לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

אדם למברט מדבר על ביל...






כאן אנג'לינההה אחרי יומיים מטורפים במיוחד!
טוב, עכשיו אני עושה עידכון, ובערב אני או אמילי נעשה עידכון.

הצבעות:

100FM

מעריב לנוער





מאת: אנג'לינה
שעה: 15:10

האם ביל קאוליץ הופך לפרינס?





נקווה! הנה הסולן של ט"ה בבכורה של ארתור והמינימונים 2. הוא דיבב את החלק של ארתור.  ב -Cinestar סוני סנטר בברלין בסוף השבוע. ואלוהים לביל יש את הניצוץ הזה!


היה לו צבע מלכותי, סוודר סבתא עצום  (עדיין שיקי!), ופלטפורמה, שגרמה לנו לחשוב שאולי הוא עושה אתהצעדים הלא כ"כ עדינים בהפיכה לזמר פרינס.


ולמה לא? לביל ולפרינס יש כריזמה על הבמה, כמו כן גם קריאת טיגר על כוח הכבידה ושיער נוצץ. ושניהם, ביל ופרינס, מובילם צבא שלם של מעריצים.


הבלוג של טום

זה כנראה הסירטון הכי מרגש שראיתי...התאמצתי שלא לבכות...






אדם למברט דלוק על ביל




ילדה: אני רוצה לדעת על איזה מפורסם אתה דלוק?
אדם: עכשיו אני לא צריך להתבייש. פעם התביישתי בזה, והייתי כזה "ווהוהו". בעייני ביל כ"כ יפה. ביל קאוליץ מט"ה.
אישה: או באמת?
אדם: אני חושב שהוא יפה.אני מרותק ממנו. אני אוהב את המראה האנדרדוגי שלו. זה מרתק בעיניי.





BRAVO  - טוויטר


http://i47.tinypic.com/301djd1.jpg



פססט! סשה התקשר לביל וטום...

XDDD


 
נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 25/11/2009 14:49  
2054 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)