לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

^_^ + פריצה


 

22:20- עמית ביצ':

הקוראים החדשים יותר שפה בטח לא יודעות שפעם (כשהייתי מקבלת מוזה

וטון רגשות מפרצים) הייתי עושה עיצובים לתמונות.. זה לא קרה מאז 2007

נראלי חח, בכל מקרה התמונה הזאת פשוט דרשה עיצוב!

אז, זה לא כמו של נסטיה המוכשרת כן? *המעצבת של הבלוג שלנו*

אבל זה גם יפה (טוב, זה כל מה שאפשר לעשות בפוטופילטרXD),

יותר מהכל הרבה בנות יזדהו עם התמונה הזאת, זה פשוט פיצוץ של רגשות

על תמונה. אז תגיבו את דעתכן, אם תאהבו תכיוון שלי אולי אני יחזור לעצב (:

 

43566869.jpg 

דאמ, היא יוצאת באיכות לא טובה פה בבלוג, אתם מוזמנים לשמור אותה על המחשב ואז להביע ביקורת!

 


אביב וליטף (tokiohotel.co.il) פנו אלי לפרסם מידע שהגיע לידהן-

בגיליון הבא של ראש1 תפורסם כתבה+ראיון עם חברי הלהקה על ישראל

ועל המעריצים בישראל. אם אני לא טועה ראש1 יוצא בימי רביעי (?),

אז אנחנו מצפים לראות D:

 

כמו כן,

הבלוג למעריב לנוער [!!!] הנשמות

פרסם את מסיבת המעריצים שלנו אצלהם D:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=636341

מוזמנים לפרגן להם חופשי ^^ ..

ונשמח לקבל גם אצלכם איזה סופר-כתבה-מגניבה

אתם אחלה עיתון שבעולם !

 

 


 

 

מאת: אנג'לינה

שעה: 21:00

 

MTV HOME - חלק 2

 

 

קלאס: ברוכים השבים לכולם, הם נמצאים כאן אצלנו, הלהקה של היום, השעה, השנה, העשור, הם הוציאו כמה דיסקים ושברו אותם שוב: טוקיו הוטל! גם לכם יש תחושה שלפעמים החיים לא הוגנים והכל משתבש?

ביל: לגמרי, בטוח ... כל היום, תמיד.

קלאס: האם יש לכם תיאור כללי במוח במקומות בהם אתם מפורסמים?

ביל: עכשיו יש לנו, אבל כשהופענו בישראל ... אני לא ידעתי שמישהו שמע עלינו שם בכלל וזה היה מפתיע, אבל עכשיו, יש לנו את מושג על איך שהם.

קלאס: מה אתם חושבים, יש תרבויות רבות כל כך, אני מתכוון ספרד ואיטליה הם לא כל כך שונים, אבל ישראל, זאת מדינה שדברים אחרים חשובים לה ... מה זה הדבר הזה שיש בט"ה שמקשר בין אנשים?

 

טום: התסרוקת של גיאורג ...

קלאס: לא הבנתי אתה רחוק מדי ...

טום: התסרוקת של גיאורג...

קלאס: התסרוקת של גיאורג... אם לזה אתה מתכוון

גיאורג: אבל לא רק זאת שנמצאת על הראש שלי...

טום: זה מה שרציתי לומר ... גם הסטיילינג של הריח שלך ... זה כל כך אטרקטיבי ... אבל לזה שמים לב רק אם הוא במקום ... הדבר הראשון שאתה רואה זה התספורת שלו ואז יש לך את הריח ... תערובת של עשן, בירה וזיעה ...

קלאס: Rivercola [קולה] אוכל לתינוקות

גיאורג: העירבוב המושלם! ;-)

ג'וקו: איך זה מרגיש , לנסוע ברחבי העולם ... היה לי הכבוד לראות את ההופעה שלכם בלוס אנג 'לס וזה היה מבלבל אותי לראות להקה שאני מכיר מגרמניה ... האם אתה מרגישים שונה כאשר אתם נמצאים מחוץ לגרמניה או שההופעות דומות אחת לשנייה?

 

ביל: באמריקה אתה מבחין בהבדל, אבל בשנים הראשונות שלנו אנחנו לא שמנו לב, התעוררנו בעיר אחרת ולא ידעתנו לאיפה הביאו אותנו... כאשר הקלטנו את האלבום החדש אנחנו הבחנו לראשונה איפה כבר היינו... אבל באמריקה ההרגשה שונה מאוד ... באמריקה זה כל כך קשה להתחיל משהו, כי הכל כבר כל כך ענק.

קלאס: החיים עוברים על ידי לשם ...

ביל: כן!

קלאס: בגלל זה אמרנו, שאנחנו צריכים להראות לכולם מה קרה מתחילת הדרך שלכם עד עכשיו ...

טום: זה הראה הכל!

ג'וקו: עבדנו על זה כל כך הרבה זמן!

קלאס: לקחנו עובד נוסף בשביל שיימצא את חלקי הווידיאו האלה

ג'וקו: אחד? אני ויתרתי על המשכורת שלי עבור חודש שלם ...

קלאס: כל 100 היורו? ;-)

קלאס: אבל ביל ראינו תמונה יפה שלך, כתוב שאף פעם לא ראינו את ביל ככה, אבל כן ראינו ... אתה יכול לראות את התמונה שם, Karl Lagerfeld צילם אותה ... זה הגבר הרזה עם הגולגולת על הכתפיים אתה יודע מהטלוויזיה.

ג'וקו: לא הזה שבתמונה, אלא Karl Lagerfeld

קלאס: מלך סטיילינג מי שאומר לך מה ללבוש ... איך אתה יצרת קשר איתו?

ביל: נפגשנו לפני כמה שנים בפרסי הבמבי ומאז אנחנו רוצים לעשות משהו ביחד ...

קלאס: מה? ;-)

ביל: להצטלם בטוח ... אבל לא הספקנו לעשות את זה, ועכשיו זה היה הזמן הנכון ובמקום הנכון והוא היה שם גם אז הצטלמתי בברלין ...

קלאס: אבל הוא תמיד מדבר כל כך מהר ואתה לא יכול להבין אותו ...

ביל: הוא לא ... הבנתי הכל

קלאס: זהו זה, יש לך הזדמנות להביט מאחורי הווילון. אנחנו מכירים מארק Medlock ודניאל שומאכר [מלהקים גרמנים] אנחנו מכירים אותם אישית.

ג'וקו: אני לא מכיר אותם

קלאס: אני מכיר אותם מVIVA. האם היה לך מפגש מוזר עם כוכב מפורסם?

טום: הו זאת שאלה קשה ... אני לא רוצה לפגוע באיש ..

גיאורג: אני מכיר כמה ...

טום: תספר ...

גיאורג: אתה זוכר את האירוע רדיו הזה?

טום: כן עם קייטי פרי ... גיאורג *** את קייטי פרי

גיאורג: מה? לא!

ביל: כן, והם נפרדו זמן מה לאחר שהיו להם כמה צרות ;-)

קלאס: האם אתה נגעת בה?

טום: כן הוא עשה את זה בשירותים אבל הכול השתבש שם ;-) צפינו בזה

[ואז הם מדברים על רומן פולנסקי ועל האחים Ochsenknecht (ג'ימי בלו ואח שלו)... וצוחקים עליהם ...]

קלאס: האם יש לכם זמן להישאר איתנו?

ביל: אין ספק!

 

 

MORGEN POST - ראיון עם התאומים

 

תאומי הפופ מטוקיו הוטל מדברים עם "מופו אם סונטג"&nbsp; על החיים במחוז, על סוד ההצלחה שלהם ועל הבחורה מהסופרמרקט ע"י הבית.

"תקליט כסף" בצרפת, פרס "האומן החדש הטוב ביותר" ב MTV Video Music Awards בלוס אנג 'לס , ארבעה פרסים ב-MTV Music Awards הלטיני במקסיקו. סיפור ההצלחה של טוקיו הוטל במהלך השנתיים האחרונות הוא חסר תקדים עבור הלהקה הגרמנית. באוקטובר הם שיחררו את האלבום השלישי שלהם, "humanoid".

 

כוכבי פופ האנדרוגינים טוענים שנערות אוהבות אותם בגלל שהן חושבות שהם מסוכנים בשבילן. ואתה לא מסוכן, ביל? ביל קאוליץ: אני לא יודע, אבל זה בהחלט אפשרי. אבל מצד שני אומרים שנשים אוהבות אידיוטים. ואני מסתכל על אחי, אני רואה שוב ושוב שזה עובד. (מחייך)

 

על הבמה אתם רואים את עצמכם יותר כיצור חסר מין? או כזמר רגיש? ביל קאוליץ: כרגע אני לא ממש חושב על זה. יש לי חזון. כנראה כך אנשים אחרים רואים אותי. בעיתונות אין סיפורי אהבה עליי, כי במשך כל הזמן הזה הם פשוט לא היו. כל השנים האלה לא היו לי חברות. לא קיימתי יחסי מין אם אף אחד. לכן, אנשים עלולים לקבל את התפיסה הזאת.

 

התקשורת משווה את המראה שלך למייקל ג 'קסון, ויקטוריה בקהאם ובוי ג' ורג '. מהי ההשוואה הגרוע ביותר? ביל קאוליץ: הדבר הכי גרוע הוא בהחלט ההשוואה עם ויקטוריה בקהאם! למרות שאני לא חושב שהם נוראיים. אבל אני לא מבין את ההשוואה. ההשוואה למייקל ג 'קסון ובוי ג' ורג 'מובנת. כי הם גם שמו איפור. אבל אני חושב שזה הדבר הדומה היחיד בינינו. רבים אמרו לי שבשנות השמונים היו הרבה להקות רוק והאנשים האלה מבוגרים ממני בעשר שנים, שסירקו את השיער שלהם בתסרוקות משוגעות ושמו איפור. אבל לא לקחתי את זה משם.

 

אתה עקבת הרבה אחרי אמא שלך כשעמדה מול המראה? אם לא אז מאיפה זה בא? ביל קאוליץ: לא, בכלל לא. למעשה, אמא שלי כמעט אף פעם לא מתאפרת. זה הרצון שלי. גם בעבר וגם בהווה&nbsp; הייתה לי תשוקה גדולה ערפדים.

 

איזה תפקיד בהצלחה של טוקיו הוטל תופסת התספורת שלך? ביל קאוליץ: אני חושב שחלק גדול. לכל דבר יש ערך: בגדים, סגנון, אישיות ומוסיקה. זה יהיה די מוזר אם היינו מנגנים מוסיקה, ולא היינו שמים לב לסגנון. טום קאוליץ: אבל זה חשוב רק כאשר הכל אמיתי. יש אמנים מדהימים רבים, אשר אני לא תומך בהם, כי הם משנים את כל הסיגנון שלהם בשביל ההופעה. זה תמיד מורגש. יש לי הרגשה שכל זה סוג של זיוף. ביל קאוליץ: טום ואני, אפילו בבית הספר, הלכנו ככה. טום קאוליץ: בדיוק, אנחנו תמיד היינו ככה. ועל הבמה אנחנו נראים באותה צורה כמו בחיים רגילים. כפי שאמרתי, בחיים האישיים אנחנו נראים אותו דבר, רק שכבר אין לנו חיים אישיים, אז אי אפשר להשוות. אבל קודם לכן זה היה כך.

 

מתי היתה הפעם האחרונה שבה הצלחתם ליהנות מההזדמנות להיות בלתי מזוהה? ביל קאוליץ: בשנת 2008 המוקדמת, כאשר הגענו בפעם הראשונה לאמריקה. זה היה מגניב ללכת בלי שומרי ראש. אבל באותו זמן אתה אומר לעצמך: "הייתי רוצה שיראו אותי כאן, שאנשים ישמעו את המוזיקה שלנו של הלהקה שלנו", אתה כל הזמן עם רגשות מעורבים למדי.

כל הזמן מכים בך רגשות מעורבים? ביל קאוליץ: חווינו את הרגשות האלה בשנים הראשונוצ. כמובן, זה בא לידי ביטוי בחיים שאנו חיים כעת.ואנחנו, כמובן, מודעים לזה. ואנחנו צריכים להרגיש את זה שוב ושוב. טום קאוליץ: גדלנו בכזה חור. אנחנו באמת לא הרגשנו נורמליים, מקסימום - דמויי אדם. ועכשיו אין הרבה מקומות שבהם אני יכול להירגע ולהרגיע לחלוטין את הנשמה. למעשה, התחושה מתרחשת רק בבית. וזה כ -20 ימים בשנה. בשאר הזמן, כשאתה הולך לאנשהו, אתה מרגיש כמו זר. בסיטואציות מסויימות אתה פשוט לא מבין מה עושים לך.

זה לא מדאיג אתכם כי שהחיים בכלוב יכולים להשפיע עליכם כמו שהשפיעו על כוכבים אחרים? ביל קאוליץ: כשאני רואה אמנים שיושבים על גלולות או נמצאים בדיכאון, אני מבין, כנראה טוב יותר מאשר אלה שאינם רגילים לחיים כאלה. אבל אני פשוט מאושר שיש לי טום, ושאנחנו יכולים לתמוך זה בזה. אחד מבני המשפחה שלך תמיד איתך. וגם כלהקה אנחנו ביחד כבר כמעט עשר שנים, אנחנו מכירים טוב מאוד אחד את השני. עבור בריטני ספירס או בשביל כל זמר אחר, כמובן, קשה הרבה יותר.

כמה גדולים הסיכויים שלכם לפגוש את בחורת החלומות שלכם בסופרמרקט? ביל קאוליץ: כמובן, יש תקווה. אני תמיד אומר הסיבה היחידה לקום בבוקר! אני רוצה להיות נאהב! אני רוצה למצוא אהבה, אחרת כל השאר הוא חסר משמעות. יש לנו משפחה וחברים אשר תמיד יהיה חשובים לנו. אבל אני בהחלט מקווה שאני אתאהב. אני מבין שזה בדיוק הדבר המדהים ביותר שיכול לקרות בחיים שלי. במהלך החמש השנים האחרונות, מאז תחילת טוקיו הוטל, לא היו לי יחסים בכלל, שום דבר שפנה בכיוון זה. אבל אני מקווה שיהיה לי סיכוי.

 

הצלחת ליצור קשר עם אחת מהיפהפיות של הוליווד שאיתן נפגשותם בלוס אנג 'לס? טום קאוליץ: לדבר בכנות, אין מחסור במספרי הטלפון. יש כל כך הרבה מהם בפלאפון שלי, יום אחד לא יספיק לי בשביל כולן. ביל קאוליץ: הבעיה היא, שאף פעם אתה לא מצליח באמת להכיר את הבן אדם. הכל כל כך שטחי. והכל מתרחשכל כך מהר. רבים מאמינים שזה מספיק ביחד באיזה אירוע. אבל בסופו של דבר, זה לא הכל. לכל אחד יש הסרט שלו, את לוח הזמנים המפוצץ. וכאשר המצלמות נעלמות, הם בורחים בחזרה לחדר ההלבשה שלהם, חושבים רק על עצמם. לכן, אין שום דבר מוצק. בעוד באותו זמן אני מבין שזה בדיוק הדבר המדהים ביותר שיכול לקרות בחיים שלי.

 

 

 

תירגום של 'הומנואיד' בגרמנית

 

קרדיט לקסניה על התירגום

 


מאת: אנג'לינה

שעה: 11:15

 

טוב לפני שאני יוצאת אני אעשה עידכון קטן ((:

 

חגורה של BK (ביל קאוליץ)

 

 

WETTEN DAS

 

 

 

             

 

Geisterfahrer

 

האישה ששרה בשיר הזה היא בת 30, וקוראים לה Jana Pallaske. היא זמרת גרמניה וכך היא ניראית:

 

http://images.artnet.com/artwork_images_424236030_350061_jim-rakete.jpg

 

הוכחה שזאת באמת היא שרה (מהדיסק הומנואיד):

 

 

שיר שלה:

http://www.youtube.com/watch?v=wQ2xWxEphdY

 

 


 

מאת: פזפז

שעה: 9:45

 

כאן פזפז לא התבלבלתם XD

חח פשוט יש לי מאוחר יותר עבודה אז בגלל זה קמתי מוקדם =P

אני ואנג'לינה נשתדל לפרוץ כמה שאפשר, (אמילי באילת עד חמישי)

 

אני כנראה קצת פחות כי אני עובדת ויש לי חוג ועוד מבחנים ללמוד אליהם אבל יהיה טוב^^

 

מתחיל בפריצת בוקר D=

 

* לא לשכוח להצביע!

 

 

 

(אנג'לינה שימי בבקשה את ההצבעות כאן בארץ בפריצה שלך)

 

 

*מתכנית אירוח אתמול בגרמניה-  "Wetten, dass .."

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=6g97pekksFo&feature=player_embedded

 

 

כתבה קטנה על התכנית-  "Wetten, dass ..."

 

 

זה חייב להיות ערב מיוחד בשביל טוקיו הוטל!

בקרוב יגיע הזמן שוב! חוזרים לאחר חופשת הקיץ, עם האלבום השלישי שלהם חזרה למסכים.

זה הולך להיות ערב גדול, כוכבים בינלאומיים כמו: וויטני יוסטון (49) או נלי פורטדו (30) וגם מייקל "בולי".

 

בשביל מופע בידור זה הולך להיות מרגש במיוחד: הלהקה טוקיו הוטל חוגגת את הקאמבק שלה

בערב הזה ומציגים את הסינגל החדש שלהם אוטומטיק.

 

הערב הזה מובטח להיות משעשע! אז לא לשכוח להדליק את טלוויזיה.

(התרגום היה מעט נכה אבל בסדר הכוונה היא שהתכנית אירוח הזאת חשובה חח)

 

 

_______________________

 

מהתכנית אתמול

 

 

 

 

 

 

 

free image host free image host free image host free image host

 

 free image host free image host free image host free image host

 

 free image hostfree image hostfree image hostfree image host

 

    free image host free image host free image host

 

 free image hostfree image host free image hostfree image hostfree image host

free image host free image host free image host

 

 free image host free image host free image host free image host

 

בשדה תעופה של מילאנו

 

 

חח הפירסינג בפיטמה כנראה

 

http://tokio-hotel-de-4ever.blog.cz
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 

 

 ____________________________________________

 

עד כאן הייתי בינתיים, לא לשכוח היום ב-13:00 מפגש מכירות כרטיסים בעזריאלי DD=

יום טוב שיהיה 3333333>

 

 

 

אל תשכחו את מכירת החיסול של עמית ביצ'- שתתקיים במסיבת המעריצים ב8.10,

כל פריט ייחודי, לחצו על התמונה וכנסו לפוסט למטה לעיין בפריטים (רק חלק קטן מצולם):

-תגיבו שאלות בפוסט הזה.

97740749.jpg

תצביעו בסקר של המכירה את דעתכם-

http://www.skarim.co.il/poll/amitbtch/27199/

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 4/10/2009 09:45  
175 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)