לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

תמונות נדירות של גוסטאב בבריכה במקסיקו !


הלווו כאן אמילי D:

היום אני יעשה עידכונים ואנג'לינה בערב.



מאת: אנג'לינה
שעה: 19:30


*יותר מאוחר בערב אני אפרוץ עם תירגום לסירטון שאמיילי שמה*

BILD



תכשיטים

ביל תמיד אוהב לענוד תכשיטים. האהובים עליו הם: שרשרת כסף עם מפתח. "אהבתי, אז קניתי את זה." ביל אוהב לקנות בגדים בהמבורג בחנותElfcraft Hesometimes שם הוא גם קונה את הטבעות .

ציפורניים

הנה הצד הנשי והמאוד ברור של הרוקר. "יש לי ציפורניים מזויפות", אומר ביל. הצבע האפור מרוח בצורה מושלמת. כל שלושה שבועות או ארבעה הכוכב משנה את סיגון הלק.

שיער

בצדדים ביל "מגלח" את השיער והאמצע למעלה. השיער שלו נעשה על ידי האמנית נטלי פרנץ. ביל: "כשאנחנו בשדה תעופה אני עם קפוצ'ון - כל דבר אחר יהיה יותר מלחיץ."

סוודר

 ביל בסוודר הכותנה שלו בצבע: סגול! מהו המחיר והיכן הוא קנה אותו? אין לנו מושג.

 מכנסיים

ביל לובש מכנסיים שחורים פשוטים, אבל יקרים. המכנסיים עוצבו על ידי כריסטיאן דיור." זה המעצב האהוב עלי ", אמר ביל. המחיר: 260 €!


BRAVO



כולם לזוז הצידה! הנה המתופף גוסטב מטוקיו הוטל במקסיקו, שם הלהקה ערכה סיור קידום מכירות של האלבום החדש. בכל כוחו, גוסטב קופץ לתוך בריכת המלון! ככה הוא חוגג את ההצלחה של הלהקה שלהם, הרי האלבום הומנואיד בראש מכירת האלבומים במקסיקו! פלופ!

BAZZWORTHY




בזמנכם הפנוי אתם מבקרים ב-YouTube?  אתם מסתכלים על סירטוני מעריצים, קוראים את התגובות?

ביל: לא, אני לא משתמש ב- Youtube. אני לא אוהב לצפות בהופעות וראיונות שלנו. אני אף פעם לא הולך לאינטרנט ומחפש את זה. אני לא אוהב לראות את עצמי בטלוויזיה. אני לא עושה את זה.

 טום: נכון. אני לא יכול לסבול את זה.


ומה לגבי הסירטונים, שנעשו על ידי המעריצים בשבילכם, אתה יודע: "אני אוהבת אותך, אתה - הלהקה האהובה עליי"?

ביל: זה תלוי, אם הם שולחים את זה אלינו אז אנחנו רואים את זה. אבל אני לא נכנס ליו טיוב.

טום: כן.

ביל: אני לא ביו טיוב, כ"כ.

אני רוצה לדעת מה אתם חושבים על המעריצים הבנים שלכם?

טום: מעולה.

ביל: כן, למה לא? אני לא חושב שאתה עושה מוזיקה בשביל אדם מסויים, אני חושב שזה נהדר כשכולם יכולים להקשיב לזה. לא משנה איזה גיל.

טום: גם סבים.

כולם: כן.

טום: זה בשביל כולם.




טום, מאיפה אתה משיג את החומר שאתה שם בבלוג? לפעמים יש לך דברים משוגעים שם.


טום: לפעמים זה מחברים שלי, הן שולחים לי דברים מטורפים. ולפעמים אני עושה את זה בעצמי, חורש באינטרנט ומחפש דברים משוגעים. כן, זה הכל.

האם אי פעם שקלתם לשחק בסרטים?

ביל: אני חושב...שאם זה יהיה הסרט הנכון, התסריט הנכון ובזמן הנכון, אז אני אעשה את זה. אבל אני בהחלט מעדיף לשיר. אני לא חושב שאניטוב במשחק.

טום: הייתי שמח לנסות.

ביל" הייתי שמח לנסותאבל זה חייב להיות הסרט הנכון. אז, כן...אולי דימדומים? אני חושב שזה יהיה נהדר. אם מישהו היה שולח לי את התסריט של דמדומים אז הייתי מסכים.

טום: כן.

ביל: זה תסריט מגניב. הייתישמח לגלם ערפד, או ג'אנקי (?!)

זה התקיד של קריסטין.

ביל: קריסטין? היא ג'אנקי?

לא, אבל יש סרט גרמני עם קריסטין שהיא ג'אנקי.

ביל: טטיאנה F.

זה משוחזר.

טום: כן, זה יהיה נהדר.

ביל: או ערפד או...

שאלה אחרונה...

טום: הייתי רוצה לאמר משהו בקשר לסרטים. הייתי שמח לשחק ברמבו, רוקי?

גוסטב: כן זה בהחלט קל מאוד.

טום: או הנקוק?

איך היו החיים לפני ט"ה?

ביל: אני לא יכול להיזכר בחיים שלי לפני טוקייו הוטל, כי אנחנו כבר 10 שנים ביחד. אני חושב שהיה משעמם.

כולם: כן!

ביל: הייתי עם טום, התחלנו לעשות מוזיקה בגיל 7.

טום: כן....

ביל: זה היה בלי גיאורג וגוסטב.

טום: זה היה זמן מעולה בלי גיאורג וגוסטב.


SAT1



ביל: כמובן, כולם עושים  טעויות. ו.. כן, על הטעויות שלי, כמובן, תמיד כותבים ... אני חושב שכולם, כולל עצמי, מבצעים פעולות, אשר ניתן לקחת כדוגמה לעקוב, לאמץ ... אבל, כמובן, לכולם, וגם לי, יש מעידות.

 ביל: למעשה, בשבילי, אין חזק מידי.  להיפך, הסיוט הכי גדול בשבילי הוא אם אנשים רק ימחאו כפיים.


אויי איזה חמוד





שעה: 14:15

מאת:אמילי




טוקיו הוטל TV :



להורדה:



http://depositfiles.com/files/uwc7q5q0h



ראיון לטיין :



להורדה:


http://www.megaupload.com/?d=BPRBS6WU



יוו איזה חמוד גוסטאב *_* [תקשיבו למה שהוא אומר בסוף] אשמח במידה ומישהי בתגובות תתרגם רק את השאלות (:



להורדה


http://www.megaupload.com/?d=4SZB1VMR



תמונות של גוסטאב בבריכה במקסיקו :


free image hostfree image hostfree image host



עוד קעקוע של מעריצה:




כמו שאפשר לראות לא יצא הרבה חומר יצא כתבה חדשה שיהיה תרגום שלה בפריצה של אנג'לינה

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 26/11/2009 14:12  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)