לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

הברווז של ביל =00


   


הצבעות:

100FM

EMA


שעה:14:32

מאת:אמילי

 

עידכנתי את הבלוג מכירות שלי [יש שם גם פוסטר חדש של ביל] מוזמנים:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=577032

 


אוקי אז כמו שאתם יודעים אנחנו רוצים להתחיל בפרוייקטים הקטנים שלנו כדי להחזיר את הלהקה בארץ ולהראות שאנחנו עדיין פה.

היום בשעה20:00 כולם להפציץ את הבלוג של טום שנמצא בכתובת:www.tokiohotel.com

להיכנס וללחוץ על הדגל הגרמני !

להיכנס לבלוג של טום,ואז לשלוח:

TH come back to israel זה מה שאתם צריכים לשלוח.

 

המטרה היא ממש להפציץ  את הבלוג שלו כמה שיותר יותר טוב.

במקביל אנג'לינה תכתוב מכתב שנשלח אותו לכל מי שאנחנו יכולים שקשור ללהקה.

 

זה יהיה השלב הראשוני יהיה עוד סירטון שנעשה ועוד מלא פרוייקטים (במידה ויש עוד רעיונות יש להגיב בבלוג של הפרוייקטים:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=527193)

 

 

 

 

 

 


מאת: אנג'לינה
שעה: 12:00

BAZZWORTHY





מה העצה הכי טובה שנתנו לכם? לגבי הקריירה, החיים - יש כזאת?


 טום: אני לא זוכר עצה טובה.


 ביל: כן. אני חושב שהדבר העיקרי - זה להיות מרוצה מעצמך, ממה שאתה עושה.


 טום: ואנחנו שונאים עצות.

 ביל: כן. יש לנו בעיה עם זה. חשוב לאהוב את העבודה שלך, להיות בהרמוניה עם עצמך.


לא להקשיב לעצות של אחרים.


ביל: כן.


בסדר, והשאלה האחרונה. אתם עדיין לא בסיבוב הופעות, אבל כבר עובדים קשה בכדי לקדם את האלבום החדש. אתם מתכוונים לקחת פסק זמן?


ביל: אנחנו מקווים שכן. אולי עד סוף השנה יהיה לנו זמן לנוח. נוכל לישון כמה שנרצה. אולי נגיע למקום קרוב לים.


טום: אי קטן.

 ביל: כן, ננוח שם. זה עדיין לא בטוח, אבל אני מקווה שזה יצליח.


בעילום שם. הרחק כולם.


 ביל: כן, לבד על האי. זה יהיה נהדר. מצוין! תודה, חבר'ה!


OKEJ





"אנחנו ביצענו מעשים בלתי חוקיים רבים!"


מחוץ למלון, מאות צעירות מחכות בציפייה לט"ה, העורכים שלנו הצליחו להיכנס פנימה. ביקשנו מביל לצייר ברווז.


היי, בחורים! קודם כל, מזל טוב לגוסטב!


גוסטב: תודה! למרות העובדה כי לא הייתה ממש חגיגה.מדברים על זה כל היום, אבל אני לא מתלונן. ובכן, לא מעט.


שמענו שמועות שאתם הם חגגתם די טוב את יום ההולדת שלכם!


טום: כן, נכון. שכרנו לונה פארק עבור המשפחה והחברים. זה היה מגניב! יכולנו לנסוע כמו שרצינו, ללא תורים. חלום שהתגשם! מדהים!


תארו לעצמכם שקיים מתקן בשם טוקיו הוטל, איך הוא יהיה?


 ביל: המתקן המהיר ביותר. ראשית, אתה נוסע ישר, נוסעים הרבה זמן על הכביש המהיר, ופתאום מתעופפים באוויר, ונתליפ בגובה רב, ולאחר מכן, בתוך שניות אתם עפים למטה!


מעשים בלתי חוקיים. היו כאלה?

 טום: כן, למעשה, היו המון, ועל כמה מהם אין לי זכות לדבר. אנחנו הרסנו את חדרים במלונות. יום אחד, נסענו באופניים קטנות לאורך המסדרון, כמובן, צוות ואורחי המלון לא היו מרוצים.

ביל: במלון בגרמניה, אנחנו הרסנו חדר. כך שעכשיו הדלתותשם סגורות בשבילנו.

מה המעשה הכי מפגר שביצעתם בילדותכם?

גיאורג: שברתי חלון של מרצדס. בטעות. האבן היתה אמורה לפגוע בראש של החבר שלי.


טום: כשאני וביל היינו בני 6, הלכנו לתהום, שבו עשו בנג'י וכמובן, שלא היה לנו ציוד. עמדנו וצפינו בקפיצות, זה היה מסוכן, אנחנו היינו עלולים ליפול. הבנו מעט.


בוא נדבר על משהו אחר! מה צבע התחתונים שלכם עכשיו?

 טום: שחור.

ביל: שחור.

 גוסטב: כחול עם פסים לבנים.


 גיאורג: שחור. לא משנה עם זה יתלכלך, עדיין לא נראה לעין. אתה לובש את זה כמה זמן, ואז הופך את התחתונים, והם כמו חדשים.


 האם הייתם מדגמנים בעירום בשביל לפרסם משהו?


 טום: אתה יודע, אני באמת מאוד נאה, כך שהגוף שלי הוא תמיד במרכז תשומת הלב.


גוסטב: כן?


טום: אז בוא לא נתעכב על זה. לא נייחס חשיבות רבה לגוף היפה שלי. זה יהיה טוב יותר בשביל הלהקה.


 ספרו לנו על הנשיקה הראשונה!

גיאורג: *חושב*


 טום: אתה חושב על הנשיקה שלי מאתמול?


גיאורג: לא. עם זאת, אני לא זוכר את הנשיקה הראשונה שלי.


טום: הנשיקה הראשונה שלי ושל ביל קרתה עם אותה הילדה. היא היתה חברה שלי, כעבור חודש, לאחר הפרידה שלנו, ביל התחיל להיפגש איתה. זה בדרך כלל קורה, השלל שלי מגיע אליו.


ביל: הנשיקה הראשונה לא הייתה מוצלחת. רטובה מאוד. מוזרה.


איך נערה שבדית רגילה יכולה למשוך את תשומת הלב שלכם?


גיאורג: תרימי את  חולצה!


 ביל: לצבוע את השיער בצבע החומצה גרעינית, אנחנו בטוח נראה אותה בהופעה. עודהיאיכולה ללמוד משפט גרמני טוב: "Du hast so schöne augen". זה אומר: "יש לך עיניים יפות מאוד!".


 הנערה האידיאלית עבור טוקיו הוטל!


מהפנים עד הרגליים: ג 'סיקה אלבה.

שיער: אשלי אולסן.


האף: מרי קייט אולסן.


תחת: ג 'ניפר לופז.


החזה: פמלה אנדרסון.


רגליים: אנג 'לינה ג' ולי.


"הברווז של ביל"


לפי הבקשה שלנו, ביל צייר ברווז, ביררנו אצל גרפולוג מה הציור מסתיר!


"הרבה מחשבות מסתחררות בראש של האיש הזה. לא פשוט כל כך. מספר רב של רעיונות מעניינים והמצאות נמצאות במוח, אבל השאלה העיקרית היא אם הוא יכול ליישם אותן. למרות כמה מוזרויות, האיש הזה עומד בתקיפות על רגליו".



פריז 28.10.09







ט"ה פוגשים את AMG




פאק 0.0



נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 31/10/2009 10:57  
362 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)