לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

phantomrider


 

 

מאת: פזפז

 

שעה: 9:30

 

 

 

תרגמתי לכן כתבה של בילד:

 

שותים הרבה, מעשנים חשיש ומסטולים מכדורים, הם לא צריכים להוות מודל לחיקוי!

התאומים של טוקיו הוטל חושפים: "היו זמנים שזה קרה, ששתינו הרבה, עישנו חשיש והתמסטלנו קצת מכדורים, בגלל השעמום"

אומר הגיטרסיט טום קאוליץ בראיון עם אחיו ביל.

 

התאומים בני ה-20 חושפים למגזין "Gala": " אפילו התנסנו בדברים האלה, התחלנו יחסית מוקדם".

כשהיו בני 13 הנערים ממדבורג קיבלו סמים ואלכוהול מחבר מבוגר יותר.

הזמר ביל קאוליץ הדגיש כי החוויות המעורפלות האלה הן בעבר כעת. "זה הכל בעבר עכשיו!" מצד שני טום מתאר את חייהם:

"אנחנו חוגגים פעמים נדירות, אבל כשאנחנו עושים זאת זה נהיה ממש פרוע!"

 

הצהרה מסוג זה לא יכולה להתקבל כמשימה לפאר את התאומים אצל מעריצים- קטינים. לפי ביל וטום ללהקה אין מטרה למשוך קבוצה מסויימת:

" בני 15 יכולים להאזין לטוקיו הוטל כמו אמא בת 40 ולפי טום הוא לא לוקח אפילו אהבה באופן רציני : "אני לא רוצה להתיישב במקום , אני רוצה

לעשות כמה כיף שרק אפשר".

 

_____________

 

* שמעו אני לא יודעת ממש מה להגיד.. זה נכון שיש ציטוטים שלהם אבל הם אמרו לא פעם אחת

שהם רחוקים מסמים ומהכל..למרות שבתכלס מה כבר יש לעשות בחור שהם גרו בו?XD

לא יודעת רנאה לי בילד קצת נסחף.. גם בקשר למה שבראבו אז כתבו על המעבר,

תקשיבו "בילד" ו"בראבו" הם לא הרולינג סטונס או ניו יורק טיימס,

הם עיתונים פופולאריים והכל אבל לפעמים גם הם אוהבים להסחף עם המידע..

לא יודעת אולי לקחו פעם לנסות בטוח לא משו רציני..

 

זאת דעתי=) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנג'לינה שמה לנו את הליריקס שתרגמה לנו מישל ! תודה רבה מאמי 3333>

 

Phantomrider.

Promises
As crash so deep
And your empty sit
The sky is turning upside down
A thunder will around

Kiss me goodbye
Into the light
Like a phantomrider
I’m dying tonight
So dark and cold
I drive alone
Like a phantomrider
Can’t make it on my own

I don’t know your name
I still believe
Now it’s time for you and me
Time for you and me
Time for you and me

Now I’m here
No more fears
Angel don’t you cry
I’ll meet you on the other side

Goodbye
Into the light

Like a phantomrider
I’m dying tonight
So dark and cold…

 

Phantom = רוח , rider = רוכב (אין מילה כזאת בעברית.)


הבטחות
כמו התאהבות כל כך עמוק (גם התרסקות, זה פשוט לא הגיוני.)
והכיסא הריק שלך
השמים מתהפכים
רעם יופיע


נשקי אותי לשלום
אל תוך האור
כמו phantomrider
אני אמות הלילה
כל כך חשוך וקר
אני נוסע לבד
כמו phantomrider
לא יכול לעשות את זה לבד

אני לא יודע את השם שלך
אני עדיין מאמין
כעת הגיע הזמן בשבילך ובשבילי
זמן בשבילך ובשבילי
זמן בשבילך ובשבילי

עכשיו אני כאן
לא עוד פחדים
מלאכית אל תבכי
אני אפגוש אותך בצד השני

להתראות
אל האור
כמו phantomrider
אני הולך למות הלילה
כל כך חשוך וקר ...

נכתב על ידי הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל , 30/9/2009 21:30  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הרשמי למעריצי טוקיו הוטל בישראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)