לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

slightly mad pictures


לאן הברווזים עפים כשהאגם קפוא? (מאחר ויש כאן תכני ערום, הכניסה היא מגיל 18 בלבד)

כינוי: 

בן: 40

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בועה


תמונה קצת שונה הפעם...

 

זאת תמונה שאמורה להיות פרסומת לבועות אכילות בטעמי פירות וטעמים אלכוהוליים (כן, יש דבר כזה. רוצים לדעת יותר? תשאלו אותי!)

השאלה היא האם התמונה טובה מספיק לפרסום באינטרנט או שצריך לעשות אותה מקצועית יותר?

(אני חושב שאני אלך לצלם מקצועי שיעשה את זה, אבל רציתי לשאול לחוות דעתכם)

 

בקיצר- זה חשוב לי הפעם יותר מתמיד שתגיבו. מה אתם אומרים?

 



 

 

נועם.

נכתב על ידי , 20/12/2007 11:41   בקטגוריות אומנות, מיניות, אופטימי, אינטרנט, עבודה, בועות, אלכוהול  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Stars Hunter ב-14/5/2008 13:35
 



8,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לslightly mad pictures אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על slightly mad pictures ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)