ראתה יש פריצה של אנג'לינה עם מעריב לנוער וזה אז תסתכלו^^

 

 

בכל מקרה, את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש לטליה!

 יש לה היום מימולדת 20 DDDDDD=

 

 

 

 

מי שלא יודעת מי זאת, מדובר מהנהלת הראשונה שהצטרפה לעדכן עם קאסי!

היא מהמנהלות הוותיקות של הבלוג הזה,

וטוב, היא כמובן מהמעריצות הוותיקות בארץ^^

 

 

 

טליונת אחותי הגדולה, את באמת גדולה היום D=

אני מאחלת לך מזל טוב עד 120, אושר, בריאות , אמן תגשימי את כל משאלותייך,

ותמשיכי להיות חיילת מצטיינת! מי יודע אולי יקדמו אותך להיות משקית ממטרותXD

(עדיין לא קלטתי שהחלפת קידומת)

 

 

עוד שבועיים בעזרת השם אני וטליה טסות לבריטניה יאייייי 

 

חח נראה לבריטים האלה איך שותים תה XDD

 

אז טליונת,

מקווה שנעשה חיים כמו שצריך, ושיהיו לנו עוד חוויות כאלה^^

 

 

רציתי כמובן לאחל מזל"ט מאורטל, עמית, אמילי ואנג'לינה!

 

HAPPY B-DAY ^_^

 

אוהבים אותך!!!!  3333333333333333333>

 

צוות הבלוג וקיצר כל הבלוג D:::::

 

 

טליוששש המדהימה D:

אני ואת מכירות מאז שאני בת 14 ואת 17 !

אני לא אשכח איך למפגש הראשון הבאת לי בלונים

שכל המעריצות שהיו שם חתמו עליו כי היה לי בדיוק

יום לפני יומולדת 15 XD

היו תקופות שהיינו כל הזמן מדברות והיו תקופות שקצת פחות..

אבל לא משנה איזו תקופה תמיד נשארנו בקשר

תדעי שאני אוהבת אותך המון, באמת.

את הברכה המלאה כבר אמרתי לך בטלפון אבל בכל מקרה

שתדעי שאת בחורה נשמה ואני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם!

אוהבת בלי סוף בובה,

עמיתוש שלך הביצ' 3>

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 3/10/2009 15:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)