לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

ביל וטום כבדי שמיעה??+ עמית ביצ': לונדון היר איי קאאמ (:


 
 
כאן עמית ביצ' (:
באתי להפרד מכם לשבוע,
אני טסה מחר ללונדון !
הולך להיות כזה מדהים בע"ה 555
אני יתגעגע אליכם ולבלוג, ולנאצה במיוחד..
מי ינאץ לי שם? :(
חשבתי על זה, אני התמנייה-טורקיה הבלונדינית הראשונה
שתנחת בלונדון לפי דעתי XD
בכל מקרה אתגעגע
ואני יודעת שאתם תתגעגעו מאוד אל תשחקו אותה :C
 
אוהבת המון 3>,
עמית ביג ביצ'.
(על משקל ביג בן)
 
לונדון איז וויטינג פור מיייייייי .
 

 
 

כאן אנג'לינה ((: אמילי כנראה תעשה פריצה נוספת בארבע אבלבערב רוב הסיכויים לא יהיה עידכון כי לשתינו יש אספת הורים 

*עמית ביצ': גם לי יש אסיפת הורים היום, מה זה ארצי?XD*

 

היום בשעה 20:00 יהיו משחקים בתגובות DD:
 

תצביעו בשלושה קישורים האלה לאוטומטיק:

100FM

מעריב לנוער

גראמי

גלגל"צ

 

בשביל הגראמי צריך לרשום:

&nbsp;* What song should be nominated for Record of the Year? Tokio Hotel - Automatic * What album should be nominated for Album of the Year? Tokio Hotel - Humanoid * Which artist should be nominated for Best New Artist? Tokio Hotel

VOTE HERE

 

 


מאת: אנג'לינה

שעה: 20:20

 

BILD - המלא

 

הם הלהקה המוצלחת ביותר בגרמניה, אלבומם השלישי, "הומנואיד" זה עתה הושק, בחודש פברואר, בילד דיבר עם ארבעת הרוקרים מט"ה. ביל (20), טום (20), גיאורג (22) גוסטב (21) על אהבה, מעריצים ועל שמיעה.

 

 באמת אחרי כל השנים האלה עם הצרחות לא עשיתם בדיקת שמיעה?

 

טום: אני וביל לא שומעים טוב מהלידה. בגלל זה אנחנו מדברים כל כך חזק.

 

 ביל: כן, ועכשיו זה אפילו יותר גרוע, כי המוזיקה חזקה מדי ושמעתי את הצרחות. אבל זה נחמד! אנחנו חושבים שזהטוב שהמעריצים צורחים ומביעים את הרגשות שלהם.

 

בילד: ב-28 בפברואר תהיה לכם הופעה בColor Line Arena . מה ישמח את המעריצים שלכם?

 

ביל: זאת לא תהיה סתם הופעה, אבל הופעה מאוד, מאוד גדולה. עם זאת, מעצב הבמה מלונדון, פיתח עבורנו הופעה מרשימה - עם זיקוקים, מסך LED, והרבה חלקים נעים.אנחנו ניסע בשני אוטובוסים- ויותר מתריסר משאיות אחרינו.

 

בילד: משנים את הנושא! ביל, באמת לא היתה לך חברה מאז שהיית בן 15?


ביל:כן.

 

בילד:אין זמן?

 

 ביל:" דווקא בגלל שזה לא הוגן. אם אני מתאהב, אני עוזב הכל אני יכול גם לעזוב את העיר או את המדינה. אבל העובדה שאני יוצא רק לעיתים רחוקות, אז לא היתה לי הזדמנות להכיר מישהו או להעמיק קשר איתו - חוץ ממפורסם או עובד.

 

תמונה: איך זה צריך להיות?

 

ביל:מהמראה, אני לא יכול לאמר כלום. בשבילי זאת תהיה אהבה ממבט ראשון. צריכה להיות לי הרגשה שאני יכול לסמוך עליה. וזה חייב להיות ספונטני ומלא חיים.

 

בילד: מה עם חיי האהבה של אחרים?

 

גיאורג: יש לי חברה כמעט שנה.

 

טום: חוץ גיאורג, כולם לבד. לא הייתי מאוהב בחיים שלי. בחוץ, יש הרבה נשים יפות. היא צריכה להתאים לי לגמרי.

 

 

 


מאת: אנג'לינה

שעה: 15:00

 

 BILD

 

בראיון חדש עם העיתון בילד טום אמר דבר מפתיע, אשר יכול להיות בדיחה בגלל האופי הבדחני שלו:

 

 טום: ביל ואני שומעים מלידה גרוע. בגלל זה אנחנו מדברים כל כך חזק.

 

 זאת התשובה אשר ניתנה כאשר נישאלו אם לא הפכו לחירשים בגלל צרחות המעריצים. חוץ מזה, אנחנו יודעים כי הבנים לא שומעים את הצרחות בגלל אוזניות מגן מיוחדות.

 

 ביל שיתף אותנו עם הסודות לקראת הסיבוב הופעות החדש: "אלו לא סתם הופעות, אבל הופעה מאוד, מאוד גדולה. עם זאת, מעצב הבמה מלונדון, פיתח עבורנו הופעה מרשימה - עם זיקוקים, מסך LED, והרבה חלקים נעים.אנחנו ניסע בשני אוטובוסים- ויותר מתריסר משאיות אחרינו! "

 

BAZZWORTHY

 

 

אם יכולתם להחליף מקום עם מישהו עם מי הייתם מחליפים?

 

ביל: אני חושב שכולנו היינו רוצים להיות נגני בס. זאת העבודה הקלה ביותר שיש.

 

 גיאורג: אני הייתי רוצה להיות ביל.

 

 ביל: לא. זה לא נכון.

 

טום: אני הייתי רוצה לתופף על תופים. אני מתופף טוב.

 

ביל: אז אני חושב ..אני לא יודע לנגן על כלים, אז הייתי בוחר בבס. כי הכי קל לנגן על הבס. אני חושב שהכי קל ללמוד לנגן עליו. הכי קל לגיאורג.

 

גיאורג: כמו תמיד. תמיד רציתי לדעת מה זה הופעה בשבילכם? מה מרגישים? מה עובר בראש שלכם?

 

ביל: אניחייב לאמר שאנחנו מאוד לחוצים. אז אנחנו פשוט יושבים במאחורי הקלעים, מדברים. ואתם יודעים, משתגעים וצורחים. אנחנו לחוצים לפני כל הופעה.

 

טום: כן.

 

ביל: ואני מאוד מרוכז.אני חושב ש-5 דק' לפני ההופעה אני לא יכול לאמר מילה. אני פשוט נמצא בפוקוס.

 

טום: כן, אבל אני חושב שכשאתה על הבמה שום דבר לא עובר בראש שלך.

 

ביל: אתה פשוט נהנה על הבמה. אתה נותן הכל...

 

טום: המוזיקה.

 

ביל: המוזיקה והמעריצים. אז אני לא יודע.

 

ביל:אתה צריך להתנסות בזה כדי להבין מה זה. מאוד קשה להסביר את זה.

 

STARS STORY

 

 

 

גיטרה מט"ה

 

 

2 ברות מזל מקולומביה, קיבלו גיטרה חתומה של ט"ה במתנה.

 

NRJ

 

 בכירים אישרו כי ט"ה יהיו בטקס הפרסים הצרפתי NRJ.

הטקס יתקיים ב-23.1.10. 95% ט"ה יזכו בפרס "האומן הטוב ביותר מחו"ל".

 

EMA- אפטר פרטי

 

 

 

 

ט"ה עם פיט ונץ

 

 

 

פוטושופ

 

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 30/11/2009 14:08  
195 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)