לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

יום אנג'לינה DD:


 

   

 

 

היום אני עושה עידכון כלללל היום (:

הצבעות:

100FM

מעריב לנוער

גראמי


בשביל הגראמי צריך לרשום:

* What song should be nominated for Record of the Year?
Tokio Hotel - Automatic
* What album should be nominated for Album of the Year?
Tokio Hotel - Humanoid
* Which artist should be nominated for Best New Artist?
Tokio Hotel


מאת: אנג'לינה

שעה: 21:40

 

חח לא ייצא שזה יהיה רק יום שלי ><"

אני לא אסביר מה קרה בדיוק אבל רק נגיד שהפגישה המשפחתית הייתה מאודד לא צפויה.

 

SEVENTEEN.COM

 

מתי היתה הנשיקה הראשונה שלכם?

גוסטב: הייתי בן 14.

ביל: הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם אותה בחורה שהייתה לטום. היינו בני 10.

טום: כן, זאת הייתה אותה בחורה. הייתי הראשון.

ביל: ביום הראשון זה היה טום, ואז יום אחד מאוחר יותר זה היה לי.

 

 

על איזה מפורסמת אתם דלוקים?

ביל: אני חושב שהתאומות אולסן חמודות.

טום: בשבילי, זאת ג 'סיקה אלבה.

 

איזה אופנה של בנות מבלבלת אתכם?

טום: מגפי גומי.

ביל: כן. זה נראה כאילו היא הולכת לעבוד איפשהו.

 

איזה סרט בנות אתם אוהבים בסתר?

טום:היומן זה סרט טוב.

ביל: אני אוהב את Meet Joe Black.

גיאורג: אני אוהב מארלי ואני, אבל זה היה עצוב.

 

איזה שחקן יגלם אתכם בגרסא הקולנועית של החיים שלכם?

טום: בשבילי זה יהיה בראד פיט.

גוסטב: השחקן האהוב שלי מת! זה היה ג 'יימס דין, ועכשיו, אני לא יודע.

 

מהי עבודת החלומות שלכם?

ביל: הייתי עושה משהו עם אופנה.

גיאורג: אני לא יודע.

טום (אל גאורג): אתה תמיד רציתי להיות רופא שיניים. (חח יורד על אבא שלו XDD)

גוסטב: הייתי קצין משטרה.

 

אם יכולתם להתחלף עם מישהו בעולם ליום אחד, מי זה יהיה?

טום: אני יהיה ג 'סיקה אלבה.

ביל: גאורג יהיה אני כי אני חושב שאלו יהיו חיים כאלה קלים - אין מה לעשות על הבמה!

 

למי במשפחה שלכם אתם הכי קרובים?

ביל: אנחנו (ביל וטום)  אחים, אז אין לנו סודות.

גיאורג: אצלי, לאמא שלי.

גוסטב: אחותי.

 

מהו אתר האינטרנט האהוב עליכם?

ביל: אני לא נכנס לשם לעתים קרובות, אני רק בודק את הדואר האלקטרוני שלי. האתר האהוב עלי הוא גוגל.

טום: גוגל או YouTube. יש לי בלוג, ולפעמים אני מחפש קטעי וידאו חדשים.

 

מהו המזון המהיר בלעדיו אתם לא יכולים לחיות?

גוסטב, ביל, וטום: פיצה!

טום: אני חושב שהפיצה הטובה ביותר שאתה יכול להשיג היא בניו יורק. זה באמת טוב.

 

מהו ההרגל הכי גרוע שלכם?

ביל: גיאורג תמיד מאחר.

גיאורג: לפעמים אני מגיע קצת באיחור.

טום: גיאורג הוא עצלן. ביל, אני לא יודע. הוא שר לעתים קרובות מדי. הוא תמיד שר כל היום כולו. ואני אין לי שום הרגלים רעים.

ביל: לא, אין לך. הוא מושלם.

 

מה השיר האחרון לו הקשבתם ב-iPod שלכם?

טום: לשיר חדש על ג 'יי.

ביל: בשבילי, זה היה "זה לא אומר כלום" מאת The Stereophonics.

 גוסטב: "הטוב ביותר" של פיל קולינס.

 

מהו הדבר האחרון שקניתם?

ביל: ספל קפה.

טום: קפה, עט, וגם מסטיק.

 

על מה חלמתם אתמול בלילה?

טום: אני לא זוכר.

ביל: אני פשוט כל כך עייף. אני חושב שהיה לי חלום אחד.

טום: לפעמים יש לנו אותו החלום.

ביל: אנחנו נפגשים בארוחת הבוקר ומדברים על החלומות שלנו, והם אותו הדבר. זה טירוף!

 

כמה כסף יש בארנק שלכם עכשיו?

גיאורג: אפס.

ביל: כלום.

טום: יש לי 50 יורו.

גיאורג: לטום יש את כל הכסף שלנו. הוא הבנק שלנו.

 

השלימו: כשהייתי בן 17 הייתי ______________.

טום: באמת, באמת אדם טוב.

גיאורג: נראה טוב.

טום: ניראתי טוב והייתי אדם טוב בכללי.

ביל: בסיבוב הופעות.

גוסטב: בסיבוב הופעות עם להקה מדהימה.

 

 

 

 

מוצרים חדשים של ט"ה

 

Free Image Hosting

 

 

דיויד בפרימיירה של ארתור והמינימונים 2

 

 

 


שעה 16:38

מאת:אמילי

 

שלום כאן אמילי אנג'לינה אצל המשפחה שלה אז שהיא תחזור היא תפרוץ

אז עכשו אני פה D:

 

LOS 10 :

חלק 2:

 

VIVA TV אתמול :

 

מסיבת מעריצים -צ'כים:

Click for a larger view

עוד כמה תמונות מארתור והמינימונים:

 

עוד קעקוע של מעריצה :

     

נייס :

 

דומים ?

River Phoenix (actor ya fallecido, hermano de Joaquín Phoenix)

Derek Hough (bailarin de Dancing with the Stars)

 


מאת: אנג'לינה שעה: 14:00 TEEN.COM ביל: היי, אנחנו ט"ה ואתם צופים בTEEN TV. מי הכי מצחיק? גוסטב,טום,ביל: גיאורג. גיאורג: טום. טום: גיאורג. הוא מגושם. הוא לא רוצהלהיות מצחיק אבל הוא מגושם מאוד, והרבה דברים מצחיקים קורים לו. ביל: תסתכלו עליו. טום: תסתכלו עליו. ביל: הוא נראה מצחיק. טום: הוא בחור מצחיק. מי הכי מסריח? גוסטב,טום,ביל: גיאורג. גיאורג: גוסטב טום: גיאורג פשוט לא אוהב להתקלח. גיאורג: אני יכול לנסות אם אתה רוצה. טום: הוא אוהב את זה, אבל לפעמים.... ביל: *משו לא מובן* כולם: נכון... מי הכי מוכה כוכבים? כולם: טום. ביל: אם זאת ג'סיקה אלבה זה טום. טום: אם זאת ג'סיקה אלבה זה אני. מי מתלבש הכי יפה? ביל, גוסטב: ביל. גיאורג: גיאורג. טום: טום. ביל: או גוסטב אתה כ"כ מתוק. טום: מה שלך? גיאורג חחחח ביל: כמ שאמרתי הוא מצחיק. מי הכי מבולגן? ביל, טום, גוסטב: גיאורג. גיאורג: ביל. ביל: הא?ביל? גיאורג: כן. אתם משעמים, זה כל הזן השם שלי. מי הכי חברותי? גיאורג, ביל, טום: ביל. גוסטב: טום. ביל: גוסטב? טופ: כן. ביל: הוא בכלל לא מדבר. אני מדבר כל היום וכל הלילה. טום: ביל. ביל: אני חושב שזה אני. כולם: כן. מי הכי חכם? ביל, גיאורג: זה ממש קל. ביל: ביל. גיאורג: גיאורג. טום, גוסטב: טום. מי הכי מטורף על בנות? כולם: טום. מי הכי רועש? כולם: ביל. בי: כן, כנראה שזה אני. מי הנהג הכי גרוע? כולם: גוסטב. גוסטב: זה אני. טום: נהכון. ביל: ואין לו רשיון יותר. טום: הוא לא יכול לנהוג במשך שנה וחצי. הוא עשה תאונה. גוסטב: רק פעם אחת. מי השקרן הכי גדול? כולם: גוסטב. גוסטב: השקר הכי גדול שאני אומר אותו כל יום הוא, שאני אוהב את אוהב בחורים. כולם: אוווו ביל: גוסטב זה כ"כ מתוק. ארתור והמינימונים - VIVA *יהיה לזה תירגום ברגע שייצא אחד* ציורים

ביל המחליף של בלה XDD
נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 27/11/2009 13:07  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)