לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY STUF


בלוג על חיי (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009

החיים ממשיכים . (:


וואו חח כמה שנים שלא הייתי פה :O

מצחיק כ"כ .. חשבתי שאני לא יכולה בלעדייו ..

מסתבר שאני יכולה ביייייייייייג טייייים ! D:

היו רק כמה ימים שהיה קצת כואב וכאלה ..

אח"כ כבר לא ממש היה לי אכפת .. כאילו ,

ברור שהיה אכפת, הרי הייתי איתו חצי שנה כמעט .. ><

אבל התגברתי מהר למדי, ועל זה אני גאה בעצמי (:

חוץ מזה הבנתי עליו כ"כ הרבה דברים, שאני כבר

דיי שמחה שהגענו להחלטה הסופית לנתק קשר ולתמיד . (:

כמו שאני תמיד אומרת, כל דבר הוא לטובה (:

הדבר המצחיק, אחרי פאקינג 5 חודשים עם מישהו ..

אתה פשוט יכול לעזוב אותו ואחריי שבוע להתחיל קשר חדש ?

כאילו פאק מה זה רציני XD

חחחחחחחח לא חושבת, אבל אנחנו הרי "בעלי השקפות

עולם שונות לחלוטין " חחחח טוב שנזכרת אחרי חצי שנה

לראות את הבן אדם אתה איתו באמת .. כנראה שזאת הבעיה

של רוב הזוגות בזמן האחרון .. מתחתנים ולא יודעים באמת

עם מי התחתנת .. מזל שאני עוד קטינה ואני לא יכולה להתחתן

חחחחחח .. או .. שכן (; חח סתם לא ! :)

בכ"מ .. הזמן עובר ועובר ועובר .. ואני חושבת שזה עושה לי

רק טוב (: .. בכל המובנים חח נפשית, לימודית.. חיצונית  :P

והיום אמא שלי קנתה לי מחליק של ווטלין פרו (כפרעלייייה !! ♥)

ואין אין איייייייייין על התקופה הזאת ! תקופה מהממת לחלוטיייין ! (;

יאיא ! ואתמול צילמנו את הקליפ שלנו בתקשורת (אני במגמה הזאת

בבצפר חח) שהוא על אלכוהול ואונס .. ויצא מהממממממממם ! חח

אבל נראלי שבסוף יחשבו שאנחנו מפרסמים קפה או משו חחח :P

אניוואי, עכשיו חנוכה, וכמויות הקלוריות האלה פשוט

לא אמיתיווווווות חחחחח :O

ונראלי שאני יפרוש בשיייייייא (;

אז, חופש מהממם לכולנו, דל קלוריות (;

וחייייייים ? אאאאאאאאאש ! D:

 

נכתב על ידי ספירי . (: , 16/12/2009 20:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ספירי . (:

בת: 29




521

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספירי . (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספירי . (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)