לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Poky # The one and only




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

:///



אהבתי יותר מדי ..
אתה - ? -
ניצלת - לקחת - הרסת - ! -
עכשיו מה נשאר ?! ,
האהבה שלי אלייך ..
כן , היא עוד נשארה [!] ,
אבל היא כבר לא אותה אהבה ..
עכשיו היא כבר לא שלמה ,
היא שבורה לרסיסים ..
-
בדיוק- כמו הלב שלי ,
הלב שאתה - ? -
שברת - ניצלת - לקחת - הרסת - ! -
אם הייתי מראה שאני אוהבת
= פ-ח-ו-ת =
היית מעריך
= י-ו-ת-ר =
פשוט כשנותנים יותר מדי ,
לוקחים אותך כמובן מאליו ..
זו הייתה הטעות שלי,
אבל היא לא תחזור - ! -
אני - נשבעת -, יקרה מה שיקרה ,
תדע שתמיד אהבתי ..
י ו ת ר _ מ ד י :|

נכתב על ידי [: ShArOnOoSh :] , 4/1/2009 01:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  [: ShArOnOoSh :]

בת: 32




1,470
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[: ShArOnOoSh :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [: ShArOnOoSh :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)