לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני זונה בצומת


את שינית לי ת'סיסמא אני אשנה לך ת'חיים מ : פ. ש. ה. מ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

נאבדה לי הפאקינג תעודה!+תמונות חדשות D:


טוב אני יתחיל בתמונות:

אני 3&amp;gt;

זאת היא שרון!

היא נראת מהמם פה :)

זה יצור מהכלל החיצון שאני ושרון מצאנו.....הוא יחיד במינו ולא ניתן לראות עוד כאלה...!

XD

מי שרוצה זיווון אני כאן בשבילכם XD סתקלו איזה ציצי עסיסי יש לי

רוצים למשש.

ככה חזרתי מזייון טוווובב בוולנטיין

כן זה עצוב אני יודעת אבל היה ממלא שפיך שחזרתי לבית D:


היום קיבלנו תעודות....סוף סוף היה לי תעודה אם רק 8 ניחשלים...והיא הייתה בסדר...

ותנחשו מה

היא פאקינג נעלמה לי

אאוווווווווווף היא נאבדה ואני הלכתי לסוף העולם שמאלה ולא מצאתי אותה....

כוסעמק...!

בכל מיקרא דשים...D:

לקוקיייי שלי: אני אוהבת אותך בכל ליבי...!

אייאיאיי 33&amp;gt;


לשרון: איי לווב יוווו

לפוופייי: ייאייאי אין עליך!!!!! מואאה

לרון: סורי על זה שאתה סובל בגללי אבל תסרוד..!

הינה סליחה מראש!

לפנינושקעעעעע:יאיי אני מתגעגעת אליך!

ישראל: מה הייתי עושה בלעדיך?.???? (למרות שהוא לא קורה את זה!)אתה הבן אדם הכי חשוב לי עלי אדמות!

כן כן תתפלא! חיחי

קרן:את זבל!!!!למרות שזה לא אשמתך...אבל הרוב בגללך הלכתי לשם ועכשיו גם נתקעתי!

&amp;nbsp;

ולכל מי ששחחתי אז ד"ש אני אוהבת את כולם ובלה בלה בלה

:)

~מיוצק'עעעע~

&amp;nbsp;

נכתב על ידי , 22/2/2008 14:49  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יצוב חדששששש!!!!!!!!!!! תמונות


נו איך העיצוב????

תגיבו ביתצ'זז





~מיוצ'קעעעע~

33>

נכתב על ידי , 18/2/2008 21:34  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצב חראא


כלום...

כלום אין לי מה להגיד חוץ מיזה שחראאאאא

יצאתי מזייון לא טוב.. הוא שכח לשים קונדום...

תביאו לי עצות מה לעשות... :

1) לעשות הפלה

2) לשמור את הילד

3) לכחת כדורים נגד הריון


נכתב על ידי , 18/2/2008 10:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 297860357 

תמונה




6,048

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmayaway אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mayaway ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)