לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

שבת בבוקר יום יפה D:


שאלום כאן אמילי אז קודם לפני הכללל לפני שפתחתם את העיניים שלכם לפני ששתיתם שוקו

להצביעה #%#$%

 

100FM

מעריב לנוער

גראמי

בשביל הגראמי צריך לרשום:

 * What song should be nominated for Record of the Year? Tokio Hotel - Automatic * What album should be nominated for Album of the Year? Tokio Hotel - Humanoid * Which artist should be nominated for Best New Artist? Tokio Hotel

VOTE HERE


 

האתר של מאי וקארין.

אוקי אז כאן אמילי לפני מספר דקות דיברתי עם מאי וקארין בפלא.

 

בשיחה אמרתי להן את כל מה שאני חושבת,והן אמרו לי את כל מה שהן חושבות.

הסברתי להן מה אני הבנתי מהן וגם הן הסבירו לי מה הן הבינו.

ניהלנו שיחה בצורה מאוד בוגרת ותרבותית.

הבנו את הצדדים שלנו והחלטנו פשוט שמה שהיה היה,היו דברים לא בסדר גם מהצד שלנו.

אבל במידה ונמשיך ונריב על זה לא יצא מזה כלום.

 

אנחנו בלוג הם אתר יש לנו את אותה מטרה כל אחד יכול להתעדכן איפה שהוא רוצה וגם כמובן בשתיהם.

במידה ונעשה איזה פרוייקט משותף או כל דבר אחר  נעדכן אותכם.

 

הכי חשוב שהכל הסדר ואין טעם לפתוח את הנושא לדיון כי לא משנה מה היה,משנה מה יהיה ואני חושבת שבשת הזאת

נצליח לשפר קצת את הקהילה ואולי גם קצת את הבלוג.

 

 


 

 

נמאס לי שכל פעם בחדש נפתח הנושא הזה

יש לי רעיון,בתגובות תכתבו את כל מה שמפריעה לכם בבלוג-ואתם חושבים שצריך לשפר.

ואנחנו נשפר את זה במידת הצורך.

ככה תיהיה יותר הבנה בין המנהלות למעריצים.


הייתי רוצה להסביר לכם את המצב.

אוקי תראו מאוד חשוב לי להסביר לכם את זה כדי של יהיה אי הבנות אחרי זה.

תראו אנחנו קהילה לא קטנה יש הרבה מאוד מעריצים [הרוב לא פעילים] אבל יש פה מעריצים.

כל כמה זמן פשוט מישהו מחליט לפתוח פורום,אתר או כל דבר אחר.

ואני לא מבינה את זה אני אגיד לכם את האמת,למה צריך להשקיעה כל כך הרבה אנרגיות

ולפתוח פורומים ולפתוח אתרים ועוד לשלם עליהם כסף.

זה גורם לתחרות

זה גורם לפילוג המעריצים.

למה אי אפשר לעשות משהו ביחד ?

במידה וכל מעריץ עכשו יפתח פורום יפתח אתר אתם יודעים איזה באלגן יהיה פה ?

אחד יגיד הם אמרו ככה השני יגיד וזה עשה ככה.

לא יהיה גיבוש,במקום שכולם יבואו למפגש אחד ענק יהיה 10 מפגשים

שלכל אחד יגיעו גג 10 מעריצים.

אז מה עשינו פה ?

 כולנו מעריצים לכולנו יש את אותה מטרה.

 

אני פשוט רוצה שתחשבו לפני שאתם עושים משהו אל תחשבו רק על עצמכם

"אני עכשו אפתח פורום הוא יהיה פופולרי וכאשר תיהיה פה הופעה אני אכנס בטוח למאחורי הקלעים ויפגוש את בילוש"

 

תעשו לי טובה,גם לפני שנה אנשים חשבו את זה ועובדה שרוב האנשים שנכנסו לא היו מנהלי בלוגים\אתרים.

 

 

אני לא רוצה לגרום לריבים או משהו כזה אבל אני גם לא רוצה שהקהילה פה תתחיל להתפצל !

 

אני בעד לחשוב על משהו,על פיתרון עם מנהלי הפורומים-אתרים.

כי במצב וזה ימשיך ככה לא תיהיה פה קהילה.

 

בקיצור מה שאני רוצה להגיד זה שלפני שאתם פותחים אתר\פורום.

תחשבו על זה דברו עם אנשים שתפו אנשים שזה יהיה בשיתוף פעולה

כי רק ככה זה יצליח.

 

למי שיש משהו להגיד תגידו בתגובות-> תגובות עם קללות או משהו מעליב נמחקות מיד.

 

אני לא אומרת לכם לסגור את האתרים או הפורומים

אני פשוט אומרת שאולי כדי שיהיה יותר שיתוף פעולה

בין כולם ולא תחרות.

 


ועכשו אפשר להמשיך (:

שעה: 12:39

מאת:אמילי

 

בקרוב פורים מי שעדיין לא החליט למה הוא הולך להתחפש אז קבלו את הקולקציה של "הפניינג"

 

חחחחחחחחחחחחח גוסטאב XDDDDDDDDDDD

 

החוברת פוסטרים או המדבקות :

Free Image Hosting

 

אותו ווסט:

 ->  

 


טוב לא יצא חומר אז בפריצה הבאה אנחנו נעשה איזה תחרות או משהו אשמח לקבל עזרה

אז למי שמשעמם עכשו ובא לו לעזור לי להכין פעילויות זה יהיה נחמד D:

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 28/11/2009 12:37  
257 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)