לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

slightly mad pictures


לאן הברווזים עפים כשהאגם קפוא? (מאחר ויש כאן תכני ערום, הכניסה היא מגיל 18 בלבד)

כינוי: 

בן: 40

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תשוקה כוזבת והסיגריה שאחרי. #9


אין לי הרבה מה להגיד על התמונה הזאת.

חוץ מזה שהיא אחת האהובות עלי מכל אלה שצילמתי!

וזה חלק ממה שיפה בה כ"כ. הפשטות. אין בה תיחכום תיאורטי. היא די מובנת וברורה.

היא... נוגה. עצובה. כואבת.

 



 

דוגמנים: אריק וג'יל.

 

בקרוב עוד תמונה...

 

נועם.

נכתב על ידי , 5/6/2008 02:06   בקטגוריות מיניות האדם, מיניות, סקס, סקס ואהבה, עירום, צילומי עירום, צילום, אהבה ויחסים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mirmurmeret ב-28/5/2009 00:07
 



תמונת עירום #8


היי...

הרבה זמן לא הייתי והתחשק לי לחזור לעדכן...

נכון שהגעגעתם? P:

 

אז בשביל מי שזו הפעם הראשונה שלו פה, אני אסביר בקצרה.

אני הייתי במשך שנה סטודנט באוניברסיטת אוהיו סטייט, שם לקחתי קורס בצילום.

פרוייקט הגמר היה בנושא לבחירתינו, אז אני החלטתי לעשות פרוייקט עירום (לתדהמתם של המורה שלי והתלמידים בכיתה)

בגלגול אחורה בבלוג אתם יכולים לראות 7 תמונות מהפרוייקט, ויש עוד כמה שאני אפרסם עכשיו...

 

אז......

זו התמונה שהחברה שלי לשעבר הכי אהבה, ונתתי לה אותה מתנה לחצי שנה שלנו...

פירוש התמונה:

 

קודם כל, משחק הצבעים והגוונים כאן יפה לדעתי... מגון עור לבן, לחום, לשחור- כאשר הצללים מסודרים בהתאמה מצל חזק וכהה, דרך צל חלקי, לחוסר צל.

 

שנית, הפירוש הפולוסופי: אין מה לעשות. גם היום אחרי מהפכת השוויון, באמריקה עדיין הלבן שולט, וביד רמה! הוא יוצר מגעים עם בני הביניים, אנשים שהם שילוב, או ממקומות שונים כמו מקסיקו וכ"ו... אבל גם במגעים איתם הוא תמיד מזכיר להם שהוא מעליהם (בתמונה- גם מעליה פיזית, וגם דוחף אותה קלות עם היד. להזכיר לה את מקומה). לעומתם- השחורים באמת, ה"קלסיים", נשארו הרחק מאחור... הם במגעים עם "בני מעמד הביניים" אבל מהצד הלא נכון. הקשר שלהם עם הלבנים השולטים הוא בעיקר דרך המעמד האמצעי.

 

שלישית, סיפור הפרט של התמונה. ככה אני רואה את זה... הבחור השחור והבחורה הם זוג. היא מעריצה וחושקת בבחור הלבן. בוגדת איתו. הבחור הלבן מצידו לא ממש שם עליה ודי מנצל אותה. הבחור השחור יודע על הלבן, אבל אין לו מה לעשות בנידון חוץ מתהתלות על אהובתו ולקוות שהיא תחזור לרצות אותו. (היא לא עוזבת אותו כי היא יודעת שאין לה סיכוי עם הלבן. כולם יודעים את מקומם במשחק הזה.)

 

והנה התמונה:

 

 

 

דוגמנים (מימין לשמאל או מלמעלה למטה, איך שבא לכם)

אריק, לריסה, לארי.

 

שתהיה לי חזרה נעימה...

מה דעתכם?

 

נועם.

נכתב על ידי , 24/5/2008 14:22   בקטגוריות אומנות, מיניות, סקס, סקס ואהבה, עירום, צילום, צילומי עירום, אהבה ויחסים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דנדישהה ^_^ ב-2/6/2008 19:53
 



חנוכה שמח מאוד :)


נעשה הפסקה קטנה מפוסטי העירום כדי לחוג חג ישראלי חשוב.

איי... חנוכה חנוכה... חג יפה כ"כ....

 

ואיך אפשר חנוכה בלי סופגניות?

אז שיהיה לכולכם חג שמח! :)

 

 

 

 

נ"ב- פרס גדול לראשון שמוצא למה הפוסט הזה הוא תחת קטגוריית עירום

 

נועם.

נכתב על ידי , 9/12/2007 20:00   בקטגוריות אומנות, מיניות, סקס, סקס ואהבה, עירום, צילום, צילומי עירום, מיניות האדם, חנוכה, חגי ישראל, סופגניות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרגמל ב-6/6/2008 10:38
 




דפים:  
8,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לslightly mad pictures אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על slightly mad pictures ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)