לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

עידכון ((:






היי כאן אנג'לינה

אמילי תרגישי טוב ושהידיים יחלימו במהרה 3>

הבלוג של טום:מחיאות כפיים בבקשה!

המחשב הנייד, גיטרות תרמוס וכוסות קפה גדולות, וגם הדבר הזה נמצא על השולחן שלי. כאשר ביל לא נמצא בסביבה למחוא כפיים לרעיונות המבריקים שלי, אז אני עושה את זה בעצמי;)






PENTALLA SEMENAL - להקות משפחתיות





התאומים ביל וטום קאוליץ הקימו להקה בגרמניה, הבחורים שחצו את הגבולות ומכרו מיליוני עותקים של האלבומים שלהם. ביל יותר אסתטי. טום מזוהה עם תרבות העירונית. אבל הודות לתערובת הזאת נמכרו מיליוני אלבומים.



סטרייפי מדבר על ביל וט"ה

Strify: אנחנו וטוקיו הוטל פשוט שני הרכבים יוצא דופן מגרמניה, שנוסעים ברחבי העולם, זה הכול. כי אם להקשיב למוזיקה, אתה יכול לשמוע, שההבדל גדול מאוד. אני ממש אוהב את ביל. יש לו סגנון מיוחד. אני חושב שכל נאמנים צריכים לעשות משהו יוצא דופן, כמו טוקיו הוטל, כמו Lady Gaga, וכמונו. אני אוהב את שנות ה -80, היו שם כל כך הרבה דברים מעניינים על הבמה, ואני מתגעגעת באותם ימים.

הראיון

סיור בלויטסיץ'

object,application/x-shockwave-flash,http://www.youtube.com/v/VScBTGvO9-0,425,350,object]



אנשים כאן אמילי חזרתי עכשו מבית חולים כי נשרפו לי שתי הידיים ואני לא יכולה לכתוב אני עם תחבושות וכל הבאלגן הזה...

[מה שאני כותבת עכשו זה אח שלי רון המלך שכותב]


בקיצור פז או אנג'לינה יעשו היום עידכון

סליחה 33&gt;



נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 31/8/2009 10:09  
109 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)