לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד קיץ אחד


הבלוג שלי הוא בעיקר על על עצמי (זה נשמע מוזר!), על חיי (הו, הריגוש!) ועל כל מיני ירקות (יאי! סלט!) =) כנסו! יהיה כיף!

Avatarכינוי:  N_Y_S__R

בת: 30



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

Glee 3X05


טוב, אז חיכיתי לפרק הזה נצח. והוא הרגיש לי כאילו נכנסתי לתוך פאנפיק.

דברים שאהבתי:

  • קליין. קליין. קליין. קליין. קליין. הזכרתי קליין? לא? אז קליין.
  • השילוב של השירים בפרק. אני חושבת שהם עשו את זה בצורה נהדרת. במיוחד אהבתי איך שהם שילבו את  A boy like that עם סבאסטיאן ואת one hand one heart עם קליין ופינצ'ל. זה היה ממש יפה.
  • פין. כןכן, פין. הוא היה מאוד... אמיתי. הצלחתי להבין למה פעם חיבבתי אותו. מקווה שנשמור על אותה רמה.
  • השירים בכללי. או מאי גוד. רואים שמקומו של דארן כריס זה מיוזיקאלס. כל השירים מווסט סייד סטורי היו מקסימים.
  • סנטנה בתור אניטה. GUH. פשוט מושלמת. נאיה ריברה 3>
  • פירוט על קליין: הסצינה בחדר של בליין. בחיי, הרגשתי שאני בפאנפיק. כשהוא התחיל לדבר על אוננות? *מתעלף*. אבל כשהוא רקד כזה בחדר?  I could feel the awkward. והנשיקה הקטנה הזו. היא הייתה כזו... ספונטנית וטבעית ואעאעאע. 
    התגעגעתי לוורבלרז. אני מתה על סבאסטיאן. הוא מדהים. הוא מקסים. הוא... ASDFGHJKL, מבינים?
    הדרך בה בליין הגיע? שזה מתחיל מהתקרה ואז רואים אותו יורד במדרגות? זה בדיוק כמו מה שהיה עם קורט. וממש אהבתי את ההשוואה הזו. 
    הסצינה בליימה בין. "My boyfriend!" אעאעאעאע. הם כלכך חמודים או מיי גוד.
    הגיי באר. או מיי גוד הגיי באר. זה היה מושלםמושלםמושלם. נהניתי כלכך.
    דייבי דייבי בוא אליי 3> התגעגעתי אל קארופסקי. באמת שהתגעגעתי אליו. הוא דמות מדהימה. מה שהוא עבר, התהליך הזה? הבנייה של הדמות שלו? אחד הדברים הכי טובים שגלי עשתה, לדעתי. אני באמת מקווה שנראה אותו יותר, למרות שזה שהוא עבר בצ'פר... הסיכויים לא גבוהים.
    הסצינה במכונית? ממש אהבתי. הם רבים. הם מראים דחפים. הם כל מה שרציתי ויותר. הדבר היחיד שמעצבן אותי זה שדארן וכריס התמזמזו במכונית במשך פאקינג 3 שעות וחתכו הכל. הכל! תביאו לי משהו, נו. קקות. 
    סצינת הפיוס באודיטוריום? מושלמת. הדרך בה בליין התנצל, העובדה שקורט הקניט אותו בנוגע לריי'צל? ענק. בחיי, זה ממש הרגיש כמו פאנפיק.
    הסוף, הסוף. GUH. 
  • ביסט. זו הביסט שהתגעגעתי אליה!
  • אני רוצה לדעת מי מהוורבלרז אמר לסבאסטיאן שבליין הוא "sex on a stick". 
  • פינצ'ל. מפתיע, נכון?
  • מייק וההורים שלו, למרות שזה היה קצת לא קשור לפרק.
  • הסיפור של טינה על הפעם הראשונה שלה. AWWWW.

דברים שלא אהבתי:

  • ארטי. או מיי גוד הוא עצבן אותי כלכלך.
  • וויל עצבן אותי אפילו בחמש שניות שראו אותו. 
  • הסיפור על איך בריטני איבדה את הבתולים שלה. זה היה ממש ממש לא מצחיק. 
  • המוהק של פאק. הוא יוצא מכלל שליטה. 

קיצר, פרק נהדר. אני לא יודעת אם ציפיתי ליותר בכל הקטע עם קליין, כי דיי ידעתי על הפרק (חוץ מהסצינה בחדר של בליין שבאה כהפתעה מדהימה ואני חושבת שזו הסצינה האהבוה עליי). אבל ממש נהניתי :)

נכתב על ידי N_Y_S__R , 11/11/2011 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,657
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN_Y_S__R אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N_Y_S__R ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)