לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

we never change.



כינוי: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

...


מסתבר שהבלוג שלי חי וקיים. וואו האמת שזה ממש מוזר, הייתי בטוחה שמחקתי אותו.

 

ממ הפעם האחרונה שעדכנתי פה הייתה ממש ממזמן, יותר משנה אני חושבת.  כ"כ הרבה השתנה מאז.

 

בכל מקרה, כבר תיכון. כיתה י'.

כל ה.. חצי שנה האחרונה, הייתה מאוד משמעותית בשבילי. המון דברים קרו - לטוב ולרע (די זה כ"כ קיטש..).  אפשר לומר שלאחרונה העמקתי קשרים עם אנשים שבאמת חשובים לי, ניתקתי עם כאלו שלא עשו לי טוב, הכרתי אנשים בכלליות..

ו..זהו.

 

כרגע אני יכולה להגדיר את התקופה הזו כמצוינת, סה"כ באמת שטוב לי.. סוג של שמחה כזו, שמחה שמהולה בגעגוע. אבל החיוך אמיתי (:

 

 

 

טוב זה לא שאני הולכת לעדכן פה באופן קבוע או משהו.. סתם חשתי צורך קטן לעדכן אחרי שגיליתי שהבלוג הזה עדיין קיים.

 

נועה.

(:

נכתב על ידי , 8/11/2008 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,913

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועה? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועה? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)