לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

עידכון מפי אירה (:!


היי בננות,
כאן אירה!!!
התגעגעתי כל כך לכולכן! 
וואוו, לא ביקרתי בישראבלוג שנים ברצינות... התגעגעתי להכל.
טוב בלי הרבה בירבורים, יאללה עידכוניישן!

שמועה: יהיה קליפ לשיר "If I Die Tomorrow"

טוקיו הוטל מלזיה:
היי חבר'ה! אנחנו ממש ממש מקווים ש-"If I Die Tomorrow"יהיה הסינגל הבא מDirty Bass (האלבום ההבא שיצא של הלהקה Far East Movment). אנחנו נהיה שמחים במיוחד אם יהיה קליפ גם כן, עם ביל קאוליץ בו כמובן. אנחנו אוהבים אותכם ובבקשה תבואו בחזרה למלזיה בקרוב.
תביאו את צוות Cherrytree איתכם, אנחנו מתגעגעים אליכם! הרבה אהבה♥

Far East Movment: 
לא יכולים לחכות עד שנוציא את הסינגל ונצלם את הוידאו.. תישארו *משהו לא מובן, בדיחה פרטית של המעריצים*

היתכן שיהיה קליפ?:O

מעריץ שהפך להיות גיבור
 
מעריץ של טוקיו הוטל, ליסה בן ה-14, הפך להיות גיבור מקומי עם מכוניתו "חופש 89" בתחרות השנתית של מכוניות סקסוני.

מיט & גריט בציריך, 2005

BTK

ביל: טניס עם ביל ;-)


אני לא יודעת מה איתכן אבל בהתחלה, כשביל נאנח אני גמרתי.

טום: עשיתי זאת שוב ;-)


ביל: הראסטות של טום...
 

ביל: השקיעה של LA מספר...?
אני פשוט לא יכול להפסיק :-)

imagebam.com

טום: לזרוק את קליפות הבוטנים...
למטה! אני אוהב את הרעיון ;-)
imagebam.com 
 

ביל: הציפור שלי...
  

טום מדבר על מדידות איברים בינו לבין השאר;)
  

LadyRockstar: @ביל @טום אני תוהה אם אתה, גוסטאב וגיאורג אי פעם השוותם את מידות האיברים שלכם?
אני שמעתי שחברים אמיתיים עושים את זה;)

טום: חהחהחה... לא, אנחנו אף פעם לא עשינו את זה! כנראה בגלל שהם יודעים שאני אנצח בקלות...
זה כמו להשוות שלושה בוטנים עם קוקוס ענק :-)

אחח.. טום נשאר טום ;)

טום: תנועת LA

טום: המוטו שלי לימי ראשון...
אבל אני מעלה את זה ביום שני למרוות הכל ;-)

 

הפוטושום מהטופ מודל הבאה של גרמניה 10/02/2012
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com 
imagebam.com 
imagebam.com imagebam.com imagebam.com 
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com 
imagebam.com

ביל וטום בבניהאנה בלוס אנג'לס 01/04/2012
imagebam.com

סירטונים

תחרות כישרונות, מישהו שר את Black 
(בצורה מזוויעה אם מותר לי לציין)

טוקיו הוטל שיחת VIP 08.05.2012 - הפסטה של טום

"היי את זה טום, החבר האהוב עלייך בלהקה האהובה עלייך ואני רק הרגע עזבתי את הסטודיו ואני רעב ואני רוצה להכין פסטה, ארבעה מכם יקבלו את המתכון שלי בדיוק עכשיו. בקבוק אחד של קטשופ, אמ.. מוצרלה צהובה, חלב (?), הרבה *משהו שלא הבנתי* ו..כן, בתיאבון" 

טום, שחצן אחד ;)

פרוייקט "If I Die Tomorrow"

וסירטונים נוסטלגיים ומצחיקים לסגירת העידכון ;)





טוב בננות, כן אני יודעת שלקח לי זמן
אבל חיפשתי מידע שיעדכן אותכן במה שהולך בזמן האחרון, 
במה הם מתעסקים וכולי..
מקווה שזה צימצם מעט פערים,
הבנים בעיקר עובדים על שירים בסטודיו ומבלים.
שיהיה להם לבריאות.(:
שתהיה לכולן שבת שלום ואני אוהבת אותכן!

אירה♥
נכתב על ידי , 11/5/2012 20:28  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)